Täällä palstalla huokuu ihmisten paha olo :(
Kaikki haukutaan. Julkkikset, bloggarit, urheilijat jne. Kysellään mielipiteitä jonkun ulkonäöstä tai onko joku kaunis ja todellisuudessa halutaan mahdollisimman ikäviä kommentteja.
Onko ihmisillä nykyään näin paha olla!?? Järkyttävää ja surullista luettavaa :(
Tiedän jo nyt kuinka vihamielisiä vastauksia tähänkin saan.
Kommentit (35)
Olen ihan samaa mieltä.
Nyt kesällä on ollut enemmän aikaa ja olen täällä käynyt pitkästä aikaa. Ensimmäisen kerran kävin juhannuksen tienoilla ja yllätyin kun näytti olevan asiassiakin keskuteluita mutta nyt huomaa että löytyy kyllä tuota yllämainistemaasi paskaakin. Ilmeisesti joku tai jotkut käy varsinkin illalla ja yöllä aloittamassa niin typeriä keskuteluita, että minulle tulee väkisinkin olo että olen niiden yläpuolella.
Nyt klikkaan itseni helvettiin täältä enkä tule takaisin lukemaan kun sinut ja minut haukutaan täällä kohta pystyyn. Hyvää kesää sinulle ap!
Tää o paha paikka, ketjuista voi lukea ehkä yhden sadasta ja sitäkin pari viestiä ennen kuin menee sairaaksi.
No urheilijat nyt on yksi turhimpia loisia joita veron maksajat joutuu elättämään, menisivät oikeisiin töihin.
Tälle keskutelulle käy muuten varmaan klassisesti, että nyt pysyy suht asiallisena mutta heti illalla joku sekopää nostaa tämän kommentoimalla jotain ja sitten alkaa mennä taas hulluksi kun kaikki kommentoi taas asiattomia ja alkaa jankkaamaan :D No voi ainakin tulla illalla taas lukemaan ja nauramaan!!
Se kuule huokuu ihan kaikkialla. Joka päivä enemmän ja enemmän.
Tän palstan keski-ikä on alle 25 vuotta. Nuorisollamme on siis paha olla. Pääasiallisesti keskustelijat on naisia, joten nuorilla naisilla on paha olla.
Vierailija kirjoitti:
Se kuule huokuu ihan kaikkialla. Joka päivä enemmän ja enemmän.
Mä komppaan tätä.
Luulen, että aika monella on kyllä ihan hyvä tai neutraali olo, mutta sellaiset eivät täällä jaksa kovin kauan viihtyä kerrallaan. Ne vihaiset ja negatiiviset vain jaksavat postailla ahkerammin. Muuten, liika palstailu sinällään voi jo masentaa ja moni tiedostaakin sen ja lähtee muihin askareisiin ennen kuin niin käy.
En lue kyseisiä aloituksia.
Huvittelen lukemalla naisia herjaavien miesten kirjoituksia, jotka he kopioivat suoraan gurunsa Laasasen kirjoista. Yksinkertaiset miehet ovat mielestäni hauskoja.
Olet oikeassa. Minä en tällä palstalla viihtynyt silloin kun meni hyvin. Googlaukset toivat tänne helposti, mutta ei houkuttanut jäädä.
Nyt kun kaikki asiat on huonosti paitsi terveys (kiitos siitä), niin täällähän minä roikun. En kirjoita haukkumisjuttuja, mutta uskon tietyn negatiivisuuden paistavan minusta.
Olet aivan oikeassa, eikä se parane tällä palstalla luoviessa.
Eikös se ole hyvä asia että jossakin voi purkaa tunteitaan? On myös hyvä päästä näkemään ihmisluonteen synkempi puoli, kun yleensä jokainen pyrkii pitämään sen piilossa. Anonyyminä ei tarvitse. Ei se paha olo maailmasta tule ikinä katoamaan, aina jollakin ihmisellä on paha olla. Turha sitä on kauhistella.
Tälläistä käytöstäkö ei ollut ennen palstaa? Ennenkö osattiin paremmin ja ei haukuttu muita?
Vierailija kirjoitti:
En lue kyseisiä aloituksia.
Huvittelen lukemalla naisia herjaavien miesten kirjoituksia, jotka he kopioivat suoraan gurunsa Laasasen kirjoista. Yksinkertaiset miehet ovat mielestäni hauskoja.
Minä vastailen noihin ketjuihin, yleensä esiintyen raivopäisenä feminatsina. Joskus esiinnyn miehenä ja komennan "veljiäni" ryhdistäytymään. Joskus esiinnyn myös viattomana nuorena naisena, joka kauhistelee noita hirveitä puheita. Ihan hyvää viihdettä jos Netflix ei toimi.
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ole hyvä asia että jossakin voi purkaa tunteitaan? On myös hyvä päästä näkemään ihmisluonteen synkempi puoli, kun yleensä jokainen pyrkii pitämään sen piilossa. Anonyyminä ei tarvitse. Ei se paha olo maailmasta tule ikinä katoamaan, aina jollakin ihmisellä on paha olla. Turha sitä on kauhistella.
Mutta kun tutkitusti se paha olo ei häviä jos siihen jää lillumaan. Ja aika monet näyttävät jaa pyörivän nissä negatiivisissa ajatuksissa. Täällä löytää samanlaisia joiden kanssa voi yhdessä haukkua tai saada typerän riidaan aikaiseksi. En tiedä tuleeko siinä mieli paremmaksi. Joitakin aitoja ketjuja on ja ne koukuttavat etsimään olisko tällä viikolla mitään. Joistakin hankalista asioista, niinkuin erosta, vanhempien hoitamistaakasta, parisuhdeongelmista jne on helpompi puhua täällä anonyymisti kuin ystävien ja sukulaisten kanssa. Mutta kun palsta menee liian negatiiviseksi se karkottaa taas lisää peruspositiivisia ihmisiä ja siitä tulee mielenterveysongelmaisten myrkkyfoorumi.
Toisten ostoksetkin syynätään kaupassa ja joissain tapauksissa tehdään selvitys tänne
😔. ..😞
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla häärii yksi palkkaa saava tuottelias trolli jonka työ on aiheuttaa epävarmuutta ja eripuraa. Eli mikään ei ole todellista.
Eiköhän nää trollit ole just työttömiä, jotka tylsyyttään keksii kaikenlaisia piristyksiä päiväänsä.
Aivan. Jos kirjoitat hyvästä, tulee pahaa, jos kirjoitat pahasta tulee vielä lisää pahaa. Murhan- ja kostonhimoa joka menee yli kaiken sivistyneen mentaliteetin. Toivottavasti se on vaan yksi ja sama trolli joka ehtii kaikkialle. Itse en tuollaisia asioita kirjoittelisi edes pilan päiten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun tutkitusti se paha olo ei häviä jos siihen jää lillumaan. Ja aika monet näyttävät jaa pyörivän nissä negatiivisissa ajatuksissa. Täällä löytää samanlaisia joiden kanssa voi yhdessä haukkua tai saada typerän riidaan aikaiseksi. En tiedä tuleeko siinä mieli paremmaksi. Joitakin aitoja ketjuja on ja ne koukuttavat etsimään olisko tällä viikolla mitään. Joistakin hankalista asioista, niinkuin erosta, vanhempien hoitamistaakasta, parisuhdeongelmista jne on helpompi puhua täällä anonyymisti kuin ystävien ja sukulaisten kanssa. Mutta kun palsta menee liian negatiiviseksi se karkottaa taas lisää peruspositiivisia ihmisiä ja siitä tulee mielenterveysongelmaisten myrkkyfoorumi.
En väittänyt että olo tulisi paremmaksi. Sanoin että täällä se paha olo näytetään. Jos ihmisellä on vaikka paha avomurtuma jalassa, ei se parane sillä että ihminen huutaa ja esittelee sitä kaikille. Mutta ei se parane myöskään sillä että jalka kääräistään sideharsoon että ällöttävyys ei näy.
Peruspositiivisuus kestää ihan hyvin sen että vastaan tulee ikäviä ihmisiä. On myös ihan hyvä tiedostaa, miten synkkiä asioita ihmisten päässä liikkuu. Esim. sinkkuaikoina en olisi tullut epäluuloiseksi, jos olisin päätynyt treffeille hiljaisen miehen kanssa, jolla ei ole mitään kokemusta naisista. Täällä olen päässyt vilkaisemaan, millaista raivoa siellä voi olla. Mieluummin näen maailman sellaisena kuin se on. Mutta jotkut mieluummin haluavat sen pahuuden piiloon.
Niiden ystävien suhtautumisessa on yksi ongelma: ystävä on aina puolellasi, vaikka olisit tehnyt mitä. Kannustusta tulee aina. Täällä ihmisillä ei ole sitä velvollisuutta. On aika itsekästä odottaa, että saisi toisilta vain tukea ja hyväksyntää, kun täällä on ihmisiä joilla on omat murheensa ja tavoitteensa. Tukea on etsittävä muualta.
Tällä palstalla häärii yksi palkkaa saava tuottelias trolli jonka työ on aiheuttaa epävarmuutta ja eripuraa. Eli mikään ei ole todellista.