Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hukkasin rintsikat! Onko kotikonsteja, millä korvaan?

Vierailija
10.07.2016 |

Huomenna on työpäivä ja pakko olisi pärjätä jotenkin. Mitä ihmettä teen? Ei ole enää edes urheilutoppia.

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua miten ihmisellä voi olla vain yhden ainoat rintaliivit? Ja jos halpiskaupasta ostaa, niin eikö riitä rahaa ostaa kahdet samanlaiset kerrallaan?

Ap sanoi ostaneensa alusvaateliikkeestä. Ne ei taida olla ihan halpiskauppoja?

Vierailija
22/71 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa mietin, että teippaan jotain nännien päälle. Ei kai rintsikoiden puutetta muuten juuri huomaa, paitsi nänneistä. ap

Riippuu rinnoista huomaako onko rintsikoita vai ei. Ainakin mun kohdalla huomaa eron erittäin selvästi, koska nykyään on jo vähän sellaiset riippurinnat, niin rintsikoilla ne saa muotoiltua pyöreiksi ja terhakoiksi. Ilman rintsikoita ne on littanat ja tuos "navan kohdalla"..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole bikineitäkään. Ei mun raskausarvilla voi enää sellaisia pitää. Uikkareitakaan ei enää ole, koska en ylipäätään halua enää käydä uimassa muiden nähden.

Rintsikat oli mulla viimeksi eilen kun kävin kaupassa, kotona riisuin ne johonkin, enkä ole löytänyt sen jälkeen.

ap

Vierailija
24/71 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä rintaliivikokoa ja mallia ap etsii, kun ei löydä?

Vierailija
25/71 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hätää! 

Useimmat miehet tykkäävät, jos puristat tissit käsin yhteen. M31

Vierailija
26/71 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomenna varmaan joku tuo ne kesken vilkkaimman asiakashetken...

kerran sellainen, aina sellainen.

Vierailija
27/71 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://howtominute.com/2015/07/how-to-make-a-sports-bra-out-of-underwea…

Tässä sulle, vai ootko kaikki kalsaritki hävittäny...?

Oo, hienot :-D.

Vierailija
28/71 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato jääkaapista. Jossei löydy laita kahdet kahvalliset hedelmäpussit ja sillein ristikkäin pään yli ja toiset kahvat kainaloiden alta.

Vierailija
29/71 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet kaupat avaavat ovensa arkisin jo klo 7. Jos et mene niin aikaisin töihin, niin ei muuta kuin kaupan kautta hakemaan tuplapipo.

Vierailija
30/71 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha sanoa kun en tiedä kuppikokoa. Pienille rinnoille riittää teippaus, mutta isommat kyllä tarvitsevat parempaa tukea. En kyllä ihan usko, että sinulla olisi vain yhdet rintaliivit. Jollet sitten tarkoita, että ne ovat ainoat hyvät liivit. Itse käytin joskus köyhinä aikoinani sellaista kikkaa, että laitoin kahdet vanhat ja venähtäneet liivit päällekkäin. Tämä konsti sopi hyvin hätäavuksi, jos ei ollut kunnollisia liivejä puhtaina juuri silloin. Mutta toimii vain hieman paksumman vaatetuksen kanssa, ei välttämättä kesällä, joku voi huomata.

Vierailija
31/71 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdet rintsikat omistat? siis oikeasti? Mulla on varmaan kahdetkymmenet enkä pidä samoja kokoajan pääällä, yök

Vierailija
32/71 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mika kirjoitti:

2 viilipurkkia joihin teet reiät ja narua

Kivan näköstä sit, kun viilipurkkien reunat näkyy paidan läpi. 😄

Vierailija
33/71 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koverrat limen (AA), sitruunan (A), appelsiinin (B), greipin (C)..... vesimeloonin (FF) puolikkaat ja virittelet niistä sulle sopivat...

Vierailija
34/71 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsot sohvatyynyjen välistä yms

Vierailija
35/71 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli.

Vierailija
36/71 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi on vaikea uskoa, että on vaan yhdet? Oli mulla nuorena useammat, mutta silloin löytyikin helposti. Nyt pitää mennä liivikauppaan ja maksavat paljon. Viimeksi ostin kahdet hyvät, mutta niistä toiset on jo hajonneet. Ei mulla muutenkaan ole vaatteita kovin paljoa, esim vain kahdet housut.

Olen kääntänyt joka ikisen paikan ja etsin edelleen. Kuulosti ihan hyvältä myös se rintasidonta liinasta, googlesta varmaan ohjeet löytyy.

ap

Vierailija
37/71 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piilottiko joku sinun liivit?

Sujahtivat pudota jonnekin tuolin tai penkin alle...

Vierailija
38/71 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta: miten peset liivit? Mitä sulla on päällä sillä välin?

Vierailija
39/71 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen liivit käsin ja joskus koneessa. Ei mulla kotona koskaan ole liivejä, miksi olisi.

ap

Vierailija
40/71 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla aluspaitaa? Itse teen kotiin tullessa mukavat "liivit". Nykyään kun ei tunnu mukavalle, jos ei ole mitään tukea. eli ohut aluspaita/toppi päälle. Sitten kiskot sen aluspaidan kurttuun rintojen alle, vedät tiukaksi, ja pyöritätpaitaa tiukkaan, niin ttä saat "tapin" kankaan kierrittelystä. Tuon tapin voit sitten pyörittää rintojen kohdalta kerran tai kaksi paidan ympäri. Näin saat "liivit". edellyttää toki väljää pukeutumista, ettei näytä muuten hassulta. Toki voit myös repiä aluspaidan sieltä helmoista, ja solmia topin solmulla yhteen, joten silloin saat wt-topin, joka tukee myös rintoja. Päälle sitten vain taas löysää vaatetusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä