Hukkasin rintsikat! Onko kotikonsteja, millä korvaan?
Huomenna on työpäivä ja pakko olisi pärjätä jotenkin. Mitä ihmettä teen? Ei ole enää edes urheilutoppia.
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa mietin, että teippaan jotain nännien päälle. Ei kai rintsikoiden puutetta muuten juuri huomaa, paitsi nänneistä. ap
Riippuu rinnoista huomaako onko rintsikoita vai ei. Ainakin mun kohdalla huomaa eron erittäin selvästi, koska nykyään on jo vähän sellaiset riippurinnat, niin rintsikoilla ne saa muotoiltua pyöreiksi ja terhakoiksi. Ilman rintsikoita ne on littanat ja tuos "navan kohdalla"..
No ei ole bikineitäkään. Ei mun raskausarvilla voi enää sellaisia pitää. Uikkareitakaan ei enää ole, koska en ylipäätään halua enää käydä uimassa muiden nähden.
Rintsikat oli mulla viimeksi eilen kun kävin kaupassa, kotona riisuin ne johonkin, enkä ole löytänyt sen jälkeen.
ap
Mitä rintaliivikokoa ja mallia ap etsii, kun ei löydä?
Ei hätää!
Useimmat miehet tykkäävät, jos puristat tissit käsin yhteen. M31
huomenna varmaan joku tuo ne kesken vilkkaimman asiakashetken...
kerran sellainen, aina sellainen.
Vierailija kirjoitti:
http://howtominute.com/2015/07/how-to-make-a-sports-bra-out-of-underwea…
Tässä sulle, vai ootko kaikki kalsaritki hävittäny...?
Oo, hienot :-D.
Kato jääkaapista. Jossei löydy laita kahdet kahvalliset hedelmäpussit ja sillein ristikkäin pään yli ja toiset kahvat kainaloiden alta.
Monet kaupat avaavat ovensa arkisin jo klo 7. Jos et mene niin aikaisin töihin, niin ei muuta kuin kaupan kautta hakemaan tuplapipo.
Paha sanoa kun en tiedä kuppikokoa. Pienille rinnoille riittää teippaus, mutta isommat kyllä tarvitsevat parempaa tukea. En kyllä ihan usko, että sinulla olisi vain yhdet rintaliivit. Jollet sitten tarkoita, että ne ovat ainoat hyvät liivit. Itse käytin joskus köyhinä aikoinani sellaista kikkaa, että laitoin kahdet vanhat ja venähtäneet liivit päällekkäin. Tämä konsti sopi hyvin hätäavuksi, jos ei ollut kunnollisia liivejä puhtaina juuri silloin. Mutta toimii vain hieman paksumman vaatetuksen kanssa, ei välttämättä kesällä, joku voi huomata.
yhdet rintsikat omistat? siis oikeasti? Mulla on varmaan kahdetkymmenet enkä pidä samoja kokoajan pääällä, yök
Mika kirjoitti:
2 viilipurkkia joihin teet reiät ja narua
Kivan näköstä sit, kun viilipurkkien reunat näkyy paidan läpi. 😄
Koverrat limen (AA), sitruunan (A), appelsiinin (B), greipin (C)..... vesimeloonin (FF) puolikkaat ja virittelet niistä sulle sopivat...
Miksi on vaikea uskoa, että on vaan yhdet? Oli mulla nuorena useammat, mutta silloin löytyikin helposti. Nyt pitää mennä liivikauppaan ja maksavat paljon. Viimeksi ostin kahdet hyvät, mutta niistä toiset on jo hajonneet. Ei mulla muutenkaan ole vaatteita kovin paljoa, esim vain kahdet housut.
Olen kääntänyt joka ikisen paikan ja etsin edelleen. Kuulosti ihan hyvältä myös se rintasidonta liinasta, googlesta varmaan ohjeet löytyy.
ap
Piilottiko joku sinun liivit?
Sujahtivat pudota jonnekin tuolin tai penkin alle...
Ihan mielenkiinnosta: miten peset liivit? Mitä sulla on päällä sillä välin?
Pesen liivit käsin ja joskus koneessa. Ei mulla kotona koskaan ole liivejä, miksi olisi.
ap
Onko sinulla aluspaitaa? Itse teen kotiin tullessa mukavat "liivit". Nykyään kun ei tunnu mukavalle, jos ei ole mitään tukea. eli ohut aluspaita/toppi päälle. Sitten kiskot sen aluspaidan kurttuun rintojen alle, vedät tiukaksi, ja pyöritätpaitaa tiukkaan, niin ttä saat "tapin" kankaan kierrittelystä. Tuon tapin voit sitten pyörittää rintojen kohdalta kerran tai kaksi paidan ympäri. Näin saat "liivit". edellyttää toki väljää pukeutumista, ettei näytä muuten hassulta. Toki voit myös repiä aluspaidan sieltä helmoista, ja solmia topin solmulla yhteen, joten silloin saat wt-topin, joka tukee myös rintoja. Päälle sitten vain taas löysää vaatetusta.
Ap sanoi ostaneensa alusvaateliikkeestä. Ne ei taida olla ihan halpiskauppoja?