Miksi kasvissyöjien ruokaa ei saa käsitellä samoilla välineillä?
Eiväthän ole allergisia, eikä samojen hanskojen käyttö (esim.) vahingoita yhtään eläintä, vaan lisää roskien määrää -> ympäristöhaittaa. Turhaa kiukuttelua siis.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Kasviksissa on pöpöjä, jotka voivat saastuttaa lihan.
Tämä totta, kiva kun huomioivat meitä lihansyöjiäkin.
Saa minun puolestani käsitellä kunhan huuhtelee välineet välillä. En halua mitään ällöä lihanmakua ruokaani.
Koska kasvissyöjät käyttävät mitä tahansa keinoa saadakseen huomion omalle puputukselleen, agendalleen ja olen parempi ihminen kehälleen.
Vierailija kirjoitti:
Saa minun puolestani käsitellä kunhan huuhtelee välineet välillä. En halua mitään ällöä lihanmakua ruokaani.
Ja minä kun pihviä tilaan niin ei varmana saa samalla veitsellä käsitellä kuin kanaa, ettei maku vaan tartu. Eiku?
Ruokahörhör haluavat esitellä oireiluaan aina kun vaan keksivät siihen tekosyyn.
Meillä vegaaniruokaa syövät monet muutkin: mm. maitoallergiset ja naudanlihalle allergiset. Olisi todella ikävää, jos juhliin joutuisi tilaamaan ambulansseja, koska pitopalvelu olisi ohjeistani huolimatta tehnyt nuo vegaaniruoat sellaisiksi, että olisivat saaneet kontamaatioita :(
Haha, te ette tiedä mitään ravintolan keittiön toiminnasta:D. Oikeat allergiat otetaan vakavasti tietenkin, mutta turhat vingutukset työvälineistä...Kyllä te jaksatte olla rasittavia!
Ne oikeasti allergiset soittavat etukäteen ravintolaan ja varmistavat että kaikki sujuu. Ja aina sujuu hienosti, mutta kaikki muut feikkiallergiset ja muut ihme ruokarajoitteiset alkaa vinkumaan vasta siinä vaiheessa kun ruoka on tuotu nokan eteen.
Mä en vastaile, turha nyt riehaantua, katson jalkapalloa nyt.
Kasviksissa on pöpöjä, jotka voivat saastuttaa lihan.