Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauppakeskusten ammattityrkyttäjät

Vierailija
10.07.2016 |

Voi että alkaa menemään hermo noihin kaikenmaailman tyrkyttäjiin kauppakeskusten käytävillä! Parinsadan metrin matkalla viisi tyyppiä kysyy että olisiko hetki aikaa tms. Jos haluan hankkia uuden sähkösopimuksen tai puhelinliittymän niin osaan kyllä ihan itse marssia kyseisen alan liikkeeseen sellaisen hankkimaan.
Ei enää jaksa olla kauaa ystävällinen noille yleensä nuorille ja limaisille nuorukaisille.
Parempi ignoorata täysin. Olis vaan ihan kiva käydä ostoksilla ilman että joku on jatkuvasti hihassa kiinni ja tyrkyttää jotain turhaa..

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on kyllä ärsyttäviä!

Vierailija
2/26 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

He vain tekevät työtään. Voisit kunnioittaa heitä enemmän ja vaikka joskus heittäytyä juttusille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoria huijataan töihin provikkapalkalla. Varmaan kannattavaa firmoille mut duunarille jää luu käteen.

Vierailija
4/26 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, noihin töihin et tule hakemasn vaikkaolisi se viimeinen vaihtoehto

M21

Vierailija
5/26 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin että ammattimyrkyttäjät :D

Vierailija
6/26 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy kyllä kateeksi tuo työ.

Vierailija
7/26 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua nykyään naurattaa tuo.

Aina 3 ananastukkakloonia kauluspaita päällä ahdistelemassa.

Kaupunki vaihtuu, mutta ananastukkakloonin löydät jokaisesta kauppakeskuksesta.

Sympatiseeraisin heitä muutoin, ei se työ varmasti herkkua ole, mutta kiukuttaa se ahdistelu.

Vierailija
8/26 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähällä täällä Suomessa noiden kanssa pääsee. Englannissa reissanneena isommissa kaupungeissa ei saa 20metriä kävellä rauhassa ilman, ettei joku halua sun rahoja: maailman parhaaseen nettiin, sokeille lapsille, syöpälapsille, yksinäisille, vanhustyöhön, veteraaneille, rintasyövälle, jollekin uskonlahkolle, luonnonsuojelulle, globaaleille hyv.tek. järjestöille jne jne. Lista tarvitsijoista on loputon ja yleensä halutaan kuukausilahjoittajaa, joka tosin kaatuu turistin osalta siihen, ettei ole soppariin vaadittavaa pankkitiliä ko. maassa.

Jos paljon kulkee samoilla kaduilla niin osa oppii, että tuo on turisti = hyödytön, mutta joku voi pysäyttää vaikka 3 x vrk viikon ajan saman asian puolesta. (Siis sama ihminen, tokihan heilläkin väki aina vaihtuu:)

Ymmärrän kyllä sua, se tyrkyttäminen ei vain sovi suomalaisen luonteeseen. Tykätään murjottaa omillamme jopa kauppakeskuksessa :)

Vierailija
9/26 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmanparantajat on pahimpia.

Onneksi vain käytävillä tai pihalla.

Vierailija
10/26 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo no onhan sitten toki lisäksi noita feissareita. Ne onkin ihan oma lukunsa. Ja vaikea kuvitella että tollanen sopisi mihinkään kansanluonteeseen.

Vierailija
11/26 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markkinoinnin rautaiset ammattilaiset. Nuo ananastukat kireissä farkuissaan nilkat loistaen. Suomi nousuun! Nyt kaikki uusimaan sähkösopimus, vakuutus ja liittymä!!!

Vierailija
12/26 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tekee mieli aina vetäistä niiltä ne taulut pois kädestä, vääntää rullalle ja tunkea niitten feissareitten perseeseen. Sitten voisin vaikka kusea ja paskantaa päälle ja hieroa naamalle menkkaverta ja kysellä siinä samalla, että kiinnostaako heitä ollenkaan ihmisoikeudet!

Vierailija
13/26 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tuo kannattavaa bisnestä kauppakeskuksille? Luulis että noista ois tullu aika paljon valituksia. Mut kai se on niin etteinykyään oikeen muuallakaan voi shoppailla kun kauppakeskuksissa ni ei tarvi asiakkaiden mielipiteestä niin välittää.

Vierailija
14/26 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun tekee mieli aina vetäistä niiltä ne taulut pois kädestä, vääntää rullalle ja tunkea niitten feissareitten perseeseen. Sitten voisin vaikka kusea ja paskantaa päälle ja hieroa naamalle menkkaverta ja kysellä siinä samalla, että kiinnostaako heitä ollenkaan ihmisoikeudet!

Feissaritkin on ärsyttäviä mut tarkoitin noita jotka yrittää myydä jotain. Esim. liittymiä.

AP

Vierailija
15/26 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta eivät koskaan edes kysy olisiko hetki aikaa, vaan aloittavat vain tyrkyttämisen niin että ei voi edes sanoa ei kiitos. Pahimmat ovat sitten v*ttumaisia jos silti selvästi kieltäytyy.

Vierailija
16/26 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feissaritkin on ärsyttäviä mut tarkoitin noita jotka yrittää myydä jotain. Esim. liittymiä.

AP

Niiden kanssa ihan sama juttu! Voisin ostaa jonkun halvan liittymän ja pistää sen minun 3310:aan ja tunkea sen sitten tällaisen liittymäukon perseeseen. Sitten sitoisin hänet johonkin lyhtypylvääseen ja soittelisin siihen puhelimeen niin kauan että hän saa värinähälytyksestä anaalorgasmin ja valuu kaikki spermat ulos.

Vierailija
17/26 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vastaan "Ei kiitos!" ihan minkälaiseen avaukseen tahansa nykyään.

Vierailija
18/26 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas kunnioitanheitä siksi, että ovat nuoria jotka tekevät sentään työtä, eivätkö istu kotona kermapeppuna sohvalla. Eikä tämä työ ole helpoimmasta päästä, miettikääpä miltä tuntuu yrittää pysäytellä tympeitä ihmisiä koko päivä, yrittäen saada työnantajan vaatimat kaupat tehtyä? Itse osaan sanoa kohteliaastikin ei, ei se enempää aikaa vie kuin olla ilkeä heille. He tekevät työtä, toisella kesätyö, toisilla esim keino rahoittaa osaksi opintojaan. Kaikki sympatiani ouhelinmyyjille, kauppakeskuksien myyjille ja kaikille vastaavissa hommissa oleville! Parempi siellä kuin sossun luukulla/ vanhempien takkuilla rahaa anomassa!

Vierailija
19/26 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää ne kosmetiikan tyrkyttäjät. Myyjät ovat ulkomaalaisia. Tuotteet ovat kalliita.

Yks kerta myyjä oli tarjoamassa mulle näytettä. Kun näki mun käden niin alkoi selittää että iho on kuiva.

Heillä on hyvä tuote ihon hoitoon. Ensinnäkin mulla on 46v. iho. Toiseksi olin just pessyt kädet enkä laittanut voidetta kuten yleensä laitan. Tottakai näytti kuivalta. Naamasta olen nuoremman näköinen.

Vierailija
20/26 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

???

Feissari = Face 2 Face MYYJÄ !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän