Uudella naisella väljä alapää!
Tapasin tosi kivan naisen, mutta nyt kun suhde on syventynyt ja seksiä on ollut, olen huomannut että hänellä on väljähkö emätin. Ei tunnu yhdyntä niin hyvältä!
Voiko suhde toimia silti?
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
laihoilla ja synnyttäneillä on isot pillut.
Sanoo katkera lapseton läski. Amen
Kyllä vaan pienimmät pillut ovat nimenomaan sirorakenteisilla naisilla. Kaikkein tiukimmat pillut ovat naisilla, jotka ovat nuorena olleet laihoja ja myöhemmin vähän lihoneet ja saaneet naisellisia muotoja. Synnyttäneet naiset sitäpaitsi saavat paljon helpommin, ja voimakkaampia orgasmeja, kuin synnyttämättömät.
Vierailija kirjoitti:
Taas viimeisten kommenttien lukeminen ei onnistu.
Et ole menettänyt mitään.
Voi voi. Onkohan jotain korjausleikkausta. Muuten kannattaa lähteä eri suuntiin. Ei ole tulevaisuutta teidän suhteella.
Laihdutus ja treenaaminen (myös juoksu) löystyttää pimppaa. Chubbyilla on kyllä ollu tiukimmat pimpsat jos vertaan hoikkiin. Ulkomuodossa myös usein eroavaisuuksia
Suhde ei tule toimimaan jos emätin on sinulle liian väljä. Vaihda tiukempaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi vatkaisit munaasi ämpärissä , kun ihan normaaliakin tavaraa lienee tarjolla?
Tässä se on miksi lueskelen toisinaan näitä😁. Joskus on niin hyviä letkauksia että ääneen naurattaa.😁
Terv. Omasta mielestäni väljäpilluinen olen. Tiedä tuota? Ei kai sentään ämpäri..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
laihoilla ja synnyttäneillä on isot pillut.
Sanoo katkera lapseton läski. Amen
Kyllä vaan pienimmät pillut ovat nimenomaan sirorakenteisilla naisilla. Kaikkein tiukimmat pillut ovat naisilla, jotka ovat nuorena olleet laihoja ja myöhemmin vähän lihoneet ja saaneet naisellisia muotoja. Synnyttäneet naiset sitäpaitsi saavat paljon helpommin, ja voimakkaampia orgasmeja, kuin synnyttämättömät.
Jaa, mä en oo koskaan synnyttänyt mutta aloin saamaan yhdyntäorgasmeja 21-vuotiaana. Nyt ihan monia peräkkäin vanhempana. Että on sunkin tietämys nolla. KAnnattasko hommata uus lääkitys kun menee palkokasvit nenuun ja kiukuttaa kuin pientä lasta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taida olla uusi vaan vanha paljon ajettu.
Tyhmäkö olet? Pieneneekö miehenkin muna käytettäessä? Aika isolla munalla joutuisi jatkuvasti pillua venyttämään, jotta se "kuluisi". Ja isomunaisia miehiähän ei tämän palstan mukaan edes ole olemassa, kaikilla n. 13,77 cm penis.
Onko sillä muuten eroa, nussiiko saman miehen kanssa kolmesataa kertaa, vaiko 2 kertaa 150 eri miehen kanssa? Löystyykö alapää enemmän jälkimmäisestä? Mitä sanot?
Sanoisin että sulla taitaa olla aika iso pillu, menikö tunteisiin?
Tää on M31-vastaus. Informaatioköyhä asiasta-seinään -tujaus.
Ei ole kokemusta muiden naisten vaginoista, mutta omaani ovat kaikki elämäni kumppanit kehuneet tiukaksi. Se on rakenteellista ja yksilöllistä. Samoin synnytyksen aiheuttamat muutokset ovat yksilöllisiä. Suurimmalla osalla naisista vagina palautuu ennalleen synnytyksen jälkeen. Minä en ole synnyttänyt, joten sitä en enempää osaa kommentoida. Olen oppinut hallitsemaan lantionpohjan lihaksiani jo hyvin pienestä. Saan orgasmin puristamalla lantionpohjan lihaksiani ja puristushan tarkoittaa sitä, että vagina puristuu (tiukaksi). Pidän orgassmeista, joten on tullut treenattua. Tämä on varmasti osasyy pimperoni tiukkuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin vaan toivonut vastausta kysymykseeni, mutta yllätys yllätys sitä ei tullut.
Lantiopohjalihakset eivät ole vain naistenjuttu. Myös miesten olisi hyvä treenata, jolloin peniksen verenkierto paranee. Parantunut verenkierto vahvistaa erektiota ja voi sillä tavoin myös lisätä vähän peniksen kokoa. Verenkierto vaikuttaa myös peniksen tuntoherkkyyteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
et kysynyt mitään
Itse olen sinkkumies ja siinä kun työstää löyhää synnyttänyttä yksinhuoltajaa ("kerta-juttu") kumin kanssa, niin ei paljon naurata... Kun tilaa on, niin olisi parempi vain harrastaa itsesaastusta. Säästyisi vielä baariin / riiaukseen hukatut rahatkin.
Vierailija kirjoitti:
Tietoa kirjoitti:
Asia on niin, että naisen alapää löystyy synnytysten, ylipainon ja ikääntymisen myötä. Toisilla enemmän, toisilla vähemmän. Erittäin tärkeää naisella on huolehtia lantionpohjajumpasta synnytyksen jälkeen ja muutenkin sekä tietysti varoa lihomasta liikaa. Ohjeita löytyy kyllä netistä jumppaan ja apteekista saa siihen apuvälineitäkin. Jos laskeumat pahenevat ja alkavat vaivata liikaa seksi- ym. elämää, voidaan naiselle tehdä laskeumaleikkaus, jolloin paikat pienenevät. Kohdunlaskeuman takia poistettu kohtu voi tehdä alapäästä jopa liiankin tiukan, jolloin yhdyntä sattuu. Taitava kirurgi on kultaakin kalliimpi.
Mites se lihominen löystyttää alapään?
^
Ehkä meidän ei pitäisi enää tapailla. :(
Ei sillä vitun koolla ole väliä kunhan on tiukka ja märkä.
Vierailija kirjoitti:
No ei varmaan, jos seksi on tärkeää. Naisen mielestä sulla on varmaan pieni mulkku.
Sen pystyy näköjään ennustamaan, että kolmen ensimmäisen viestin joukossa on joku katkera akka, jonka mielestä vika nyt ei vaan voi olla naisessa. Katopa peiliin, sieltä kyllä vikoja löytyy vähän liikaakin.