Mies viestittelee liikaa. :(
Tältä mieheltä tulee siis kymmeniä viestejä joka päivä (ei aina ehditä nähdä molempien töistä johtuen). Kun olen töissä, en todellakaan joka välissä ehdi / voi vastata viesteihin. Sitten kun en ehdi vastata, sieltä tulee pelkkiä hymiöitä monta peräkkäin, eli mun mielestä turhia viestejä...
Tuntuu pahalta ajatella näin negatiivisesti, mutta alkaa pikkuhiljaa v*tuttaa ne viestit. :(
Mies on livenä ihana ja mukava, mutta jatkuva viestien lähettäminen häiritsee. Olen varmasti monen mielestä ihan p*ska ihminen tämän avautumisen takia, mutta kun alkaa tulla mitta täyteen! :( Anteeksi, oli vaan pakko purkaa tätä oloa johonkin...
Kommentit (21)
Oletko niin kypsä että kykenisit ilmaisemaan asian hänelle suoraan. Näköjään et
Onhan tuo varmasti liioiteltua, vaikka mies kuinka haluaisi näyttää tykkäävänsä. Sano hänelle siis, että vähemmän on enemmän ja et ehdi edes kaikkea lukea, joten hiukkasen voisi määrää pienentää. Ei siinä sanomisessa mitään väärää ole. Toivottavasti miehellä on muitakin harrastuksia kuin sinä.. Pitemmän päälle ei tuollaista kukaan jaksa ainakaan.
aikamoistameininkiä kirjoitti:
Sinäpä kuulostat fiksulta ja myös erittäin kateelliselta! :D En ole ap, mutta olisit voinut kirjoittaa sanomasi toisin, niin, että se ei käänny sinua vastaan.
Tiedän tuon tunteen! Omassa tapauksessa tosin viestit oli aina ihan tekstipitoisia, ihan kunnon vuodatuksia.
Koska kyseessä oli työkaveri, ei haluttu "suhteen" näkyvän töissä ja tuolla tuntui asiaa riittävän niin työpäivän aikana kuin illalla 15 min sen jälkeen kun oltiin nähty. Koitin kertoa, että liian tiivis yhteydenpito ahdistaa ja jos illalla kymmenen aikaan ollaan vielä oltu yhdessä, ei myöhemmin illalla tarvitse soitella. Jonkin aikaa jaksoin tuota, kunnes ahdistus saavutti huippunsa ja ilmoitin kiintiöni tulleen täyteen. Olo helpotti välittömästi sen jälkeen.
Voi ei :( Minua kirpaisi tämä aloitus, sillä itse olen toiminut samoin erästä miestä kohtaan. Olen impulsiivinen ja nopea liikkeissäni ja hyvin kiinnostunut tästä miehestä. No niinhän siinä kävi, että mies lakkasi pitämästä yhteyttä kun ei halunnut minua enää. Tekisin toisin nyt.
Olen poikkeus, mutta minä pidän jatkuvista (asiapitoisista) viesteistä mieheltä.
Hrrrr... Tulee kylmät väreet. Mun exä oli tuollainen. Osoittautui todella omistavaksi ja mustasukkaiseksi sitten muutenkin. Paikoitellen pahempi drama queen kuin yksikään tuntemani nainen!
Vierailija kirjoitti:
Sinäpä kuulostat fiksulta ja myös erittäin kateelliselta! :D En ole ap, mutta olisit voinut kirjoittaa sanomasi toisin, niin, että se ei käänny sinua vastaan.
Anteeksi paljon. En ole kateellinen.
Mielestäni tähän ratkaisu ei löydy täältä vain ainoa ratkaisu on lähestyä kyseistä uhria sanoen lauseen "pidän sinusta, mutta voisitko vähentää päivisin viestittelyä, sillä olen kovin kiireinen töissä"
Munkin mies viestittelee liikaa. Toisille naisille.
Luulin otsikon perusteellla, että tässä olisi kohtalotoveri...
Vierailija kirjoitti:
Hrrrr... Tulee kylmät väreet. Mun exä oli tuollainen. Osoittautui todella omistavaksi ja mustasukkaiseksi sitten muutenkin. Paikoitellen pahempi drama queen kuin yksikään tuntemani nainen!
Totta, tuollainen saisi minunkin oloni tuntumaan siltä, että olisin jatkuvasti miehelle tilivelvollinen tekemisistäni ja olinpaikastani ja se jos joku alkaisi ahdistamaan. Jos siis asia ei muuksi sanomalla muutu ja mies ei näe viestittelyssään mitään liioittelua ja huonoa (vaan syy kääntyy lähinnä naiseen, että miten tämä nyt sellaista ajattelee, mieshän vain haluaa olla mukava ja ihana!), niin poikki!!
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi paljon. En ole kateellinen.
Mielestäni tähän ratkaisu ei löydy täältä vain ainoa ratkaisu on lähestyä kyseistä uhria sanoen lauseen "pidän sinusta, mutta voisitko vähentää päivisin viestittelyä, sillä olen kovin kiireinen töissä"
No nyt kuulosti hyvältä! :)
Olen kertonut miehelle, että olen kiireinen töissä. Silti niitä viestejä tulee ja paljon, pelkkiä sydämiä ja hymyileviä naamoja. En tajua, olen varmaan sitten tyhmä... :( Ap
Kirjeitä, kukkia, vielä kerran kirjeitä. 90-luvun rakastuminen tulee mieleeni :)
Päivittäin piti viedä kirje postiin ja parhaimpina päivinä mieheltä tuli parikin kirjettä :)
Nyt 20 vuoden jälkeen tilanne on hieman rauhoittunut puolin ja toisin, mutta sanoisin, että tuollainen mies on muutaman vuoden kuluttua ihan huippu! Siinä vaiheessa, kun muut ukot murahtelee vastauksiaan sohvalta käsin jos vastaavat enää ollenkaan, omani on edelleen ihanan aktiivinen, huomioonottava, hellä, kaikinpuolin hyvä mies, elämäni valo :)
Vierailija kirjoitti:
Olen kertonut miehelle, että olen kiireinen töissä. Silti niitä viestejä tulee ja paljon, pelkkiä sydämiä ja hymyileviä naamoja. En tajua, olen varmaan sitten tyhmä... :( Ap
Eikö miehellä ole muuta tekemistä? Mulla ainakin menisi kokonaan maku tyypistä nopeasti. Kokeile kuitenkin ekana sitä sanomista. Jos siitä huolimatta viestejä satelee, niin miettisin suhteen lopettamista. Liika on liikaa ja ette selvästi ole samalla aaltopituudella nyt, tuskinpa ikinä. Joku toinen nainen voisi pitää tuollaisesta, mutta useampaa se ärsyttää, inhottaa ja ketuttaa.
Jos molemmat ovat yhtä ihastuneita niin silloin ei voi tehdä mitään väärää.
Vierailija kirjoitti:
Jos molemmat ovat yhtä ihastuneita niin silloin ei voi tehdä mitään väärää.
Niinkö meinaat, että rakkaudessa kaikki on sallittua, myös täysin turhilla viesteillä jatkuvasti häiriköinti? Ehkä 12-17 vuotiailla tämä on ok meininki, mutta ei sen vanhemmilla. Mies lienee myös vahtii ap:n WhatsAppissa paikalla olemiset aamusta iltaan..
Mulla sama juttu. Lopetin suhteen ja edelleen saan noin 10 viestiä päivässä.
Se on niin ihastunut ja ajattelee sua koko ajan. Voisitko ensi kerralla kun näette, sanoa hänelle että et voi viestitellä niin paljon?