Deittipalstalta poimittua
Mitä mies ajattelee? Laitanpa sanoja peräkkäin siinä järjestyksessä kuin niitä mieleen tulee? Voi jessus perkele.
"olen rehelinen ja urheileva ja koiran kans luonossa tykkään liikuskella ja haluaisin et sinäkin olisit sellainen liikkuva ja eläin rakas ihminen johon voi aina luottaa .Faxta on silleii et sinä olet rehelinen etkä mikhään ujo ja osaat olla sellainen kun naiset ovatkin....etsin sinua ja tarvitsen sinua viereeni... ja tietysti osaat olla oma alotheinen ja tykkäät urheila tai liikkua ite olen niin vilkas ja liikkuva ihminen...etsin tositarkoituksella jos haluat tulla Lappiin asua joka tykkää liikkua.. ja nauttia luonosta ja nauttia minun kans rauhallista kotielämää tai sillei."
Kommentit (16)
Ei mikään varsinainen kaunokirjallinen tähtisuoritus, mutta tuli ainakin selväksi, että luontorakas olisi hyvä olla :D
Jänkhällä otettu sitte lämmikettä iltanuotiolla ja naputeltu naisenkaipuuviestiä ...Erottuupa ainakin joukosta ;)
Onkhan tuo "Pelhosta"? Ei ois kaukana mutta en taida viitsiä ^^
Täällä ilkutte toiselle, toivottavasti ei osu ilkeily omaan nilkkaan.
Nooo, mähän olen deittipalstalla, edelleen sinkkuna, joten...
Ei oo helppoa ei. Tuo voi olla ihan kiva mies (en tosin ole lapista), mutta kun tuollainen profiili on niin ei vaan mitenkään tee mieli tutustua ihmiseen joka ei osaa tuon paremmin kirjoittaa. Ja noita on PALJON!
-ap
kyllä minä ainakin vastaisin jos olisin nainen.
Sama se mitä siihen kirjoittaa, kun naiset ei kumminkaan laita viestiä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä laitan viestiä, jopa kuvattomille jos vain on hyvin kirjoitettu profiiliteksti. Annan jopa yhdyssanavirheitä anteeksi jos asiapuoli on kunnossa. Kuvattomille JA tekstittömille en kyllä viestiä pistä. Miksi pistäisin? Tai semmoisille joiden profiilitekstissä lukee pelkästään "ota selvää".
-ap
Saman miehen tekstiä "hei! te ihanat naiset lopeta sinkkuilu ja yksin oleminen ja ala minulle vaimoksi ja lähemme katsomaan auringon laskuja tietysti rakastelua.."
kenenköhän rakastelua pitäis lähteä katsomaan?
-ap
Suomi24-treffeissä miehet Uudellamaalla näyttää oikeasti ihan eri lajilta kuin miehet muualla Suomessa. Onko kukaan muu huomannut samaa? (Selailen noita ilmoituksia, vaikka en itse siellä hae seuraa.)
Uudellemaallehan ne huumehörhöt, pettäjät ja muut epätoivoiset pakkautuu, joten en ihmettele jos näin olisi. Helppoa saalista on ainakin tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulle ainakin laittaa. Ja varoitan vielä kuvattomassa profiilissani suurimmista epäkohdistani (olen lihava ja lyhyt).
Vierailija kirjoitti:
Saman miehen tekstiä "hei! te ihanat naiset lopeta sinkkuilu ja yksin oleminen ja ala minulle vaimoksi ja lähemme katsomaan auringon laskuja tietysti rakastelua.."
kenenköhän rakastelua pitäis lähteä katsomaan?
-ap
Naapurin Pertin ja poron tietysti.
Vierailija kirjoitti:
Suomi24-treffeissä miehet Uudellamaalla näyttää oikeasti ihan eri lajilta kuin miehet muualla Suomessa. Onko kukaan muu huomannut samaa? (Selailen noita ilmoituksia, vaikka en itse siellä hae seuraa.)
Ap on ainakin huomannut. Harmittaa kun en ole itse uudeltamaalta.
-ap
Luulis et tolla ilmotuksella saa emännän kelopirttiin.