Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oli hiukan koomista eilen kun tanssin yhden hitaan baarissa

Vierailija
10.07.2016 |

Olen naimisissa, mutta käytän hyvin harvoin sormuksiani koska töissä en voi niitä kuitenkaan käyttä ja sitten ne unohtuu vapaa-ajallakin.
Kävin eilen yökerhossa kaverin kanssa, oli todella hauskaa tanssia kunnolla pitkästä aikaa, ja kun sitten tuli illan pakollinen hidas yksi tyyppi tuli pyytämään minua tanssimaan.
Suostuin, ja tanssittiin sitten sillai asiallisesti eli kunnpn tanssiote eikä silleen että roikkuu toisen kaulassa. Hoilattiin sitä biisiä ihan antaumuksrlla ja vaihdettiin muutama sana.
Biisin loputtua jätkä totes että niin, ei hän oikein tiedä mitä minä mahdan nyt sit ajatella tilanteesta että vaikka hän haki tanssimaan niin hänellä on tyttöystävä kotona odottamassa. Minä vastasin että mitä minä siitä nyt ajattelisin, mullakin on aviomies kotona.
Tää jätkä sit astu heti taaksepäin ja alkoi jotain mutisemaan ja häippäs =D
Luuliko se jotenkin että se hitaan tanssiminen olisi ollu jonkinlaista esileikkiä ja että olis saanut pesää kun olis valuttanut jotain hankalasta suhteesta tms?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli päässyt eka kertaa yksin ulos leikkimään pitkästä aikaa :D Sillä mielikuvitus hieman laukkasi.

Vierailija
2/6 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se teki oletuksen perustuen aiempiin kokemuksiinsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n on pakko myöntää että eka ajatus oli et se jätkä on lukenut aaveeta ja haluaa keskustella aiheesta kun eilen illalla oli jonkin verran keskustelua siitä onko tanssiminen pettämistä, mutta oln kai väärässä kun se tosiaan lähti menemään kuin rasvattu salama kun sanoin että mul on mies kotona =D

Vierailija
4/6 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä miehellä oli vielä omatunto. Kunnon pleijeri olisi sanonut ap:n paljastukseen: "Entä sitten?".

Vierailija
5/6 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin hitaiden tanssiminen merkitsee jotain. Vähintäänkin mennään yhdessä snägärille ja vaihdetaan yhteystietoja. Jotkut jopa lähtee kutemaan. Mutta outoa olisi vain tanssia ja sitten ei mitään.

Vierailija
6/6 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin hitaiden tanssiminen merkitsee jotain. Vähintäänkin mennään yhdessä snägärille ja vaihdetaan yhteystietoja. Jotkut jopa lähtee kutemaan. Mutta outoa olisi vain tanssia ja sitten ei mitään.

Häh?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän