Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi minun täytyisi olla hiljaa musiikkimaustani?

Vierailija
09.07.2016 |

Olen 30-vuotias nainen ja tykkää kuunnella paljon popmusiikkia. Tykkään muun muassa Justin Bieberistä, 1D:stä, Robinista ja Antti Tuiskusta. Kuitenkin nämä artistit ovat olevinaan sitä kamaa, mistä ei julkisesti saisi sanoa tykkäävänsä. Minua suoraan sanottuna ottaa päähän, että kun työpaikalla muut keskustelevat jostain raskaasta musiikista, niin sitten kun itse yritän keskustella itselleni tutummasta genrestä ja Justin Bieberin konsertista, niin johan työkavereiden silmät alkaa pyöriä päässä ja kysellään, että en kai oikeasti voi kuunnella noin paskaa musiikkia. Olin ihan äimänä! En olisi ikinä voinut kuvitella, että töissä kehdataan alkaa haukkumaan toisen musiikkimakua. Emme ole työkavereiden kanssa mitään parhaita kavereita vaan työroolissa eli kohtelias tulisi olla toisia kohtaan. Ottaa vieläkin päähän. Miten jotkut oikeasti kehtaa? On ehkä eri asia kaveriporukassa keskustella kiivaammistakin aiheista, mutta että töissä ruvetaan haukkumaan niin vähän eri juttu.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rankkaa!

Vierailija
2/18 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pidän mainitsemistasi esiintyjistä, mutta en jaksa vaahdota asiasta ja varsinkaan en ole kiinnostunut muiden mielipiteistä. N40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä piittaa työkavereista.

Jokainen kuuntelee just sitä mitä haluaa, ja on typerää arvostella toisen musiikkimakua.

Jätä tyypit omaan arvoonsa.

Vierailija
4/18 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin pidän mainitsemistasi esiintyjistä, mutta en jaksa vaahdota asiasta ja varsinkaan en ole kiinnostunut muiden mielipiteistä. N40

No jos keskustelun aiheena on musiikki ja muut keskustelevat lempibändeistään ja keikoista, niin pitäisikö siinä hiljaa istua vieressä? Kai siihen keskusteluun nyt saa osallistua ilman että se on mitään vaahtoamista. On lapsellista väitellä mausta, kun ihmiset nyt vaan tykkäävät eri asioista.

Vierailija
5/18 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 30-vuotias mies ja tykkään myös esim. Robinista. Antti Tuisku nyt on sen verran iso stara jo että en tiiä onko siinä samanlaista "häpeää" enää fanittaa häntä..

Vierailija
6/18 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen kyllä että miksi ja kuka kuuntelee antti tuiskua? Voitti jonkun pop-palkinnon eikä mun mielestä ole tehnyt yhtään biisiä joka uppois muhun. En silti alkais haukkumaan sua, koska ymmärrän että nämä on mielipidekysymyksiä

Työkaveris on ilkeä ja mahollisesti juntti joka ei osaa ajatella asioita yhtään syvemmin

Vierailija
7/18 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen ihminen tykkää erilaisesta musiikista. Toiset haukkuu ja toiset tykkää. Onko muiden mielipiteillä väliä. Ei minusta ainakaan. Kuuntelen sitä mistä tykkään

Vierailija
8/18 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen kyllä että miksi ja kuka kuuntelee antti tuiskua? Voitti jonkun pop-palkinnon eikä mun mielestä ole tehnyt yhtään biisiä joka uppois muhun.

Ymmärrät kai, että ihmisillä on eri maku? Ehkä Antti Tuiskun biisit eivät uppoa suhun, mutta uppoaa aika moneen muuhun, koska kyllä siellä keikoilla väkeä käy. Ihan samalla tavalla mäkin voisin ihmetellä, miten kukaan voi kuunnella jotain örinämusaa, koska en itse moisesta välitä. Mutta mä sentään ymmärrän, että toisien korvaa se vaan miellyttää eikä siinä mitään.

Vierailija
9/18 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori mutta vaikea olla hiljaa jos joku noista tykkää. Myönnä vaan että makusi on huono. Varsinkin joku Robin, ei hele. Ymmärrän työkavereitasi.

Vierailija
10/18 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

työpaikkasi tyypi ovat sivistymättömiä moukkia. tervehdit niitä ja teet työsi. siinä kaikki. alat kahtella uutta duunia

Vierailija
11/18 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen kyllä että miksi ja kuka kuuntelee antti tuiskua? Voitti jonkun pop-palkinnon eikä mun mielestä ole tehnyt yhtään biisiä joka uppois muhun.

Ymmärrät kai, että ihmisillä on eri maku? Ehkä Antti Tuiskun biisit eivät uppoa suhun, mutta uppoaa aika moneen muuhun, koska kyllä siellä keikoilla väkeä käy. Ihan samalla tavalla mäkin voisin ihmetellä, miten kukaan voi kuunnella jotain örinämusaa, koska en itse moisesta välitä. Mutta mä sentään ymmärrän, että toisien korvaa se vaan miellyttää eikä siinä mitään.

Tottakai ymmärään että nämä on makuasioita, mainitsinhan sen tekstissänikin. Silti ihmettelen että keneen tuisku toimii. On monia artisteja joista en pidä ja ymmärrän miksi joku niistä pitää, mutta tuisku ei kuulu tuohon ryhmään

Vierailija
12/18 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori mutta vaikea olla hiljaa jos joku noista tykkää. Myönnä vaan että makusi on huono. Varsinkin joku Robin, ei hele. Ymmärrän työkavereitasi.

Sun musamakusi ei ole yhtään sen parempi. Kuten ei ole minunkaan eikä kenenkään muunkaan.

Vierailija
13/18 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo

-117/5

Vierailija
14/18 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän kaikki niitä kuuntelee. Osa vain salaa ;)

Vierailija
15/18 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin ihmisillä on niin kauhea tarve kehuskella kuuntelevansa kaikkea omituista musiikkia, mistä kukaan muu tiedä mitään. Oikein kehuskellaan, ettei tunneta mitään radiossa soitettavia biisejä ja kauhistellaan, miten hirveää musiikkia onkaan. Näillä ihmisillä ei vaan ole käytöstapoja.

Vierailija
16/18 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän tuollainen teinimäinen musiikkimaku on aika syvältä aikuisella. Vähän sama kuin aikuinen ihminen lukisi pelkästään Hevoshullua tai Aku Ankkaa.

Vierailija
17/18 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimies: "No niin, aloitetaan osastokokous"

Ap: "Justin Bieber! Justin Bieber!"

E: "jahas, sitä ollaan oltu konsertissa eilen?"

A; "Oon Belieber! Justin on ihqu!"

E: "No sehän on kiva, jospa sitten siirryttäisin päivän aiheeseen"

A: "Justin! Justin! Mä en tajuu miks te ette tykkää Justinista, musta tulee rouva Bieber!"

E: "Koetetaan jättää se aihe nyt ja keskittyä töihin"

A: "Te ootte sikoja, mä en saa koskaan puhua mun musiikista, meen av:lle avautumaan!"

Vierailija
18/18 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllähän tuollainen teinimäinen musiikkimaku on aika syvältä aikuisella. Vähän sama kuin aikuinen ihminen lukisi pelkästään Hevoshullua tai Aku Ankkaa.

Mitä ihmettä? Mulla on kyllä musiikkimaku pysynyt ihan samana lapsesta saakka. Voin vieläkin kuunnella Rööbelin palikoita! Ja sama ysärijumputus, mitä kuuntelin teininä, kelpaa edelleen. Eikä mitään ongelmaa kuunnella nuorien laulajien biisejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän