Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikään ei auta bakteerivagioosiin

Vierailija
09.07.2016 |

Ei mitkään kuurit, luontaistuotteet, lääkärin määräämät tropit.. mitkään. En jaksa! Hävettää mennä ihmisten ilmoille, kun tämän haistaa. Ahdistaa..

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama tilanne jopa parin vuoden ajan. Lopulta kolposkopiassa löydettiin ja poistettiin polyyppeja kohdunkaulasta ja bv:t loppui siihen.

Vierailija
2/19 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö lähde edes Flagyl-kuurilla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja housuja joutuu pesemään koko ajan. Ärsyttävää.

Mietin,että joutuukohan mulla vaivan uusiminen emättimen rakenteesta. Minulla se on "pallomainen" koko ajan: ylhäällä on tilaa, mutta suulla lihakset on tiukat. Ehkä vagina pysyy liian kiinni ja vuodot ehtii olla siellä liian kauan. Sori,tiedän, ällöä...

Vierailija
4/19 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli sama ja lopulta päädyin siihen, että kuparikierukka ylläpitää jonkinlaista tulehdustilaa ja aiheuttaa bakteerien epätasapainoa. Flagylejä tosiaaan täälläkin laitettiin ja voi vitsit miten ärsyttävää!!! Nyt toivon että kierukan poisto auttaisi siihen, ettei tulehdus uusisi. Tämä vaikuttaa jo seksiinkin, kumia käytettävä vakikumppanin kanssa (vaikka oli kierukka) eli sisään ei voinut tulla, tai oli tulehdus samantien päällä. Samoin suuseksi ei onnistu, kun suun bakteerit aiheuttaa heti tulehdusta.. Ole jättänyt sokerin, hiivan ja valk. jauhon syömistäkin pois... eli kaikenlaista on koitettu ja nämä ovat jonkin verran auttaneet.

mutta... tiedän tunteen, tsemppiä!!!

Vierailija
5/19 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, oon syöny jo monta.Tuntuu, että joka paikassa pitäis selitellä,miksi haisee, mutta ei minusta oo sellaiseen avoimuuteen esim työpaikalla. Tuntuu vaan,että on kaikkien pilkan kohde. Oon kaikkeni tehny tämän asian eteen ja mietin onko vielä jotain mitä voin tehdä?

Ap

Vierailija
6/19 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttaa alasti nukkuminen (paljon ilmakylpyjä), seksin jälkeen käytän multi-gyn geeliä paikallisesti, muuten vedän suunkautta "hevoskuureja" karpaloa, c-vitamiinia ja maitohappobakteereita.

Noilla pysyy kurissa/ ei pääse pahenemaan. Raskausajat oli kyllä haastavia, tais olla se tulehdus koko ajan enempi tai vähempi päällä, vaikka sain lääkäriltä antibiootitkin pariin otteeseen.

Vierailija
7/19 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, oon syöny jo monta.Tuntuu, että joka paikassa pitäis selitellä,miksi haisee, mutta ei minusta oo sellaiseen avoimuuteen esim työpaikalla. Tuntuu vaan,että on kaikkien pilkan kohde. Oon kaikkeni tehny tämän asian eteen ja mietin onko vielä jotain mitä voin tehdä?

Ap

Oikeesti?! Mä en usko, että kukaan muu haistaa kuin sinä itse.

Vierailija
8/19 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää nyt naiset herranjestas ne värkkinne kunnossa, ei se ole miehillekään kivaa.

Vierailija
9/19 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tätä, suosittelen kokeilemaan jos et ole ehtinyt. Paremmin toimii minulla kuin lactal jne..

http://www.apteekkituotteet.fi/epages/Kaupat.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shop…

Samaan tuoteperheeseen kuuluu muitakin hyviä tuotteita intiimihygienian hoitoon.

Vierailija
10/19 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama, varsinkin tuntuu että sperma aiheuttaa sen että tulehdus heti päälle ja kalsarit kastikkeessa koko ajan..

Vierailija
11/19 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla kierukka? Syötkö pillereitä?

Tai onksulla mies? Ja vaivaako haju erityisesti seksin jälkeen? Yks mikä tuli mieleen on, että joskus mies ja nainen ei vaan sovi yhteen. Mun exä oli muuten ihan ihana (tai, no, oli ihana aikansa)... Mutta aina sen kanssa seksin jälkeen seuraavana päivänä-parina toosa haisi ihan karmeelta. Se oli siis terve ja huolehti hygieniastaan, kuten minäkin, ja haju seurasikin viiveellä. Muitten kanssa tai nykyisen ei tuota ongelmaa ole, vaan seksin jälkeen tuoksutaan aina vain ihanan raikkahilta :D Luin sit, että jollakin muulla ollut sama vaiva, että jonkun tietyn miehen jälkeen haju hyrähtää hirveäksi. Ei-yhteensopivat värkit ja nesteet tms. 

Vierailija
12/19 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas varmaan tullu ph-heittelyitä miehen sperman takia. Hällä huonot elintavat ja juo sen 1,5 litraa sokerikokista päivittäin. Veikkaan, että sperma on sokeripitoista ja aiheuttaa heilahtelua mun alapään bakteerikannassa. Lasta yritetään ja kerran sain siitä sperman jemmaamisesta yön yli hiivan.

Vierailija
13/19 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mulle on tästä aika suoraan sanottu. Menin aikalailla puihin. En saanu sanottua sanaakaan, vaan menin pois koko tilanteesta. Ehkä jotkin kuvittelee, että oon vaan niin sika, hippi tms etten viitti huolehtia itsestäni,vaikka asia ei todella ole niin.

Vierailija
14/19 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mulle on tästä aika suoraan sanottu. Menin aikalailla puihin. En saanu sanottua sanaakaan, vaan menin pois koko tilanteesta. Ehkä jotkin kuvittelee, että oon vaan niin sika, hippi tms etten viitti huolehtia itsestäni,vaikka asia ei todella ole niin.

Tosi ikävää :( Toivottavadti saat avun!

Vierailija
15/19 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli sama ongelma. Lopetin tupakoinnin, turhat sokerit sekä jauhot ja vaiva loppui. En tiedä oliko joku näistä yksistään, mutta lopetin kaikki kerralla päättäessäni muuttaa elämäni.

Vierailija
16/19 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suun ja emättimen kautta maitohappobakteereja 2 x päivässä kuukauden ajan flagylkuurin jälkeen toimi minulla vuoden kierteen ja useiden flagylien jälkeen. Nykyään otan vain maitohappo bakteereja jos tuntuu oireita eikä tulehdusta tule.

Vierailija
17/19 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärin kautta Zidoval-kuuri.

Vierailija
18/19 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

peskää etikkavedellä toosanne. oliivitippoja luontaistuotekaupasta. 

ja siiderin lipitys ja muu sokeri pois

Vierailija
19/19 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

peskää etikkavedellä toosanne. oliivitippoja luontaistuotekaupasta. 

ja siiderin lipitys ja muu sokeri pois

Väkiviinaetikka? Mikä on laimennussuhde?