Miehet, sanokaa rehellisesti! Voinko olla haluttava, jos
Olen naamasta ihan nätti, olen aika hoikka ja mulla on isot tissit ja ihan ok farkkupeppu.
Ongelma on, että kun otan vaatteet pois, niissä tisseissä ja siinä perseessä on teinistä asti ollut raskausarpia :(
Harmittaisiko, jos olisin tyttöystäväsi ja ottaisin ensimmäistä kertaa vaatteet pois?
Kommentit (18)
ei harmittaisi, oltaisiin sisäkkäin, ennen kun kerkeisit kissaa sanoa...
Kyllä voit olla haluttava, eikä haittaisi tuollaiset pikkuasiat.
Rupeetko mun tyttöystäväksi niin kokeillaan ;)
M26
Meinaatko ettei noita miehillä ole? Käsivarsista ja kyljistä löytyy.
Raskausarpia ja muita ihovirheitä tulee kaikille. Isoja tissejä ei. Kun tarttuu takaapäin isoista painavista rinnoista, tai kun isot tissit painuvat selkään, tai kun isot tissit istuvat hajareisin päälläsi, niin tuollaiset pikkuasiat unohtuu.
Ei haittaa. Jotenkin hassua miten nainen voi olla amispölö (en puhu aloittajasta) ja samaan aikaan miettiä jotain hyvin epäolennaista ulkonäköasiaa :D tullut aika usein vastaan näitä
Miski tuon pitäsi harmittaa... Enemmän minua harmittaisi jos sinulla ei olsi lainkaan elämää ennen minun tapaamistani. Tai jos oma korvienvälsi ei toimisi lainkaan. - Suurin ja seksikkäin elin on minusta se, mitä löytyy korvien välistä. - Jollei se toimi tarpeeksi hyvin, niin tuskin pääsemme etenemään niin pitkälle, että pääsen näkemään sinua lainkaan riisuutuneena. Päätä pystyyn nyt vain ja nautihan kauniista kesästä!
Kun on nänni suussa, raskausarvet unohtuu.
- suomalainen sananlasku
Jos tuollaista alat itkemään edessäni, niin juoksisin ja kauas. Lopeta hyvä nainen siis turhan voliseminen.
Ei haittaa, mutta jos peittelisit tai häpeilisit asiaa se olisi paljon suurempi haitta. Jos olisit tyttöystäväni varmasti huomaisit, että raskausarpesi ei haittaa yhtään, kun olisin koko ajan kimpussasi.
Minua haittaisi se, että tekisit asiasta ongelman.
Väittäisin näin yli kolmenkymmenen vuoden elämänkokemuksella, että me naiset olemme huomattavasti ankarampia omaa kehoamme kohtaan kuin miehet. Älä huoli arvista, jos ne jotakin miestä haittaa, olet väärän miehen kanssa.
Kiitos vastauksistanne! Eihän ne tietysti näin etäältä totuutta kerro, mutta kiva kuulla!
Mikä on amispölö?
Ei harmittaisi.