Jos et ole raskaana ollutkaan pitkään aikaan, niin tuleeko nännistäsi eritettä, jos puristat kovaa?
Mulla tulee, olen 47v. Onko syytä huoleen? Joskus tuli vihertävääkin, nyt valkoista.
Kommentit (11)
Ei tule. Voithan käydä näyttämässä.
Jos tulee useammasta maitotiehyestä ja molemmista rinnoista, niin todennäköisesti ei ole vaarallista. Itselläni tuli vielä vuosia imetyksen lopettamisen jälkeen. Nyt ei enää (lapsi 7v :D) Mutta gynekologini sanoi, että joillakin se jatkuu "loppuelämän".
Jos tulee vain yhdestä maitotiehyestä tai nännistä, ja/tai neste on muun väristä kuin valkoista/kellertävää, niin pitää tutkia!
Varmistaisin asian kuitenkin joka tapauksessa omalta lääkäriltä. En ole ammattilainen!
Rintasyöpä. Niin se minulla todettiin, että tuli ruskeaa nestettä.
Mulla tulee. Lapsi jo melkein 8v.
Kävin varmuuden vuoksi gynen lähettämänä mammografiassa. Ei onneksi syöpää.
Mulla tulee monesta eri tiehyestä ja molemmista rinnoista. Joskus neste on maitomaista, joskus vihreää, joskus läpinäkyvää. Eri tiehyeistä tulee eri väristä nestettä.
No mitä helvettiä puristelette? Sairasta hommaa.
Mulla oli tuota pari vuotta sitten. Loppui kun työpisteeni vaihtui hometalosta pois. Muita oireita oli jäätävä väsymys työpäivien jälkeen. (työyhteisöllä monenkirjavia oireita, mun oireet oli nuo). No, oliko se nyt sattumaa vai ei että muuton jälkeen loppui oireet a johtuiko just tuo homeesta, ei voi tietää. Kyse on prolaktiinin liikatuotannosta, ja vaiva ei ole vaaraksi jos erittyy tosiaan vaan kunnolla puristelemalla. Jos rinnat alkaa vuotaa solkenaan, sitten lääkäriin.
Vierailija kirjoitti:
No mitä helvettiä puristelette? Sairasta hommaa.
Ootko kuullut rintojen tutkimisesta? Sellainen juttu, jota voi säännöllisesti itse tehdä niin voidaan huomata rintasyöpä hyvissä ajoin.
Jutteleppa asiasta lääkärin kanssa. Voi olla aivan normaalia, mutta voi olla myös oire rintasyövästä. Varsinkin, jos erittäminen on alkanut yllättäen.
Mulla ollut tuota eritettä aina ja tulee useista tiehyeistä ja molemmista rinnoista. On vaaleaa, joten ei kai syytä huoleen?
Minulla on tullut hieman nestettä nänneistä niin kauan kuin muistan. Näin siis käy, kun hieman puristan nänniä. Onko se oire jostakin vaarallisesta, en tiedä.