Kysymys yksinhuoltajille
Eroni alkaa olemaan loppusuoralla.. Ensikuun alusta muutan omaan asuntoon ja käytännön järjestelyistä ja lasten hoidosta on sovittu exän kanssa. Tämä on ollut vaikeaa, mutta jotenkin tuntuu siltä, että tämä oli ainut oikea ratkaisu ja nyt on vain ruvettava suunnittelemaan tulevaisuutta sinkkuna ja etäisänä. Olen ajatellut, että en halua uuttaa parisuhdetta itselleni ennenkuin "pölyt ovat laskeutuneet" ja ajattelin omistaa lähitulevaisuuden työnteolle ja urheilulle ja tietysti ne viikot ja viikonloput kun lapseni ovat luonani, niin lapseille. Tiedän kuitenkin, että kun tämä tilanne tästä hieman tasoituu, niin naista alkaa tekemään taas mieli ja tällä tarkoitan paitsi seksiä, myös yhdessäoloa naisen kanssa. Kuten sanoin uuteen suhteeseen en halua heti hypätä, mutta mitään yhdenyön panojakaan en lähde baariin metsästämään. Minulla on siis ongelma.
Olen ajatellut, että parasratkaisu olisi, jonkun sopivan yh-äidin löytäminen sellaiseen ystävyys ja seksisuhteeseen. Ilman suurempia sitoumuksia. Ajattelen, että sellainen yh olisi paras, joka ei enään halua lapsia ja joka olisi tavallaan samanlaisessa tilanteessa kuin minä... Kysynkin teidän mielipidettä onko tämä ajatukseni löytää nainen tällaiseen suhteeseen aivan mahdoton vai kuulostaisiko tämä hyvältä? En tiedä onko sillä mitään merkitystä, mutta itselläni on talous ihan kunnossa ja mielelläni veisin mukavaa naista treffeille vaikka viikonloppu matkoille..
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
No miksei, jos se on kaikille osapuolille ok. Minusta on turha tuomita kenenkään ratkaisuja. Ja kyllä on aika helvetti täälläkin, kun nyt yli vuoden jo ilman seksiä. Mutta ehken itse lähtisi tuolle ehdottamallesi tielle. En tiedä mistä sitten enää ikinä saan miestä,kun en käykään missään. Ehkä parempi vaan näin kuitenkin,vaikka hajoan haluihini.
No näin itsekkin ajttelen, että kaski aikuista ihmistä saa tehdä keskenään mitä haluaa. Kysymykseni kuitenkin on siinä, että miten tuollaiseen suhteeseen itse kukin suhtautuisi, eli yritän kartoittaa sitä, että kuinka helposti tuollaista seuraa voisi löytää. Kuulisin mielelläni miksi et tuollaiseen suostuisi?
Vapaiden yhteensovittaminen on aikamoinen palapeli.
Suosittelen että ennemmin keskityt muihin asioihin, ja välillä käyt radalla tai hankit seuraa netistä.
Periaatteessa voisin itse haluta vastaavan suhteen, mutta siinä sitten helposti käy niin, että toiselle alkaa kehittyä tunteita ja toiveita toista kohtaan enemmän ja silloin homma ei enää toimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksei, jos se on kaikille osapuolille ok. Minusta on turha tuomita kenenkään ratkaisuja. Ja kyllä on aika helvetti täälläkin, kun nyt yli vuoden jo ilman seksiä. Mutta ehken itse lähtisi tuolle ehdottamallesi tielle. En tiedä mistä sitten enää ikinä saan miestä,kun en käykään missään. Ehkä parempi vaan näin kuitenkin,vaikka hajoan haluihini.
No näin itsekkin ajttelen, että kaski aikuista ihmistä saa tehdä keskenään mitä haluaa. Kysymykseni kuitenkin on siinä, että miten tuollaiseen suhteeseen itse kukin suhtautuisi, eli yritän kartoittaa sitä, että kuinka helposti tuollaista seuraa voisi löytää. Kuulisin mielelläni miksi et tuollaiseen suostuisi?
Pelkäisin kai liikaa itseäni. Eli ei musta ole tällä hetkellä antamaan ihan hirveästi itsestäni. Ei muuta kuin seksiä oman itsekään haluni takia. Ja jotenkin tuntuu ettei se sitten kuitenkaan ole oikein. Lapsia en halua enää. Mulla on pian lasten lisäksi opiskelu-työt(-harrastukset),joten aikaakin on rajallisesti. Mut ihmisten välistä seksiä kaipaan, vaikka itsetyydytyskin on ihanaa. Kaikkea ei vaan voi saada.
Jos joskus vielä suhteen haluaisin, niin tuollainen suhde olisi ihanteellinen.
Kiitos kommenteista. Tuota olen itsekin miettinyt, että tuleekohan tuosta käytännössä mitään, mutta ajatustasolla tuntuisi parhaalta ratkaisulta tähän tilanteeseen. Lähinnä itseäni mietitytti se, että leimataanko heti hulluksi pervoksi/pelimieheksi, jos alkaa tuollaista ystävyys/huvinpito ja seksisuhdetta ehdottelemaan, mutta kommenttien perusteella ilmeisesti ei...
Sinäänsä itseäni ei haittaa nuo aikataulu ongelmat, vaan ehkä juuri siksi yh olisi se "kohderyhmäni", koska molemilla olisi omat lapsikuviot, jotka tietysti menee edelle ja sitten työt/opiskelut... No aika näyttää ajattelin tänään viritellä treffi-ilmoituksen.
Minulla on ollut tuollainen suhde. Me tutustuttiin miehen kanssa lapsien yhteisessä harrastuksessa. Sovittiin heti alusta alkaen että tapaamme vain kun molemmilla on lapset muualla.
Meillä lapset olivat kavereita keskenään ja kyläilivät (kyläilevät edelleenkin) toistensa luona. Mutta aina ilman vanhempaa.
Sovittiin myös heti alusta alkaen että ei haluta mitään vakavampaa, ei sekoitettu lapsia mihinkään parisuhde juttuihin. Ja jos toinen vaikka alkaa liikaa ihastumaan toiseen niin sitten homma poikki. No, minä löysin miehen, kerroin heti tälle yh-miehelle asiasta ja homma oli sillä selvä. Toimi kun molemmat tiesivät mitä halusivat.