Muita joilla menee ohjelmia ohi älyttömän mainostulvan takia?
Tänään taas mennyt ohjelmia ohi, joskus unohdan mitä olin edes katsomassa, kun vaihdan kanavaa mainosten ajaksi. Tuntuu, että tv rupeaa olemaan aikansa elänyt juttu, niin vähän sitä tulee nykyään katsottua. Olenkin Netflix heavy user nykyään, toljotan sarjoja ja mätystän sokolaatia :)
Kommentit (16)
Ei niitä mainoksia kestä. Ymmärrän mistä puhut kun mainosten aikaan on pakko vaihtaa kanavaa. Sitten saattaa unohtua toiselle kanavalle kun sieltä tulee jotain mikä kiinostaa. Sarjojen seuraaminen maikkarilta tai neloselta on ihan syvältä kun mainostaukoja on liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä mainoksia kestä. Ymmärrän mistä puhut kun mainosten aikaan on pakko vaihtaa kanavaa. Sitten saattaa unohtua toiselle kanavalle kun sieltä tulee jotain mikä kiinostaa. Sarjojen seuraaminen maikkarilta tai neloselta on ihan syvältä kun mainostaukoja on liikaa.
Juuri näin.
Tallennan ohjelmat ja hypin mainokset yli, vaikka sattuisinkin olemaan telkkarin ääressä lähetysaikaan. Ei jaksa mainoksia.
Mä katson kaikki ohjelmat tallenteena.
Minä myös tallennan lähes kaikki ohjelmat ja katson tallenteelta vaikka olisin telkkarin ääressä silloinkin kun ohjelma tulee. Ainoastaan urheilut katson suorana.
Vierailija kirjoitti:
Minä myös tallennan lähes kaikki ohjelmat ja katson tallenteelta vaikka olisin telkkarin ääressä silloinkin kun ohjelma tulee. Ainoastaan urheilut katson suorana.
Kohta ne estää tuon tallentamisenkin.
Suomen kanavilta ei tule mitään katsomisen arvoista katsottavaa mitä ei voi katsoa muualta ilman mainoksia.
Vierailija kirjoitti:
Suomen kanavilta ei tule mitään katsomisen arvoista katsottavaa mitä ei voi katsoa muualta ilman mainoksia.
Maikkarilla kaikkei surkein ohjelmatarjonta, nelonen samaa paskaa.
Samat huonot ohjelmat pyörii lisäkanavilla.
Turhapuroa ja 007, ei helvetti
Eipä tule paljoa televisiota katsottua noiden mainosten takia. Monet, monet elokuvat ja sarjat ovat jääneet kesken kun olen vaihtanut kanavaa mainosten ajaksi ja olen sitten unohtanut mitä olen katsonut. Katson elokuvia ja sarjoja netistä useimmiten, en vain kestä niitä mainoksia. Itseasiassa ne ärsyttävät niin paljon että en todellakaan osta mainostettuja tuotteita. Myös radiomainokset ärsyttävät, jos mahdollista, vaihdan kanavaa heti.
Popcorn time, Pirate bay sekä lukemattomat suoratoisto sivustot tarjoavat elokuvat ja sarjat mitä tarvitsee.
Vierailija kirjoitti:
Eipä tule paljoa televisiota katsottua noiden mainosten takia. Monet, monet elokuvat ja sarjat ovat jääneet kesken kun olen vaihtanut kanavaa mainosten ajaksi ja olen sitten unohtanut mitä olen katsonut. Katson elokuvia ja sarjoja netistä useimmiten, en vain kestä niitä mainoksia. Itseasiassa ne ärsyttävät niin paljon että en todellakaan osta mainostettuja tuotteita. Myös radiomainokset ärsyttävät, jos mahdollista, vaihdan kanavaa heti.
Mainoskanavia ei voi katsoa olenkaan. Ne on yhtä mainosta. Sen lisäksi että ei ole katsottavia ohjelmia niin niiden mainosten määrä tuhoaa jo nekin vähät mitä on
Vitaepro-kanava on meillä poissa käytöstä, koska vitaepro.
Sama täällä. En edes tiedä, mitä mainoksia nykyään näytetään, kun joskus joku kysyy, että oletko nähnyt sen mainoksen.
Vierailija kirjoitti:
Vitaepro-kanava on meillä poissa käytöstä, koska vitaepro.
Mikä se sellainen kanava on?
Ei tuu paljoa telkkaria kateltua. YLEltä uusintoja uusintojen perään ja muilta kanavilta samat ohjelmat jopa kaksi kertaa päivässä, esim. joku Huutokauppakeisari. Samat leffat tulee joskus kaksi kertaa päivässä ja viikon välein suurin piirtein. Jess.
Mtv sport meni juuri ohi, 10min mainoksia 5min niitä uutisia.