Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin intohimoisen ja romanttisen suhteen

Vierailija
08.07.2016 |

Niin kuin elokuvissa, tai Kauniissa ja rohkeissa. Onko mahdollista? Tähän asti tapailemani miehet eivät ole taipuneet romanttisiksi, tai ovat olleet sellaisia vain taka-ajatukset mielessä. Onko kellään intohimoista ja romanttista suhdetta vai vaivaako arki ja tylsyys jossain välissä jokaista suhdetta? Olen 24 kun se kuitenkin jotain kiinnostaa. Pisin suhteeni kesti vuoden. Laitoin poikki kun kävi tylsäksi ja mies alkoi pitämään minua itsestään selvyytenä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on. Tosin ollaan nuoria, 22&24 ilman lapsia, mutta takana esim. vuoden intti jonka jälkeen emme todellakaan ota toisiamme itsestään selvinä. Toivon että suhteemme pysyy tällaisena myös kun meillä on jo lapsia ym.

Vierailija
2/13 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa yksinkertaisesti valita mies noilla piirteillä, jos niitä kaipaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat romanttisuudella?

M25

Vierailija
4/13 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sellainen suhde. Yhdessä neljättä vuotta :) Voi siis olla mahdollista, mutta moni tyytyy vähempään, kun tulee kiire ja pelko että löytääkö sitä.

Vierailija
5/13 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään, jolla on ollut tuollainen suhde yli 10 vuotta?

Vierailija
6/13 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisesta minäkin haaveilen, vaikka olen yli puolet sinus vanhempi.

Vierailija
7/13 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes seurustella muunlaisessa suhteessa?

Vierailija
8/13 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9/13 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisit katsoa tänään Kaunareitten Ridgen ja Carolinen hääjakson? :D Kyllä se siitä!

Vierailija
10/13 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaa katsomasta leffoja. Ei ole mahdollista.

Vierailija
11/13 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti joitakin sellaisia miehiä löytyy jotka ovat todella romanttisia ja "intohimoisia" mutta ei heitä kaikille naisille riitä. Sellaisilla miehillä riittää mistä valita....ei jokainen perus nainen voi tuosta vaan sellaista "hankkia" itselleen.

Onko sinulla tarjota tällaiselle miehelle sitten enemmän kuin kaikilla niillä muilla sadoilla tuhansilla naisilla jotka tuollaisen miehen haluavat?

Jokainen niistä naisista pystyy tarjoamaan ystävällisen luonteen, kropan joka "ei ole ainakaan ihan järjettömän huonossa kunnossa" OK kasvot ja sen että haluaa miehen tekevän kaiken sängyssä. Ei niillä vielä miestä hurmata.

Vierailija
12/13 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki suhteeni ovat olleet tuollaisia. En viihdy liian harmaissa suhteissa.

Vierailija
13/13 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti joitakin sellaisia miehiä löytyy jotka ovat todella romanttisia ja "intohimoisia" mutta ei heitä kaikille naisille riitä. Sellaisilla miehillä riittää mistä valita....ei jokainen perus nainen voi tuosta vaan sellaista "hankkia" itselleen.

Onko sinulla tarjota tällaiselle miehelle sitten enemmän kuin kaikilla niillä muilla sadoilla tuhansilla naisilla jotka tuollaisen miehen haluavat?

Jokainen niistä naisista pystyy tarjoamaan ystävällisen luonteen, kropan joka "ei ole ainakaan ihan järjettömän huonossa kunnossa" OK kasvot ja sen että haluaa miehen tekevän kaiken sängyssä. Ei niillä vielä miestä hurmata.

Juuri sinunlaisesi parisuhdemarkkinateorioista jauhavat ovat minunkin mielestä todella epäromanttisia ja pitkästyttäviä, vaikka itse en suurta romanttisuutta kaipaakkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan