Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet! Hyvä itseluottamus rumalla naisella, toimiiko?

Vierailija
08.07.2016 |

En nyt varsinaisesti ruma ole, enemmän sellainen mielipiteitä jakava, mutta tajusin nyt sinkkuunnuttuani että enpä ole elämäni aikana juurikaan saanut kehuja ulkonäöstäni. En siis varmaan kovin kauniskaan voi olla, paitsi tietenkin omasta mielestäni. :D Minulla on siis kauniin ihmisen itsetunto keskinkertaisessa paketissa: kropassa on niin hyvää kuin huonoakin ja naamassa ehkä vielä enemmän sitä huonoa, kun nyt ihan rehellinen olen.

Saanko nyt edelleen jatkaa miesten kanssa flirttailua ihan kuin olisin kovin kauniskin nainen? Vai onko se teille ikävä tilanne, että normaalipainoinen mutta muuten hieman rumempi nainen ottaa kontaktia, ja käyttäytyy kuin olisi yhtä hyvä catch kuin kuka tahansa kauniimpikin?

N36

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä itseluottamus ja miesten mielipiteiden kysely siitä on kyllä melkoinen oksymoron. :D

Onkin melkoinen juxtaposition, että siitä kommentoi melkoinen moron, jonka kommentista tulee oksu :D

Oksymoron on ihan korrekti, suomenkielinen termi.

https://fi.wiktionary.org/wiki/oksymoron

Minä, joka siihen kommentoin, tiesin sen ja ymmärsin tarkoituksen. Pidän ja pidin kommenttisiasi kuitenkin typeränä ja vähän kieli poskessa kommentoin sitä. Tämä taisi mennä sinulta ohi, koska tulit vielä selittämään.

Ota kieli pois poskesta, niin sujuu paremmin. Oli melkoisen väsynyttä settiä. Ohis.

Voit palata kummelin ja putouksen huumorin pariin, taitaa sopia sinulle paremmin, ei tarvitse ymmärtää mitään.

Kysehän ei ole siitä, että juttusi olisi ollut huikean älykästä tai hienostunutta, ainoastaan väsynyttä. Voit toki olla ylpeä heitostasi ja itsestäsi, jos tämä sinulle jokin erityinen saavutus on.

Vierailija
42/49 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunhan siellä itseluottamuksen takana on jotain etkä ole humanisti/amispölö

Voi kyllä on, vaikka itse sanonkin. :) Se jokin on varmasti se, millä suhteisiinkin olen päässyt. Ketjun irtoseksivihjailijoille kerrottakoon, että sellaista en harrasta.

ap

Jaksan kyllä tapailla sinua tarvittavat pari viikkoa saadakseni seksiä. Valitettavasti en ole riittävän komea tai haluttava saadakseni seksiä ensitapaamisella, mutta onneksi sitkeys ja orastavan suhteen esittäminen on palkittu jo monta kertaa.

Ei minun taholtani. Suhteeni ovat aina alettuaan jatkuneet vuosia. Miesten joukossa on ollut pari komeaakin, vaikka miehen ulkonäöllä ei minulle merkitystä olekaan. Kaikkein voimakkaimmat tunteet ovat kuitenkin herättäneet ne vähiten komeat (näin objektiivisesti arvioituna - omasta mielestäni he toki ovat kuuminta, mitä maa päällään kantaa).

ap

Mistä erotat, kuka haluaa jatkaa suhdetta vuosia ja kuka ei?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä itseluottamus ja miesten mielipiteiden kysely siitä on kyllä melkoinen oksymoron. :D

Onkin melkoinen juxtaposition, että siitä kommentoi melkoinen moron, jonka kommentista tulee oksu :D

Oksymoron on ihan korrekti, suomenkielinen termi.

https://fi.wiktionary.org/wiki/oksymoron

Minä, joka siihen kommentoin, tiesin sen ja ymmärsin tarkoituksen. Pidän ja pidin kommenttisiasi kuitenkin typeränä ja vähän kieli poskessa kommentoin sitä. Tämä taisi mennä sinulta ohi, koska tulit vielä selittämään.

Ota kieli pois poskesta, niin sujuu paremmin. Oli melkoisen väsynyttä settiä. Ohis.

Voit palata kummelin ja putouksen huumorin pariin, taitaa sopia sinulle paremmin, ei tarvitse ymmärtää mitään.

Kysehän ei ole siitä, että juttusi olisi ollut huikean älykästä tai hienostunutta, ainoastaan väsynyttä. Voit toki olla ylpeä heitostasi ja itsestäsi, jos tämä sinulle jokin erityinen saavutus on.

Sie romahdit...

Vierailija
44/49 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kyllä on, vaikka itse sanonkin. :) Se jokin on varmasti se, millä suhteisiinkin olen päässyt. Ketjun irtoseksivihjailijoille kerrottakoon, että sellaista en harrasta.

ap

Jaksan kyllä tapailla sinua tarvittavat pari viikkoa saadakseni seksiä. Valitettavasti en ole riittävän komea tai haluttava saadakseni seksiä ensitapaamisella, mutta onneksi sitkeys ja orastavan suhteen esittäminen on palkittu jo monta kertaa.

Mikä vaivaa näitä pikkumiehiä, jotka luulevat että nainen jotenkin huijataan seksiin? Niin kuin yrittäisi antaa väärää rahaa ja toinen huijataan näppärällä silmänkääntötempulla ottamaan se väärä raha. Ei se seksi muutu vääräksi rahaksi vaikka kosintaa ei aamulla tule. Luulisi teidänkin tollojen tajuavan että jos seksi oli hyvää ja nainen sitä halusi, ei se muutu siitä miksikään vaikka tapailu loppuu. Mutta ehkä tämäkin kirjoittaja tietää olevansa kelvoton rakastaja ja siksi nainen tuntee aamulla olonsa huijatuksi. Kirjoittaja vain uskottelee itselleen että syynä on se, että kukaan nainen ei voi olla epätoivoisesti rakastumatta häneen. Hah.

Vierailija
45/49 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ei minun taholtani. Suhteeni ovat aina alettuaan jatkuneet vuosia. Miesten joukossa on ollut pari komeaakin, vaikka miehen ulkonäöllä ei minulle merkitystä olekaan. Kaikkein voimakkaimmat tunteet ovat kuitenkin herättäneet ne vähiten komeat (näin objektiivisesti arvioituna - omasta mielestäni he toki ovat kuuminta, mitä maa päällään kantaa).

ap

Ihan kuin löystynyt pimppisi olisi jokin kansallisaarre. Miksi pitää pihdata? Etkö voi vaan nauttia seksistä, vaikka vuosien suhdetta ei tulisi?

Kansallismuseossa vuonna 2021: "Ja tällä osastolla Aihe vapaa-palstan ketjun nro 260829 aloittajan vagina, joka lahjoitettiin tänne käyttämättömänä...."

Vierailija
46/49 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt varsinaisesti ruma ole, enemmän sellainen mielipiteitä jakava, mutta tajusin nyt sinkkuunnuttuani että enpä ole elämäni aikana juurikaan saanut kehuja ulkonäöstäni. En siis varmaan kovin kauniskaan voi olla, paitsi tietenkin omasta mielestäni. :D Minulla on siis kauniin ihmisen itsetunto keskinkertaisessa paketissa: kropassa on niin hyvää kuin huonoakin ja naamassa ehkä vielä enemmän sitä huonoa, kun nyt ihan rehellinen olen.

Saanko nyt edelleen jatkaa miesten kanssa flirttailua ihan kuin olisin kovin kauniskin nainen? Vai onko se teille ikävä tilanne, että normaalipainoinen mutta muuten hieman rumempi nainen ottaa kontaktia, ja käyttäytyy kuin olisi yhtä hyvä catch kuin kuka tahansa kauniimpikin?

N36

Kokemuksella voin sanoa, että vähän vaatimattomassakin kontissa voi olla hyvät eväät ;)

Tsemppiä sinulle

Vierailija
47/49 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin valmis lyömään kadotetun nuoruuteni vetoa, että ap ei todellakaan ole ruma, vaan viehättävä.

Kerroin itsekin aloitusviestissäni, että en ole varsinaisesti ruma. On kuitenkin olemassa miehiä, jotka eivät pidä minua myöskään viehättävänä, ainakaan ulkonäön osalta. Todistettavasti ainakin tämä yksi!

Voisitteko arvon palstamiehet nyt leikkiä sen verran mukana, että kuvittelisitte sellaisen omasta mielestänne hieman epäviehättävän naisen flirttailemaan kanssanne? Olisi kiva kuulla, voiko sellaisesta tulla miehelle kuitenkin vähän vaikea olo.

ap

Seksuaalisuus ja seksuaalinen viehätysvoima ei riipu nätistä naamasta. Tämä on oma mielipiteeni. Huomaan usein tuntevani vetoa sellaista naista kohtaan, joka on kaukana täydellisestä. Jokaisessa on joku, vaikka pienikin yksityiskohta, joka kiinnittää positiivista huomiota. Sitten seuraa se vaihe, jossa kemiat joko natsaa tai sitten ei. Mutta flirttailu lähtee korvien välistä. Saan naiset viihtymään ensisijaisesti käytökselläni, en ulkomuodollani. Tai mistä minä tiedän mitä nainen minusta ajattelee, saattaa pitää komeanakin ;)

Vierailija
48/49 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Mistä erotat, kuka haluaa jatkaa suhdetta vuosia ja kuka ei?

Aloitan suhteen vain silloin, kun se tuntuu niin kokonaisvaltaisesti hyvältä, kauniilta ja oikealta, ja erityisesti henkinen yhteys toiseen on niin syvä, että ei tule kysymykseenkään pohtia haluaako toinen(kin) jatkaa sitä vuosia vai ei.

ap

Vierailija
49/49 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Ihan kuin löystynyt pimppisi olisi jokin kansallisaarre. Miksi pitää pihdata? Etkö voi vaan nauttia seksistä, vaikka vuosien suhdetta ei tulisi?

Mun metodihan juuri perustuu siihen, että nautin ja haluan nauttia seksistä. Pitkässä suhteessa seksiä on enemmän kuin sinkkuna (tutkitusti),  ja lisäksi nautin seksistä tutun partnerin kanssa huomattavasti enemmän.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän