Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet! Hyvä itseluottamus rumalla naisella, toimiiko?

Vierailija
08.07.2016 |

En nyt varsinaisesti ruma ole, enemmän sellainen mielipiteitä jakava, mutta tajusin nyt sinkkuunnuttuani että enpä ole elämäni aikana juurikaan saanut kehuja ulkonäöstäni. En siis varmaan kovin kauniskaan voi olla, paitsi tietenkin omasta mielestäni. :D Minulla on siis kauniin ihmisen itsetunto keskinkertaisessa paketissa: kropassa on niin hyvää kuin huonoakin ja naamassa ehkä vielä enemmän sitä huonoa, kun nyt ihan rehellinen olen.

Saanko nyt edelleen jatkaa miesten kanssa flirttailua ihan kuin olisin kovin kauniskin nainen? Vai onko se teille ikävä tilanne, että normaalipainoinen mutta muuten hieman rumempi nainen ottaa kontaktia, ja käyttäytyy kuin olisi yhtä hyvä catch kuin kuka tahansa kauniimpikin?

N36

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä monet oudonkin näköiset ovat viehättäviä. En suostuisi seurustelemaan jonkun kanssa, joka ei olisi innoissaan juuri mun näköisestä naisesta.

Vierailija
22/49 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä monet oudonkin näköiset ovat viehättäviä. En suostuisi seurustelemaan jonkun kanssa, joka ei olisi innoissaan juuri mun näköisestä naisesta.

En minäkään lopulta tule suostumaan, mutta voin ihan hyvin jonkin aikaa odotella, pääsisikö tämä miekkonen yli ensijärkytyksestään. :D Miehillähän joskus kestää jonkin aikaa tajuta, että standardikaunotarten lisäksi muunkinlaisia naisia on mahdollista pitää kauniina.

Sä olet nainen, joten ymmärrät tämän asian jo lähtökohtaisesti keskimääräistä miestä paremmin. ;)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole todellakaan mikään standardikaunis mutta mulla on hyvä itsetunto ja olen saanut monta kertaa kuulla olevani kuuma. Ja olen vähän kuin sä, teen aloitteita rohkeasti enkä häpeä itseäni. Kroppa mulla on kondiksessa mutta kasvot ovat tosi erikoiset. Mä oikeasti uskon että itsetunnolla on suuri merkitys.

Vierailija
24/49 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan OK. Minusta on hienoa että rumakin ihminen pystyy haasteistaan huolimatta kehittämään terveen itsetunnon.

-mies-

Vierailija
25/49 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä itseluottamus ja miesten mielipiteiden kysely siitä on kyllä melkoinen oksymoron. :D

Onkin melkoinen juxtaposition, että siitä kommentoi melkoinen moron, jonka kommentista tulee oksu :D

Oksymoron on ihan korrekti, suomenkielinen termi.

https://fi.wiktionary.org/wiki/oksymoron

Vierailija
26/49 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan OK. Minusta on hienoa että rumakin ihminen pystyy haasteistaan huolimatta kehittämään terveen itsetunnon.

-mies-

Kiva. Kertoisitko vielä kantasi ruman naisen taholta tulevaan flirttiin? Onko kokemusta sellaisesta ja miltä tuntui?

ap

Vierailija
27/49 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä itseluottamus ja miesten mielipiteiden kysely siitä on kyllä melkoinen oksymoron. :D

Onkin melkoinen juxtaposition, että siitä kommentoi melkoinen moron, jonka kommentista tulee oksu :D

Hyvä itseluottamus ei kuitenkaan tarkoita sitä, että ei kehtaa kysyä muilta mieltään askarruttavia asioita - eikä sitä että ei oleta kysymättä tietävänsä muiden ihmisten mielenliikkeistä kaikkea mahdollista.

ap

Vierailija
28/49 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin valmis lyömään kadotetun nuoruuteni vetoa, että ap ei todellakaan ole ruma, vaan viehättävä.

Vierailija
29/49 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä, joka siihen kommentoin, tiesin sen ja ymmärsin tarkoituksen. Pidän ja pidin kommenttisiasi kuitenkin typeränä ja vähän kieli poskessa kommentoin sitä. Tämä taisi mennä sinulta ohi, koska tulit vielä selittämään.

Vierailija
30/49 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä, joka siihen kommentoin, tiesin sen ja ymmärsin tarkoituksen. Pidän ja pidin kommenttisiasi kuitenkin typeränä ja vähän kieli poskessa kommentoin sitä. Tämä taisi mennä sinulta ohi, koska tulit vielä selittämään.

Ota kieli pois poskesta, niin sujuu paremmin. Oli melkoisen väsynyttä settiä. Ohis.

Vierailija
31/49 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunhan siellä itseluottamuksen takana on jotain etkä ole humanisti/amispölö

Voi kyllä on, vaikka itse sanonkin. :) Se jokin on varmasti se, millä suhteisiinkin olen päässyt. Ketjun irtoseksivihjailijoille kerrottakoon, että sellaista en harrasta.

ap

Jaksan kyllä tapailla sinua tarvittavat pari viikkoa saadakseni seksiä. Valitettavasti en ole riittävän komea tai haluttava saadakseni seksiä ensitapaamisella, mutta onneksi sitkeys ja orastavan suhteen esittäminen on palkittu jo monta kertaa.

Vierailija
32/49 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Yleensä itseluottamus näissä tapauksissa tarkoittaa aggressiivista käytöstä, hyökkäävyyttä ja puuttuvaa kykyä hyväksyä ei vastaukseksi. Aivan toinen asia on nainen, joka on sinut olemuksensa kanssa, eikä anna sen vaikuttaa käytökseensä vaan on positiivinen suhtautumisessaan maailmanmenoon.

Vierailija
33/49 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin valmis lyömään kadotetun nuoruuteni vetoa, että ap ei todellakaan ole ruma, vaan viehättävä.

Kerroin itsekin aloitusviestissäni, että en ole varsinaisesti ruma. On kuitenkin olemassa miehiä, jotka eivät pidä minua myöskään viehättävänä, ainakaan ulkonäön osalta. Todistettavasti ainakin tämä yksi!

Voisitteko arvon palstamiehet nyt leikkiä sen verran mukana, että kuvittelisitte sellaisen omasta mielestänne hieman epäviehättävän naisen flirttailemaan kanssanne? Olisi kiva kuulla, voiko sellaisesta tulla miehelle kuitenkin vähän vaikea olo.

ap

Vierailija
34/49 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunhan siellä itseluottamuksen takana on jotain etkä ole humanisti/amispölö

Voi kyllä on, vaikka itse sanonkin. :) Se jokin on varmasti se, millä suhteisiinkin olen päässyt. Ketjun irtoseksivihjailijoille kerrottakoon, että sellaista en harrasta.

ap

Jaksan kyllä tapailla sinua tarvittavat pari viikkoa saadakseni seksiä. Valitettavasti en ole riittävän komea tai haluttava saadakseni seksiä ensitapaamisella, mutta onneksi sitkeys ja orastavan suhteen esittäminen on palkittu jo monta kertaa.

Ei minun taholtani. Suhteeni ovat aina alettuaan jatkuneet vuosia. Miesten joukossa on ollut pari komeaakin, vaikka miehen ulkonäöllä ei minulle merkitystä olekaan. Kaikkein voimakkaimmat tunteet ovat kuitenkin herättäneet ne vähiten komeat (näin objektiivisesti arvioituna - omasta mielestäni he toki ovat kuuminta, mitä maa päällään kantaa).

ap

Vierailija
35/49 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota kieli pois poskesta, niin sujuu paremmin. Oli melkoisen väsynyttä settiä. Ohis.

Voit palata kummelin ja putouksen huumorin pariin, taitaa sopia sinulle paremmin, ei tarvitse ymmärtää mitään.

Vierailija
36/49 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerroin itsekin aloitusviestissäni, että en ole varsinaisesti ruma. On kuitenkin olemassa miehiä, jotka eivät pidä minua myöskään viehättävänä, ainakaan ulkonäön osalta. Todistettavasti ainakin tämä yksi!

Voisitteko arvon palstamiehet nyt leikkiä sen verran mukana, että kuvittelisitte sellaisen omasta mielestänne hieman epäviehättävän naisen flirttailemaan kanssanne? Olisi kiva kuulla, voiko sellaisesta tulla miehelle kuitenkin vähän vaikea olo.

ap

Ei tulisi vaikea olo, olisin otettu, että nainen lähestyy. Jos en olisi kiinnostunut, osoittaisin sen kohteliaasti, mutta niin, että nainen ei lannistu torjunnasta, koska haluaisin kannustaa häntä olemaan aloitteellinen jatkossakin.

mies

Vierailija
37/49 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja että vielä vauvapalstalla tiedustellaan miesten mielipidettä hyvästä (sic) itsetunnosta, niin se on kyllä tuplaoksymoron. 

Vierailija
38/49 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, ja että vielä vauvapalstalla tiedustellaan miesten mielipidettä hyvästä (sic) itsetunnosta, niin se on kyllä tuplaoksymoron. 

Itselle jäi ap:n viesteistä tosi symppis fiilis, tutustuisin melelläni.

mies

Vierailija
39/49 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mua häiritse ollenkaan myöntää, että muiden ihmisten - kyllä, myös miesten - mielipiteet kiinnostavat. Kun itsetunto on terve, mielipiteitä voi hyvin kysyä myös anonyymipalstoilla, koska hyödylliset kommentit on silloin helppo erottaa siitä kuonasta, jota tämä oma tuotoksesi edustaa.

ap

Vierailija
40/49 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kommentti pisti minut taas ajattelemaan tätä pitkää parisuhdettani. Mieheni ei minun ulkonäköäni ole koskaan millään tavoin kehunut, mutta muut kehuvat ja se on jotenkin ristiriitaista. En ole kaunis, vaan aika persoonallisen näköinen, hymyillessä ihan kohtalainen ja itsetuntoni on hyvä. Viihdyn myös ihmisten kanssa ja asiakaspalvelutyössä olenkin erilaisten ihmisten kanssa paljon tekemisissä. Jos tästä vapaaksi tulisin, niin en oikein tietäisi ap:n tavoin miten toimisin flirttailun suhteen. Toisaalta pärjään varmasti ensi alkuun muilla avuilla ja siitä pystyn katsomaan mitä minä haluan, en mitä toinen haluaa. N40

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän