Tyttöystävä inttää että minun pitäisi käydä suihkussa ennen seksiä kun tulen lenkiltä
Mielestäni olisi kiva harrastaa "eläimellistä" seksiä vähän hikisenä. Eikö naiset tykkääkin normaalisti sellaisesta miehekkäästä naturellista miehen hajusta?
M23
Kommentit (11)
Tyttöystäväsi on yksilö, ihan turha siis miettiä mistä "naiset normaalisti tykkäävät". Tyttöystäväsi on ilmaissut mieltymyksensä selvästi, eli suihkuun mars.
0/5. Trollauskulttuuri sai kuoliniskun heti kun tultiin 2000-luvun puolelle.
Mun mies tuli kalasta. Komensin suihkuun. Illalla mies saa mennä uudestaan jos haluaa seksiä.
Naistenlehdistä opittu tapa. Miehen alistamista.
Jos haluat tyttiksen imevän lerssiä niin mars suihkuun. Itse olen kyllä joskus lähtenyt puuhiin heti miehen tultua lenkiltä, mutta kyseessä on aina ollut pikaiset ja viimeistely suihkun puolella.
Oman mieheni hiki tuoksuu pyörryttävän ihanalta, mutta lähes kaikkien muiden miesten vastenmieliseltä. Selvästikään et ole tyttöystävällesi "se oikea". Terveiset hänelle: JSSAP!
Olen jo sopeutunut siihen, että naiset haluavat hajutonta, mautonta ja steriiliä seksiä.
Lenkin jälkeinen hien haju ei todellakaan ole miellyttävä, eikä se hien tuntu varsinkaan.
Hyi helvetti. Hikinen, märkä ja haiseva mies on totaalinen turn off.
N25
Juu ei. Plus paikat tulehtuu helpommin jos moisen möhnämunan survoo paikkoihin.