Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huonot hampaat

08.07.2016 |

Ajattelin vaan kysyä osaako joku sanoa mitä oireita voi tulla jos mätä on päässyt leviämään elimistöön. Ajattelin kun näitä oireita on ollut pian 10kuukautta kuten kovaa takaraivosärkyä, polttavaa rintakipua,alamahakipua,virtsaamiskipua,huimausta,koko aika aivastelen eikä ole flunssaa tai allergiaa,pahoinvointia,heikkoa oloa ym. Kaikki verikokeet kunnossa ja ekg kunnossa. Olen ruvennut ajattelemaan jos johtuisi hampaista. Lääkärit on sanonut että nousisi tulehdus arvot tai senkka mut koko aika normaalit

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa mutta mene hyvä mies hammaslääkärille tarkastukseen!

Vierailija
2/5 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa sanoa mutta mene hyvä mies hammaslääkärille tarkastukseen!

Aika varattuna 19 päivä pari reikää ainakin on ei yhtään kipeät. Eikä lääkärit ole edes ajatellut et vois johtua hampaista mut olen lukenut näitä hammastarinoita ja siitä päättelin että olisko hampaissa jotain pahasti vialla tai mätää juurissa ja päässyt verenkiertoon. En osaa sanoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verikokeesta näkyisi kyllä jos olisi tulehdusta.

Vierailija
4/5 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vanha olet? Jos oot nuori, en usko että purukalustosi on ehtinyt niin huonoon kuntoon, että oireesi johtuvat hampaista. Lähestulkoon aina näissä kauhutarinoissa, joissa hampaistosta johtuva tulehdus leviää elimistöön, on kyseessä vanhempi, paljon perussairauksia omaava ihminen. Mutta tietenkin on hyvä, että menet hammastarkastukseen.

Vierailija
5/5 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hammashoitaja kirjoitti:

Kuinka vanha olet? Jos oot nuori, en usko että purukalustosi on ehtinyt niin huonoon kuntoon, että oireesi johtuvat hampaista. Lähestulkoon aina näissä kauhutarinoissa, joissa hampaistosta johtuva tulehdus leviää elimistöön, on kyseessä vanhempi, paljon perussairauksia omaava ihminen. Mutta tietenkin on hyvä, että menet hammastarkastukseen.

37v ja Olin ennen kuin Nämä oireet alkoi viime syksynä ihan terve.olen lukenut ettei Nämä tulehdukset aina näkyisi verikokeissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme