Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mielipiteesi ihmisestä joka naureskelee ivallisesti

Vierailija
08.07.2016 |

joillekin ihmisille? Esim. työkavereilleen.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnevammainen narsisti. Entinen koulukiusaaja, nykyinen työpaikkakiusaaja. Ellei ole jostain syystä sinkku säälittää, kuka joutuu moista sietämään jostain syystä.

Vierailija
2/19 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
4/19 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kenelle ja mistä syystä. Jos työkaverit ovat kusipäitä, niin aiheesta naureskelee.

Sinkkumies

Vierailija
5/19 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö niitä sitten  täälläkin (aina päivittäinkin) ole ?

Joillekin kun tuntuu,ettei mikään ole sen hauskempaa kuin jonkun toisen täydellinen nollaaminen ja mitätöinti.(Eikä ainoastaan mielipiteen vaan koko ihmisen...)

Vierailija
6/19 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lähipiirissäni on henkilö, jolla ei ole varmaan yhtäkään tuttua josta ei keksisi jotain pahaa sanottavaa ja syitä naureskella ja pilkata, naamatusten tai selän takana. Ilkeä, itsekeskeinen ja muutenkin suhteellisen mulkvisti tyyppi. En olisi koskaan tekemisissä hänen kanssaan, jos olosuhteet eivät pakottaisi.

Vierailija
7/19 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun lähipiirissäni on henkilö, jolla ei ole varmaan yhtäkään tuttua josta ei keksisi jotain pahaa sanottavaa ja syitä naureskella ja pilkata, naamatusten tai selän takana. Ilkeä, itsekeskeinen ja muutenkin suhteellisen mulkvisti tyyppi. En olisi koskaan tekemisissä hänen kanssaan, jos olosuhteet eivät pakottaisi.

Mulla on just tollanen naapuri.

Vierailija
8/19 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moukka on moukka vaikka voissa paistaisi.

Vierailija
9/19 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ivallisesti nauravalla  on usein suuria ns. henkisiä  kuiluja omassa elämässään ja minuudessaan, ja pyrkii täyttämään niitä tällä tavalla. Hän voi itse huonosti, mutta ei uskalla, osaa tai pysty kohtaamaan niitä omassa itsessään. Pikkuhiljaa ihmiset eristävät hänet, koska eivät halua olla hänen kanssaan tekemisissä. Hän vie ihmisiltä energiaa ja yrittäää tuottaa heille sitä pahaa mieltä, mitä itse kokee. Ihminen on ässä mielessä kuin peili. Hänen paha olonsa  lisääntyy omaN  käyttäytymisensä vuoksi  ja usein tulee syyttämään omasta väärästä käyttäytymisestä kuitenkin  teitä muita. Ei huomaa omia puutteitaan. Joskus on hyvä yrittää olla poissa hänen lähettyviltään, tai jos ei pysty siihen, niin rauhallisesti vastata hänelle ja kertoa mielipiteensä hänen käytöksestään, mutta ei provosoiden.

Vierailija
10/19 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ivallisesti nauravalla  on usein suuria ns. henkisiä  kuiluja omassa elämässään ja minuudessaan, ja pyrkii täyttämään niitä tällä tavalla. Hän voi itse huonosti, mutta ei uskalla, osaa tai pysty kohtaamaan niitä omassa itsessään. Pikkuhiljaa ihmiset eristävät hänet, koska eivät halua olla hänen kanssaan tekemisissä. Hän vie ihmisiltä energiaa ja yrittäää tuottaa heille sitä pahaa mieltä, mitä itse kokee. Ihminen on ässä mielessä kuin peili. Hänen paha olonsa  lisääntyy omaN  käyttäytymisensä vuoksi  ja usein tulee syyttämään omasta väärästä käyttäytymisestä kuitenkin  teitä muita. Ei huomaa omia puutteitaan. Joskus on hyvä yrittää olla poissa hänen lähettyviltään, tai jos ei pysty siihen, niin rauhallisesti vastata hänelle ja kertoa mielipiteensä hänen käytöksestään, mutta ei provosoiden.

jatkan vielä... toki joillakin ihmisillä toi olla tällainen opittu tapa esim. kotoa saatu kommunikoinnin malli, eivätkä he yksinkertaisesti osaa muuta tapaa. Eli kyse on huonosta ja puutteellisesta käyttäytymisestä. Voivat luulla olevansa nokkeliakin.

Vierailija
11/19 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö niitä sitten  täälläkin (aina päivittäinkin) ole ?

Joillekin kun tuntuu,ettei mikään ole sen hauskempaa kuin jonkun toisen täydellinen nollaaminen ja mitätöinti.(Eikä ainoastaan mielipiteen vaan koko ihmisen...)

Yksi reppanoiden ryhmä on kirjoitusvirheiden korjailijat ja toinen pilkunnuss..jat, jotka vielä käsittävät tahallaan väärin. Hetki valokeilassa, hah, joopatijoo :D

Mua jotenkin säälittää, koska tyytyväinen ja iloinen ei edes mieti miten voisi muille ilkeillä ja ivallisesti naureskella. Joku mättää näillä. Saattavat olla itse niitä, joita alennetaan  jollain lailla.

Vierailija
12/19 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallinen ihminen. Kukaan näistä tämänkään ketjun jeesustelijoista ei ole mikään pyhimys.

Ihan normaalit, onnelliset ja terveet ihmiset voivat joskus potea vitutusta ja saada vahingoniloa, kun joku muukin joskus mokaa. Tämähän on vain inhimillistä.

Vierailija
13/19 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on just tollanen naapuri.

Naapurisi on samaa mieltä sinusta.

Vierailija
14/19 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsin, että naureskelija hymähtelee jatkuvasti toisille ihmisille. Piilokuttuilija ja omahyväinen.

Nää on just niitä ihmisiä, joille tunteet on kova paikka. Hymähtelyllä kuitataan kaikki.

Vierailija
15/19 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tavallinen ihminen. Kukaan näistä tämänkään ketjun jeesustelijoista ei ole mikään pyhimys.

Ihan normaalit, onnelliset ja terveet ihmiset voivat joskus potea vitutusta ja saada vahingoniloa, kun joku muukin joskus mokaa. Tämähän on vain inhimillistä.

Toki vitutus on inhimillistä, ja niin kai myös vahingonilo toisten mokailuista, mutta kypsä ihminen osaa kanavoida suuttumuksensa työkavereiden/muiden tuttujen sijaan vaikka urheiluun, videopeleihin tai muuhun vastaavaan. On raukkamaista buustata egoaan toisten kustannuksella, etenkin jos ivailun kohde ei itse ole edes paikalla.

Vierailija
16/19 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertainen ja tyhmä.

Vierailija
17/19 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki vitutus on inhimillistä, ja niin kai myös vahingonilo toisten mokailuista, mutta kypsä ihminen osaa kanavoida suuttumuksensa työkavereiden/muiden tuttujen sijaan vaikka urheiluun, videopeleihin tai muuhun vastaavaan. On raukkamaista buustata egoaan toisten kustannuksella, etenkin jos ivailun kohde ei itse ole edes paikalla.

Lieneekö sellaista ihmistä olemassakaan, joka ei koskaan ivaisi joko ääneen tai päänsä sisällä muita ihmisiä. Vaikea uskoa, että enemmistö ihmisistä on vain epäkypsiä kurjia. Muutenkin on huomattavasti paljon vastenmielisempää lukea näitä av-palstan jeesustelevia ja mustavalkoisia viestejä, joissa ihmiset ovat yksiselitteisesti joko hyviä tai pahoja, kypsiä tai epäkypsiä, katkeria tai ei-katkeria jne. Ihminen on monimutkainen olento ja yksilö. Ap:n kysymykseen ei ole mitään yhtä oikeaa vastausta.

Vierailija
18/19 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että yleensä ovat eläneet suhteellisen helpon elämän, aina on ollut kavereita ja parisuhde turvaverkkona ympärillä. Toisaalta eivät ehkä sen takia ole koskaan uskaltaneet, tai joutuneet, kokemaan rajojaan, ja siksi ovat salaa katkeria ja kateellisia?

Vierailija
19/19 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kuulla kaveriltani, että yksi moottoripyöräkauppias on ivallinen mua kohtaan. Päätin asiakassuhteen välittömästi. Täysin kaksinaamainen tyyppi. Ostan enduropyöräni varaosat ja teetätän seuraavan ison huollon muualla, ja aivan varmasti.