Facebookissa vähäinen suosio
Olen tutustunut vähän aikaan sitten naiseen (olen siis itsekin nainen), joka vaikuttaa tosi fiksulta ja mukavalta ihmiseltä. Hän on myös todella kaunis. Meistä tuli nyt myös facebook-kavereita.
Ihmettelen hänen face-suosiota. Hänen profiilikuvasta tykkää max 5 ihmistä ja muutenkin järkevät päivitykset saa todella vähän huomiota.
Miten tänä voi olla mahdollista? naisella on n. 100 kaveria facessa.
Ihmettelen, miten hänen mukavuus, kauneus jne ei korreloi mitenkään hänen face-suosionsa kanssa.
Ja tiedän, että tyhmä aihe, mutta kesälomalla on aikaa miettiä kaikenlaista..
Kommentit (11)
Nykyään fb ei näytä uutisissa kuin murto-osan kavereiden päivityksistä. Ja itse en ainakaan jaksa käydä erikseen kavereiden seinällä katsomassa ovatko päivittäneet jotain. Tykkäilen jos tykkäilen niistä jutuista mitä uutisissa näkyy.
Ja jätän tykkäämättä ja kommentoimatta kaikki päivitykset jotka ovat julkisia, koska silloin ne pomppaavat myös omien kavereideni nähtäville.
Hän ei ole ollut itse ahkera tarpeeksi usein vastavuoroisesti. Lisäksi uutiset näkyvät nykyään kenelle sattuu. Voi näkyä harvalle. Kaverillasi voi myös olla facebookissa vain kaukaisempia tuttuja kavereina, tai muuten ei niin aktiivisia, lähimmät ystävät ja sukulaiset voivat puuttua sieltä. Tosin lähimmät skulaiset eivät nekään aina tykkäile toistensa päivityksistä, jos sattuu uutisissa näkymään.
Lisäksi jos on julkinen näkyvyys tai kavereina paljontietyistä piireistä ja esim huomattavan fiksuja, julkkiksia tai muuta, ykkäyksissä ollaan arkoja.
Onko 100 face"kaveria" muka vähän? Tämän takia ei paljon edes kiinnosta liittyä.
Julkiset postaukset ovat ärsyttäviä.
Musta se on niin päin outoa, jos jollain on tykkäyksiä +100. Ei mulle tule tunnetta että ko. tyyppi olisi suosittu, vaan että hänellä sattuu olemaan paljon facebookkavereita - jos kavereita on 400, niin helpostihan tulee satakunta tykkäystä. Ja kuinka moni monesta sadasta on oikeasti kavereita/sukulaisia, jotain muuta kuin puolituttuja.
Jos kaverini päivityksestä tykkää monia, monia kymmeniä niin minä en tykkää ko. päivityksestä, koska oma tykkäykseni hukkuisi sinne muiden lukuisten joukkoon. Silloin mieluummin vain kommentoin.
No mulla tulee nykyään varmaan kaikki jutut uutisiin, koska ihmiset päivittävät nykyään niin vähän. Mulla 250 kaveria ja sellaisetkin tulee uutisiin, joista en Ile tykännyt 2 vuoteen.
Jos kaverini päivityksestä tykkää monia, monia kymmeniä niin minä en tykkää ko. päivityksestä, koska oma tykkäykseni hukkuisi sinne muiden lukuisten joukkoon. Silloin mieluummin vain kommentoin.[/quote]
Pelkäät että saa liikaa tykkäyksiä..😆😂
Tiedän yhden eukon ainakin joka saa paljon tykkäyksiä, Fb-kaverit kun eivät uskalla olla tykkäämättä kun tää kyttää niit tykkäyksiä, laskee ne ja kommentoi sitten julkisesti jos mielestään jonkun puuttuu, eo nyt suoraan nimeltä mut ovelasti. Pelottava tyyppi muutenkin.
Mun mielestä se on kateutta, jos ei tykkää sillon, kun muut tykkää. Tuli vaan mieleen tosta, ettei tykkää, koska tukkäystä hukkuisi muitten tykkäyksiin..
Miksi ei voi sekä tykätä että kommentoida?
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä se on kateutta, jos ei tykkää sillon, kun muut tykkää. Tuli vaan mieleen tosta, ettei tykkää, koska tukkäystä hukkuisi muitten tykkäyksiin..
Miksi ei voi sekä tykätä että kommentoida?
Se on just sitä: kateutta.
Jos hänellä on kavereissa sellaisia ihmisiä, jotka nyt eivät vain tykkäile kaikesta ihan vain tykkäämisen ilosta?