Minkä ikäisinä aloititte käyttämään silmänympärysvoidetta säännöllisesti?
Kommentit (16)
Olen 40v. Pari kertaa olen eri silmänympärysvoiteita kokeillut ja joka kertaa silmät turpoaa melkein umpeen. Ja en tosiaan ole laittanut liikaa enkä liian lähelle silmää. Eli vieläkin laitan vain yhtä voidetta koko naamaan ja ainakaan vielä ei ole ryppyjä.
14-vuotiaana aloin käyttämään, nyt 52. Ei pahemmin ryppyjä, jos ollenkaan.
Muutamaa olen kokeillut, mutta ovat kirvelleet tai kuumottaneet. Käytän hyarulonhapposeerumia, jota laitan myös silmäkulmiin. Käytän päivittäin myös ohutta voidetta, jota olen laittanut myös ohuelti silmänympäryksiin. (30v)
Taisin olla 19-vuotias. Nyt olen 51 ja rypytön. En tiedä, onko silmänympärysvoiteilla ja -geeleillä ollut asiaan vaikutusta, kun koko sukunikin on luonnostaan hyväihoista, mutta ei niiden säännöllinen käyttö nyt ainakaan kaduttamaan ole päässyt. :)
Ei se ole iästä kiinni. Se on aloitettava silloin kun alkaa käyttämään silmämeikkiä. Siten se ennaltaehkäisee ja hidastaa uurteiden syntyä.
Turha sitä on enää silloin aloittaa kun vahinko on jo tapahtunut. 14-v. siskoni alkoi tänä kesänä meikkaamaan. Ostin hänelle kevyttä silmänympärysvoidetta. Sen ei tarvisi varsinaisesti olla edes silmänympäryksiin räätälöityä voidetta. Pelkkä kevyt kosteusvoidekin riittää. Nimittäin se ihon koateuttaminen siinä ehkäisee niitä ryppyjen syntyä, eivät ne tuhannet taianomaiset sala-ainesosat, jotka lupaavat räjäyttää rypyt pois.
Aloitin 16-vuotiaana, vaikken edes säännöllisesti meikannut silloin. Silmissä ei rypyn ryppyä nyt 43-vuotiaana, paitsi vauvasta asti olleet pari matalaa juonnetta (joita luulin muuten teininä rypyiksi...)
Nää, olen nyt 49-vuotias, enkä käytä. Ei ole mitään merkitystä. Siinä ne rypyt tulevat jokaiselle riippumatta silmänympärysvoiteesta. Olennaista on välttää kovaa auringonottoa, tupakointia ja dokaamista, puhdistaa meikit aina iltaisin ja tarvittaessa rasvata iho - mutta tavallinen päivävoide ohuelti kelpaa myös silmänalusille.
Kolmosta kehotan ostamaan paremmat silmälasit ja ymmärtämään, että ilmerypytkin ovat ryppyjä. Ei ryppy tarkoita Grand Canyonia.
En ole vielä aloittanut, eikä ryppyjä. t: 47v
Joopajoo1 kirjoitti:
Muutamaa olen kokeillut, mutta ovat kirvelleet tai kuumottaneet. Käytän hyarulonhapposeerumia, jota laitan myös silmäkulmiin. Käytän päivittäin myös ohutta voidetta, jota olen laittanut myös ohuelti silmänympäryksiin. (30v)
Onko tuo seerumi siis ihan oma tuotteensa vai onko sitä jossain tutummassa tuotteessa?
En ole enkä aiokaan.Itsensä hyväksyminen muulla tavoin ilman lumeleikkiä kantaa kauemmas.N52 jolla mies 45v jo 25 vakisuhteessa.Repikää siitä tajua todellisuuteenne.
Aloitin 25-vuotiaana. Olen nyt 38-vuotias. Naururyppyjä löytyy, ei pahemmin muita ryppyjä.
Vierailija kirjoitti:
Joopajoo1 kirjoitti:
Onko tuo seerumi siis ihan oma tuotteensa vai onko sitä jossain tutummassa tuotteessa?
Ihan erillinen tuote. http://eu.iherb.com/Now-Foods-Solutions-Hyaluronic-Acid-Firming-Serum-1…
Sain ensimmäisen purkin lahjaksi täyttäessäni 30. Tuo meni vanhaksi, ja sen jälkeen olen epäsäännöllisesti käyttänyt joskus, kasvorasvaakin käytän epäsäännöllisesti. Olen 54 v ja minulla on todella vähän ryppyjä, muutamia ohuita juonteita silmänurkissa. MOnilla paljon nuoremmilla on hurjat määrät. En ota aurinkoa, en polta, en juo alkoholia kuin harvoin, nukun tarpeeksi. Aika hyvin noilla konsteilla pystyy ihoansa hoitamaan. Tietenkin perinnöllisyys vaikuttaa myös paljon, äitini oli rypytön pitkään.
En ole aloittanut vielä, vuosia 50+ ja ryppyjä ei varsinaisesto ole (geenit?), mutta Jennifer Anistonit olen tehnyt jo yli vuosikymmenen ainakin eli vaseliinia käytän. Bepanthen (paksuin, vaippavoiteenakin tunnettu) on yleisvoiteena ja kasvonaamiona tarvittaessa. Aurinkorasvoja en käytä, mutta varjo ja vaatteet ovat ahkerassa käytössä.
En oo vielä aloittanut, ikää 42v