Ihana italialainen mieheni! Olen niin rakastunut!
En olisi ikinä uskonut, että löytäisin Italian matkalta niin ihanan miehen itselleni. ♥♥ Me olemme jo pidemmän aikaa olleet yhdessä. Minä olen käynyt Italiassa ja mies on välillä ollut täällä Suomessa. Mutta kyllä me varmaan yhteenkin jossain vaiheessa muutamme, siitä olemme jo paljon puhuneet.
Mieheni on todella, todella komea. Hän on vähän minua vanhempi, (itse olen 22, hän 26) pitkä, (yli 190 cm), lihaksikas ja urheilullinen. Hän on luonteeltaan myös erittäin kohtelias, ystävällinen ja romanttinen. Kertoo minulle aina, kuinka paljon minua rakastaa, tuo ruusuja ja järjestää romanttisia yllätyksiä. Hänellä on myös kunnianhimoa ja päämääriä elämässään. Ja tekee muuten aivan loistavaa ruokaa keittiössä. Kokoa löytyy aivan mielettömästi "sieltä" ja kunto kestää. ♥♥
En enää ikinä vaihtaisi takaisin suomimieheen. Suomimies ei ole romanttinen, ei kunnioita naistansa, on usein ylipainoinen, eikä jaksa makkarissa.
N22
Kommentit (39)
Karvaranne luuseri, vie takaisin pizzeriaan mistä löysit!
Vierailija kirjoitti:
Karvaranne luuseri, vie takaisin pizzeriaan mistä löysit!
2/5
Ihanaa että olet löytänyt onnen. Mut miksi tähän piti sotkea suomalaiset miehet. Voisin kirjoittaa ihan identtisen tekstin omasta suomimuhestäni. Mut en koe tarvetta samassa viestissä todeta että Italomiehet on ihan paskoja.
Samaa ihmettelin, miksi piti mollata suomimiestä. Mulla on erittäin romanttinen ja komea sellainen ollut rinnalla tänään tasan 19v. Mut onnea sulle, ap!
Vierailija kirjoitti:
Samaa ihmettelin, miksi piti mollata suomimiestä. Mulla on erittäin romanttinen ja komea sellainen ollut rinnalla tänään tasan 19v. Mut onnea sulle, ap!
Koska suomalaiset miehet eivät useimmat ole romanttisia, eivätkä kunnioita naista. Ajattelevat vain itseään ja välittävät vain itsestään. Ja totta on myös sekin, etteivät monet jaksa sängyssä.
Perjantai on tainut sekoittaa pääni. Luulen olevani vauva.fi sivustolla, mutta taidankin olla facebookissa. Mutta ei se mitään sydämiä ja tykkäyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa että olet löytänyt onnen. Mut miksi tähän piti sotkea suomalaiset miehet. Voisin kirjoittaa ihan identtisen tekstin omasta suomimuhestäni. Mut en koe tarvetta samassa viestissä todeta että Italomiehet on ihan paskoja.
Koska provo. Italialaisilla on Euroopan pienimmät kullit. Ja 26 vuotias italialaismies ei lähtisi äitinsä helmoista vielä muualle.
Tämä ei kyllä voi pitää paikkansa. Muuten ehkä olisikin mennyt läpi mutta italialaiset "miehet" asuvat tuossa iässä mamman hoivissa ja jatkavat samaa vielä monta vuotta. Samasta syystä eivät myöskään löydä keittiöön kuin syömään. Urheilullisia ovat jos ovat kilpaurheilijoita, mutta muuten ovat lähinnä ylipainoisia wannabe jalkapalloilijoita ja omasta mielestään maailman tähtiä.
Joten ei mene läpi. Sorry vaan.
Vierailija kirjoitti:
Perjantai on tainut sekoittaa pääni. Luulen olevani vauva.fi sivustolla, mutta taidankin olla facebookissa. Mutta ei se mitään sydämiä ja tykkäyksiä.
Ihan sama kävi mulla mielessä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska suomalaiset miehet eivät useimmat ole romanttisia, eivätkä kunnioita naista. Ajattelevat vain itseään ja välittävät vain itsestään. Ja totta on myös sekin, etteivät monet jaksa sängyssä.
Ja Ap:n otos italialaisista on se 1 kpl?
Av-naiset ovat naisten kermaa. Ap:kin käväisi lomareissunsa ohessa ilmeisesti pokaamassa Italian halutuimman sinkkumiehen. Tästä raukkaustarinasta saisi hieman sitä jatkamalla oivan romanttisen kesäpokkarin. Ostaisin ja lukisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useimmiten vai ei koskaan? Mulla on ollut pitkä suhde myös tätä ennen ja siinäkin mun ex-suomimies oli huomattavasti itseäni romanttisempi. Eiköhän niissä italooneissakin löydy epäromanttista hikoilevaa paskamahaa ihan yhtälailla.
Onko kellään tietoa, onko italiaisilla naisilla tapana haukkua paikallisia miehiä? Ajattelin vaan, että onko se jokin yleismaailmallinen tapa. Eksotiikkahan usein kiehtoo ja minunkaan ei tarvinnut mennä Saksaa kauemmas, kun oli naisia perässä ihan eri tavalla kuin Suomessa.
Kuulostaa pleijeriltä, joka tekee tuon saman 10 muullekin samaan aikaan. Koskaan kuullut gigoloista?
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei kyllä voi pitää paikkansa. Muuten ehkä olisikin mennyt läpi mutta italialaiset "miehet" asuvat tuossa iässä mamman hoivissa ja jatkavat samaa vielä monta vuotta. Samasta syystä eivät myöskään löydä keittiöön kuin syömään. Urheilullisia ovat jos ovat kilpaurheilijoita, mutta muuten ovat lähinnä ylipainoisia wannabe jalkapalloilijoita ja omasta mielestään maailman tähtiä.
Joten ei mene läpi. Sorry vaan.
Luuletko oikeasti, että kaikki ovat Italian 60 miljoonasta asukkaasta tai toisin sanoen 30 miljoonasta miehestä aivan samanlaisia? Kyllähän Suomessakin useimmat lähtevät asumaan omilleen parinkympin tietämissä, mutta on niitäkin, jotka asuvat vanhemmillaan vielä 30-40-vuotiaina.
Ei italialaisia suomeen