Työhaastattelu Opsetilla - teenkö elämäni virheen?
Olen hakenut epätoivoisesti töitä jo pidemmän aikaa, ja nyt tärppäsi - Opsetille. Luin netistä kys. lafkasta ja 75% oli puhtaasti pahaa sanottavaa, alkoi pelottamaan. Sain käsityksen, että hommaan haastatellaan hitosti porukkaa (ryhmähaastiksia monena päivänä), voinko edes päästä sisään? En ole menossa nollatyösopparille.
Kommentit (9)
Jos sattuisit pääsemään töihin ja ilmenisi ettei se vastaa toiveitasi, ainahan voi irtisanoutua. Onnea kuitenkin.
Kyseinen putiikki on täysin persiistä. Ei muuta sanottavaa, tai se että väki vaihtuu tosi tosi tiheään tahtiin. Eiköhän se kerro jotain.
Tarkkana saa olla palkkalaskelmien kanssa. Työtodistusta sai määräaikaisen suhteen päättyessä kysellä useampaan kertaan. En suosittele jämähtämään pidemmäksi aikaa kyseiseen yritykseen.
En voi minäkään suositella....kierrä kaukaa tämä!
Vierailija kirjoitti:
Tarkkana saa olla palkkalaskelmien kanssa. Työtodistusta sai määräaikaisen suhteen päättyessä kysellä useampaan kertaan. En suosittele jämähtämään pidemmäksi aikaa kyseiseen yritykseen.
Soppari olisi vuodeksi. Oon tehnyt OIKEASTI paskaduunia aikaisemminkin, ja oon yrittänyt asenoitua silleen, että kunhan rahaa saa niin samapa se missä työaikansa viettää. Tärkeä ois töitä saada.
AP
Vierailija kirjoitti:
Kyseinen putiikki on täysin persiistä. Ei muuta sanottavaa, tai se että väki vaihtuu tosi tosi tiheään tahtiin. Eiköhän se kerro jotain.
Kai siellä vuoden kestää, jos sattuisin paikan saamaan?
Minä ostaisin piikkarit ja juoksisin lujaa ja kauas tuosta putiikista.
Kai jollain on kokemusta?