Miten saada seksiseuraa? Naiset
Mihin laitan ilmoituksen johon ei tarvitse kuvaa ja ei maksa mitään? Olen seksiseuraa vailla muutaman kerran viikossa, mutta haluaisin vakituisen panon, en mitään baarihoitoja. Parisuhdekin kävis mutta, varattu nainen ei käy tähän hommaan hyvin, koska en halua saada turpiin keneltäkään. Sokerina pohjalla, olen vielä ujohko naisten kanssa. Ei moraalisaarnoja nyt tähän vaan oikeita neuvoja kiitos!
Kommentit (47)
Miksi haluat paikkaan, johon ei tarvitse kuvaa? Ulkonäkö merkitsee todella paljon seksisuhdetta etsiessä, siihen on niin paljon tarjontaa, että on varaa valita parhaimmat.
Samaa mieltä kuin 42. Läskinä naisenakin voi valita hyvännäköisen, treenatun ja isomunaisen vakipanon. Kuka huomioisi kuvattoman vaihtoehdon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No haluutko kuulla totuuden? Pelkkää seksiseuraa varten nainen haluaa miehen joka on hyvä ja itsevarma sängyssä, joka tietää miten käsitellä naista ja miten tyydyttää nainen. Millekään ujoudelle tai kokemattomuudelle ei ole siinä sijaa, ujot voi kyllä saada parisuhteen jos heillä on muuten annettavaa naiselle. Joten kerroppa. Mitä sinussa on sellaista, että nainen haluaisi juuri sinun kanssa sänkyyn?
Teen niin hyvää ruokaa, olen hyvää seuraa ja tykkään helliä naista.
Ap
Ok no toi on jo aika hyvä! Millainen olet sängyssä?
Sanotaanko niin jotta notta ne vehkeet eivät ole kovin isoja,,, mutta tahti on kuin singerillä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No haluutko kuulla totuuden? Pelkkää seksiseuraa varten nainen haluaa miehen joka on hyvä ja itsevarma sängyssä, joka tietää miten käsitellä naista ja miten tyydyttää nainen. Millekään ujoudelle tai kokemattomuudelle ei ole siinä sijaa, ujot voi kyllä saada parisuhteen jos heillä on muuten annettavaa naiselle. Joten kerroppa. Mitä sinussa on sellaista, että nainen haluaisi juuri sinun kanssa sänkyyn?
Teen niin hyvää ruokaa, olen hyvää seuraa ja tykkään helliä naista.
Ap
Ok no toi on jo aika hyvä! Millainen olet sängyssä?
Sanotaanko niin jotta notta ne vehkeet eivät ole kovin isoja,,, mutta tahti on kuin singerillä :)
Pieni pili aikuisella miehellä on😋
Vierailija kirjoitti:
Olen seksiseuraa vailla muutaman kerran viikossa, mutta haluaisin vakituisen panon, en mitään baarihoitoja. Parisuhdekin kävis mutta, varattu nainen ei käy tähän hommaan hyvin, koska en halua saada turpiin keneltäkään. Sokerina pohjalla, olen vielä ujohko naisten kanssa.
Ottaen huomioon, että olet ujo, niin kannattanee kokeilla nettideittailua. Sitä naisseuraa netistä löytyy hyviltä seksiseuran hakuun tarkoitetuilta sivustoilta. Siellä on toki sitten muitakin samassa tilanteessa olevia, joten joukosta täytyy pystyä erottautumaan. Kannattaa tehdä hyvä profiili ja kokeilla erilaisia avausviestejä ja katsoa mikä toimii parhaiten. Kyllä se siitä sitten onnistuu, kun hankkii ensin vähän kokemusta ja itsevarmuutta. Ujoudesta ei kannata ennen tapaamista puhua.
Ilmaisilla seuranhakusivuilla on niin paljon miestarjontaa tässä kategoriassa, että sulla saattaa mennä vuosia ennen kuin kiinnostuneen naisen löydät. Onnea kuitenkin.
Onnistiko jotakuta?