Lue keskustelun säännöt.
Miten teilllä 5kk:n ikäinen...
27.02.2006 |
Siis olen miettinyt tässä,että mitenköhän teillä 5-kuukautinen nukkuu päiväunet?Nukkuuko hän kahdet unet vai kolmet ja kuinka pitkään nukkuu,entä ulkona vai sisällä?
Meillä ollaan nukuttu nyt aamupäivällä 30min sisällä,noin klo13 mennään ulos nukkuun ja nukutaan 3-4h ja sitten vielä illalla 30min torkut sisällä.Mutta nyt olen huomannut,että iltatorkuille ei tahdota mennä vaikka väsy on.Olen miettinyt, että onnistuisikohan jos muuttaisi rytmiä,niin että nukkuis aamupäivällä ulkona pari tuntia ja sitten iltapäivällä pari tuntia ulkona?
Oisi kiva kuulla miten teillä muilla nukutaan ja ootteko kokeillu muuttaa rytmiä.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Meillä nukutaan kahdet tai kolmet unet, riippuen siitä monelta tyttö on aamulla herännyt..
Eli jos herää seitsemältä niin menee ekoille unille yhdeksän aikaan ja nukkuu n. 2 tuntia..
sitten on taas pari tuntia hereillä ja sitten unille 2 tunniksi ja sitten hereillä pari tuntia ja vielä viimesille päikkäreille jotka kestää 1-2 tuntia..
Jos taas herää ysiltä niin yhdet unet jää pois.
Ja nukutamme kaikille unille partsille kun se on niin helppoa ja tyttö siellä niin hyvin nukkuu.
En ole koittanut rytmiä muuttaa kun tämä sopii meille kaikille niin hyvin :)
Tyttö nukkuisi kyllä myös sisällä mutta unet olisivat paljon lyhyemmät, niin hyvä näin!
äiti + tyttö (5 kk TASAN just tänään)