Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liittyykö huumorintaju ja ironian ymmärtäminen seksuaaliseen haluun?

Vierailija
07.07.2016 |

Olen huomannut että tosikkomaiset naiset ovat olleet sängyssä hieman vaisuja. Parhaimmat/kiihkeimmöt sänkykumppanit ovat olleet jokseenkin sarkastisia ja huumoria ymmärtäviä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapautunut mieli vaikuttaa vähän kaikkeen elämän osa-alueeseen, oli se sitten seksi tai huumori. Mammojen mieli ei ole millään tasolla vapautunut, joten alapeukkuja kannattaa odottaa.

Vierailija
2/9 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jooh no eipä sitä seksiäkään välttämättä niin vakavasti ota jos ei ota muutakaan elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusteni perusteella äly ja huumorintaju vaikuttavat kaikkeen, myös seksiin. Off topic krapulahiki vaikka juuri tulin suihkusta. Rankkaa tämä lomailu. Mitä mammat on mieltä, lohkeaako rapulaiselle ukolle? Oikeasti se on yhdestä kiinni. Ärsyttävän sitkeä olo kun ei meinaa lähteä sillä millä se on hommattu. Tässä on kohta uudestaan kännissä.

Vierailija
4/9 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen huumorintajuinen ja rento, en silti koe itseäni kovinkaan seksuaaliseksi. Rento olen sängyssäkin, mutta en kovinkaan kokeilunhaluinen. Toisaalta joku arka ja totinen nainen voi ollakin sängyssä tosi villi, eli en lähtisi yleistämään tässäkään asiassa.

Vierailija
5/9 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen molempia. Case closed: osoitettu empiirisesti päteväksi väittämäksi.

Vierailija
6/9 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että pitää paikkansa. Rennot ihmiset (olivat sitten miehiä tai naisia) ovat usein itsevarmempia ja heillä on hyvä itsetunto. Seksiäkään ei tartte ottaa niin vakavasti, sängyssä saa nauraa, kunhan ei naura pilkallisesti. Neuroottiset ja stressaantuneet on pahimpia, heille ei kelpaa minkäänlainen seksi.

Vierailija
7/9 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä liittyy ja siten vielä että kaikki joilla on huumorintajua ovat automaattisesti raiskareita

tässä pitää tietää: yhdelläkään naisella ei ole huumorintajua päinvastoin kuin kaikilla miehillä on huumorintaju

Vierailija
8/9 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen neuroottinen stressaaja ja mulle kelpaa vaikka minkälainen seksi. Se saa mut lopettamaan ajattelemisen.

Vierailija
9/9 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista huumorintajuisimmat ja älykkäimmät pidättäytyvät seksistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan