Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ruman näköinen mies2

ruma_mies
07.07.2016 |

Moi oon 35v mies pk-seudulta.Tiedän etten ole hyvännäköinen.Oon koittanu etsiä naista tinderistä ja eri netti treffi sivuilta mutta ei löydy ketään.Minulla on huono itsetunto ja olen vakuuttunut siitä että vika on ulkonäössäni.En tiedä,kavereita minulla on ja osaan olla sosiaalinen,huumorintajuinen.En halua olla kenenkään kanssa vain pakosta,vaan tunteita pitäisi ehdottomasti olla.Ihan tositarkoituksella yritän naisen löytää,en halua pelkkää seksi seuraa.Mutta ei kukaan viitsi edes vastata minulle.Muuten elämässä kaikki ok paitsi tämä asia.Löytyisköhän täältä ketään pk-seudun naista jolla olis sama fiilis ja olisit ehkä valmis treffeille.Ulkonäkö sivuseikka,pääasia että kemiat kohtais.mulla ei ole mielenterveys ongelmia tai mitään sellaista sanotaan nyt sekin tähän.Jos joku nainen viittis ilmoittaa itsestään niin tämän kirjoituksen takaa löytyis hyvä ja rehellinen tyyppi suurella sydämmellä

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettet olis niitä "kilttimiehiä"?

Vierailija
2/7 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

enpä tiedä.iha miehekäs oon ja omaan normaalit käytöstavat,osaan olla kohtelias.En oo sellainen että oon kaikesta samaa mieltä ja hirveetä mielistelyä.Enkä nyt pidä itseäni nörttinä tai homon tyylisenä,miten tän nyt fiksusti sanoisi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö (tai moni muu asa) ei ole kovin tärkeää, mutta minä haluan miehen, jolla on  älyä ja huumoria.

Jos ei ole lukihäiriö tms., kirjoitus kertoo usein olennaisen, ei pelkkää kirjoitustaitoa!  Kuvaakaan ei aina tarvita. Tosin sanoen: jos jutut on tylsiä ja kirjoitustaito ala-arvoinen, ei mitään mahdollisuuksia, vaikka näyttäisit kuinka hyvältä. Anteeksi vaan.

Alakoulussa opetetaan, että miehen sydämeen mahtuu vain yksi ämmä. Onko ne sitten mitään miehiäkään, jotka kirjoittaa "sydämmeen" ja helpotkin yhdyssanat erikseen, ei tunne välilyöntiä, välimerkkejä eikä paljon muutakaan...

Vähän kannattaa panostaa viestintään.  Kirjoituksen  varassahan   toimitaan Tinderissä ja monessa muussakin paikassa. Vielä jos ei näytä hyvältä, niin miksi ketään kiinnostaisikaan?

Vierailija
4/7 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

P. S. Virheitä tulee kaikille, se on eri asia  :)

Vierailija
5/7 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti en minäkään vastaisi ap:lle, sen verran huonosti kirjoittaa. Pisteen ja pilkun jälkeen tulee välilyönti, seksiseura ja mielenterveysongelmat on yhdyssanoja yms. Tulee jotenkin vajavainen kuva tuosta tekstistä.

Skarppaa vähän.

Vierailija
6/7 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, noin kirjoittavan ihmisen kanssa ei kemiat kohtaa missään tapauksessa. Mut tuskin häntä kiinnostaisikaan kirjoja lukeva, taiteellinen ja urheilullinen akat. nainen.

Vierailija
7/7 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no oli miten oli.mutta oon vakuuttunut siitä että vika on ulkonäössäni,olen yksinkertaisesti liian ruma.Huolehdin kyllä ulkonäöstäni ja että on siisti ulkoinen olemus,en siis mitenkään liikaa.