Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eräs mies selvästi hieroi tuttavuutta minuun, mutta aivan turhaan - ei ollut tosissaan

Vierailija
07.07.2016 |

En ymmärrä, miksi joku mies jaksaa vaivautua näyttämään kiinnostuneelta, siis tekee asioita, joita kiinnostunut ihminen tekee, muttei sitten halua mitään. En suoraan sanottuna ymmärrä, että jos en vastaa hänen yrityksiinsä samalla innokkuudella niin miksi kukaan ylipäätään jatkaa puhumista ja kontaktiintuloa kanssani, sehän näyttää aivan iskemiseltä! Ja silti ei olla tosissaan. Vitun paska se mies. Jos mä vielä jonain päivänä pääsen sanomaan sille, että tapa ittes idiootti koska et ollut kanssani tosissasi, vaikka koititkin jotain. Tapa vittu ittes ja pysy kuolleena! Vitsit mitä se mies menetti, koska tää kiroilu nyt ei ole mitään, jokainen suuttuessaan kiroilee, ainakin jokainen nainen, jonka hän yltäisi saamaan. Tasoista puheenollen, siis sen tasoiset naiset, jotka EIVÄT käskisi häntä nyt anonyymeinä vauvapalstalla tappamaan itseään eivät todellakaan kiinnostuisi tästä juntista. Koska jos joku nainen kiinnostuu vakavasti hänen iskuyrityksen näköisistä kontaktinotoistaan, niin se nainen saisi miehen, jolla on jotain antaa, eikä tätä, jolle sä voit itse ainoastaan antaa ja hän ottaa vastaan. Pelastaa ressukan hänessä siis voi.
Mutta siis ketä naista oikeasti kiinnostaa joku vitun tuttavuus mieheen? Kyllä mua ainakin kiinnostaa ainoastaan rakkaus, ei mikään vittuperkeleen tuttavuus. Aivan turha miehen tulla juttelemaankaan mulle, ellei aio rakastaa minua. En tartte "kaverimiehiä" mihinkään, en siis mihinkään, jos haluaa keskustella syvällisiä ja tykätä minusta niin miksei voi samantien seurusetella ja rakastaa minua. En tartte rakkautta kuin omalta mieheltä, ja loput miehet voi suksia suolle koska haluaisin heidänkin kanssaan seksiä ennemmin tai myöhemmin enkä jaksa pettää joten parempi ettemme edes yritä olla muka kavereita.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Otahan rennosti, ja hommaa vaikka harrastus!

Vierailija
2/20 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua kiinnosta mitkään harrastukset, ne eivät korvaa asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko se aspergeriksi itseään kutsuva?

Vierailija
4/20 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Se mies ei varmaan tajunnut, että olin tosissani. Se menetti minut ja tulevat miljoonani. Saa elää köyhänä ja yksin. Ajan sen eteen vielä jonain päivänä mustalla mersulla ja olen aivan kuin en olisi koskaan häntä millään tasolla halunnutkaan.

Ap

Vierailija
5/20 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän tajusi ajoissa, että olet hullu?

Vierailija
6/20 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noita-akan kanssa puuhailla

Vierailija
7/20 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hän tajusi ajoissa, että olet hullu?

Miten niin olen hullu, rakastin häntä, välitin hänestä. Onko se sinusta hullun puuhaa?

Vierailija
8/20 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus oli kai vähän samanlainen tilanne, paljastui tosiaan muutaman kuukauden jälkeen että nainen oli täysin umpihullu. Silloin oli/on parasta häipyä rivakasti. Opetti varovaisuutta.

M

Vierailija
9/20 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei noita-akan kanssa puuhailla

Mihin viittaat? Jos ulkonäköön, olet hakoteillä. Jos muuhun, niin en ole noita-akka, mutta se mies tykkäsi shamanistisista jutuista.

Vierailija
10/20 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus oli kai vähän samanlainen tilanne, paljastui tosiaan muutaman kuukauden jälkeen että nainen oli täysin umpihullu. Silloin oli/on parasta häipyä rivakasti. Opetti varovaisuutta.

M

Tässä ei ollut sellainen syy.

Ap

Vierailija
11/20 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ehkä vielä parempi olen mersusta noustuani niin että ai niin halusinhan mä sua silloin aikoinaan, mutta en tietenkään enää, ja olen samalla kuin en olisi koskaan hoksannutkaan, että hän olisi koskaan saattanut tykätä minusta.

Ap

Vierailija
12/20 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mies etsi jotakuta joka olisi ollut tosissaan, mutta ei itse uskonut kenenkään olevan edes sen verran tosissaan, että olisi jatkanut tutustumista. Vittu mikä idiootti!!! En osannut ja ymmärtänyt sanoa, että minä olen tosissani, koska sekoitin sen siihen, että hän haluaa, että tiedän, että voin vannoa että olemme loppuelämän yhdessä, ja sitä en voinut luvata, koska sellaistahan ei koskaan etukäteen tiedä, sehän riippuu siitä, mitä toisesta paljastuu.

Ap

Vierailija
13/20 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän sen, että se edelleen kulkee ilman kumppania. Minulla sen sijaan on joku, joka on tosissaan minun kanssani ja haluaa olla loppuelämän kanssani. Pitäähän sitä joku olla, jos ei saa sitä kenet eniten haluaa. Mutta en ole kovin sitoutunut. Paitsi jos tämä nykyinen aikoo olla tosissaan kanssani, niin voin harkita sitoutuvani itsekin enemmän. Mutta en tiedä mitä tunteet sanovat siihen. Haikailevatko rakkauden perään. Toisaalta alkuhuuma on suht lyhyt vaihe.

Ap

Vierailija
14/20 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa se miehen elämän täyttymys ei olekaan se musta mersu.

Vierailija
15/20 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa se miehen elämän täyttymys ei olekaan se musta mersu.

No ainakin se arvosti Jari Sarasvuota... :P Käsittääkseni koki alemmuutta varattomuudestaan, mutta tuskin oli niin munaton, etteikö naisen rahat kelpaisi.

ap

Vierailija
16/20 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet.

Vierailija
17/20 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän sen, että se edelleen kulkee ilman kumppania. Minulla sen sijaan on joku, joka on tosissaan minun kanssani ja haluaa olla loppuelämän kanssani. Pitäähän sitä joku olla, jos ei saa sitä kenet eniten haluaa. Mutta en ole kovin sitoutunut. Paitsi jos tämä nykyinen aikoo olla tosissaan kanssani, niin voin harkita sitoutuvani itsekin enemmän. Mutta en tiedä mitä tunteet sanovat siihen. Haikailevatko rakkauden perään. Toisaalta alkuhuuma on suht lyhyt vaihe.

Ap

Sinun kanssasi pitää olla tosissaan, mutta itse saat pitää ihmisiä tuolla tavalla elämässäsi, vaikka et ole varma mitä haluat. Aistin pientä tekopyhyyttä?

Se mies ei varmaan edes tarkoittanut pahaa, mutta loukkasi tarkoittamattaan tunteitasi, kun halusitkin jotain muuta?

Vierailija
18/20 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sinun kanssasi pitää olla tosissaan, mutta itse saat pitää ihmisiä tuolla tavalla elämässäsi, vaikka et ole varma mitä haluat. Aistin pientä tekopyhyyttä?

Se mies ei varmaan edes tarkoittanut pahaa, mutta loukkasi tarkoittamattaan tunteitasi, kun halusitkin jotain muuta?

No jos ei "tarkoittanut" pahaa, niin olisi pyytänyt sitten anteeksi. Ja kyllä minä olen tosissani ihmisen kanssa, jonka kanssa en halua olla, eihän mulle jäänyt muita keiden kanssa olla jäljelle.

Ap

Vierailija
19/20 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos se, ettei mies halunnutkaan olla kanssani johtui siitä, etten ollut tarpeeksi hyvä hänelle, niin miljoonaomaisuudellahan olen parempi kuin ennen, niin silloin miestä ehkä harmittaa, ettei ollutkaan tosissaan suhteeni. Ja mistä muustahan se nyt johtuisi, ettei halunnut olla kanssani, kuin siitä, etten ollut tarpeeksi hyvä hänelle ja kyllä rahan mahti on melkoinen ihmisten arvioidessa kumppanin hyvyyttä itselleen.

Ap

Vierailija
20/20 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarasvuojuttu kuulostaa tutulta, nimikirjaimet ap?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi