Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa bestmanikseen kaverinsa jonka kanssa olen touhunnut

Vierailija
07.07.2016 |

Suhteemme aikana, eli siis pettänyt miestäni :( Miten saan miehen muuttamaan mieltään bestmanista? Hänellä on paljon kavereita, läheisiäkin. Miksi juuri tämä kaveri? Tuntuu että häät ja koko avioliitto tahraantuu jos bestmanina on vanha hairahdukseni. Apua!

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhteemme aikana, eli siis pettänyt miestäni :( Miten saan miehen muuttamaan mieltään bestmanista? Hänellä on paljon kavereita, läheisiäkin. Miksi juuri tämä kaveri? Tuntuu että häät ja koko avioliitto tahraantuu jos bestmanina on vanha hairahdukseni. Apua!

Ei tuu teidän avioliitto kestämään. Vanha hairahdus bestmanina on kuin oopperan viimeinen näytös...

Vierailija
42/44 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ehtinyt vielä hairahtamaan mutta mielessä käy päivittäin...hmm mutta ongelma on siinä ettei ehdi paneutumaan asiaan kunnolla kun pitää hyysätä ja passata lapsia lastenlapsineen. Nytkin ovat tulossa voi loppuna. Ja toinen ongelma on puoliso. Hänet pitäisi saada vähäksi aikaa pois jaloista että olisi mahdollisuus vähän mennä. Ja kunnolla laittautua ja keskittyä asiaan sillä en minäkään ihan ketä vaan huoli . Eipä noilla kaikilla ikäisilläni taida enää oikein toimiakaan kunnolla...? Että aikaa pitäisi olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea on saada miestäsi muuttamaan mieltään. Itse ainakin ottaisin suurena loukkauksena ja miettisin vielä kerran häiden järkevyyttä jos tuleva vaimo päättäisi bestmanini.

Mieleen tulee ainoastaan joku valhe jonka kerrot bestmanin tehneen. Vaikka pyytäneen sua ottamaan siltä suihin aina kun olette nähneet.

No mutta sillä lailla. Ajattelit sitten paikata ensimmäisen valheen toisella? Ensin paneskellaan miehen kaverin kanssa ja sen jälkeen valehdellaan että tämä miehen kaveri ehdottelee ja ahdistelee seksuaalisesti.

Miksi se ei ole vaihtoehto että ap kertoo rehellisesti mitä on tullut tehtyä? Mies sitten ihan itse päättää tahtooko ap:n vaimokseen vai ei, mutta se valinta ja päätös ei ole ap:n.

Vierailija
44/44 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea on saada miestäsi muuttamaan mieltään. Itse ainakin ottaisin suurena loukkauksena ja miettisin vielä kerran häiden järkevyyttä jos tuleva vaimo päättäisi bestmanini.

Mieleen tulee ainoastaan joku valhe jonka kerrot bestmanin tehneen. Vaikka pyytäneen sua ottamaan siltä suihin aina kun olette nähneet.

Ihania nämä suomalaisnaiset, rehellisiä ja suoraselkäisiä (paitsi kun kumartuvat antamaan suikkarin miehensä kaverille)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä