Parin seuraa
Olen yrittänyt löytää parin seuraa jo pitkään eri palstoilta ja treffi ilmoituksilla. Eipä ole pareja löytynyt. Tulee mieleen onko kaikki 3 jutut keksittyjä satuja vai onko sellaisia pareja oikeesti olemassa jotka haluaa miehen kolmanneksi mukaan ??
M45
Kommentit (23)
Todellakin harmi. Olis paradta päästä parin seuraan tyydyttämään rouvaa. Vaikka kyl mulla 2 naistakin kävis mut muija ei suostu.
M45
Miehiä kai jännittää se toinen kyrpä.
Mua ei harmittaisi esim. mies, 2 naista ja minä katselemassa, mies ottamassa toista naista, joka nuolisi minua jne.
Ainakaan teoriassa. Tosielämässä en ole testannut.
Lisäys: luulen, että jännitys koskee nimenomaan vakipareja. Mustista! Vieraiden kanssa voi olla vaikka miten monta melaa tanassa.
Jos parit lähtee hakemaan miestä kolmanneksi pitää parisuhteen olla vakaalla ja varmalla pohjalla. Mustasukkaisuutta ei saa olla. Aisuri pari kun löytyisi tai pari joka haluaa pitää hauskaa. Hetero olen.
M45
Olen myös muijalta kysynyt halukkuutta ottaa mies meille kolmanneksi. Minulle se olisi ok mutta muija ei pitänyt ajatuksesta. Ei ole hänen juttunsa. Minä suostuisin kyllä. Eli itse siihen myös valmis kun nyt haen parin seuraa.
M45
Vierailija kirjoitti:
Olen yrittänyt löytää parin seuraa jo pitkään eri palstoilta ja treffi ilmoituksilla. Eipä ole pareja löytynyt. Tulee mieleen onko kaikki 3 jutut keksittyjä satuja vai onko sellaisia pareja oikeesti olemassa jotka haluaa miehen kolmanneksi mukaan ??
M45
Vähissähän se taitaa olla. Itse en pystyisi siihen, ei vaan seiso toisen miehen läheisyydessä. Eikä ole kokokateellisuudesta kyse vaikka sekin varmasti voisi olla ongelma. Olisin lisäksi helkkarin mustasukkainen naisestani enkä haluaisi vierasta miestä häntä panemaan.
Juu eihän se kaikille pareille sovi. Enkä tiedä miten itselleni kävisi jos pääsisin parin seuraan. Seisoisiko kalu kun toinen mies olis vieressä. Mut kokeilla haluaisin.
M45
Totta kai on pareja, jotka hakevat yksittäisten miesten seuraa. Kuitenkin tarjonta ja kysyntä ovat niin vinossa keskenään, että kenenkään "tavismiehen" on aika turha kuvitella pärjäävänsä tällaisessa kilpailussa. Näillä "paremmilla" apumiehillä on kyllä suhteellisen paljon vientiä.
Ja koska itse harrastan parinvaihtoa, niin sanottakoon se, että keskeisin syy siihen, miksi yksittäisillä miehillä ei ole vientiä on ihan se, että se nyt on vain aika helvetin heikko vaihtoehto (yksi heteromies) verrattuna toisen pariskunnan seuraan. Turha puhua mistään "se johtuu mustasukkaisuudesta". Suurin osa meistä ei kuitenkaan ole mitään aisankannattajia ja vaikka hieman olisikin, niin yleensä se parien kanssa parinvaihto täyttää nuo tarpeet. Yksittäisten naisten suosio taas perustuu keskeisesti naisten bi-uteliaisuuteen/-seksuaalisuuteen, joten asia on hyvin eri.
Edelliseen vielä lisäyksenä, että itse käytämme nykyään vain sellaista sivustoa (spicymatch) seuranhakuun, jossa voi rajata profiilityyppejä. Eli yksittäisten miesten profiilit eivät edes näe meidän profiilia. Muilla sivustoilla hieman nyppi se ainainen miesten "heippa haluaisitteko sittenkin yksittäisen miehen mukaan" -viestien tulo, vaikka profiilissa oli selkeästi ilmaistu, että mitä haemme. Ja on tullut kyllä sama asia ilmaistua myös muutamalla naiselle, jotka ovat meitä lähestyneet.
Parinvaihto nyt on aivan eri asia kuin kolmaspyörä. Olkaa onnellisia jos teillä parinvaihto sujuu ja siitä pidätte. Kaikki ei siitä pidä vaan haluaan just yksittäisen miehen mukaan makuuhuoneeseen.
Vierailija kirjoitti:
Parinvaihto nyt on aivan eri asia kuin kolmaspyörä. Olkaa onnellisia jos teillä parinvaihto sujuu ja siitä pidätte. Kaikki ei siitä pidä vaan haluaan just yksittäisen miehen mukaan makuuhuoneeseen.
Toki. Heikäläisiä on vain määrällisesti vähemmän kuin meikäläisiä ja osa kuuluu molempiin ryhmiin, kuten muutama tuttavaparimme. Myöskin seuranhakukanavat ovat molemmilla ryhmillä ainakin osittain samat, koska meidän kanavissa on myös niitä pareja, jotka hakee vain ja ainoastaan miestä.
Mielestäni näissä jutuissa suurin syy on kuitenkin mustasukkaisuus. Eiköhän se ole fivhty fivhty, mies haluais kahta naista mutta oma nainen ei sitä halua. Uskoisin myös jos nainen haluaa kahta miestä niin mies ei halua, toki onhan varmaan poikkeuksiakinM50+.
Meillä on taas etsitty naista mukaan vaimon toiveesta jo pitkän aikaa.
Tuntuu avian mahdottomalta tehtävältä.
Hankalaa tuntuu tosiaan olevan. Kysyntä ja tarjonta ei vaan kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Moni mies ei halua toista miestä, vaan 2 naista. Harmi!
On olemassa sellainkin mahdollisuus, että et vaan ole sattunut miellyttämään riittävästi, joko parin naista tai miestä tai siten molempia. Onhan se kun ensin pitää miellyttää molempia ja niiden halujenkin osua edes liki samanhenkiseksi, siinä on hakemista kyllikseen. Jatka vain sitkeästi, ehkä osuu lopulta kohdallesi, mutta perus ilmaisilta palstoilta voi olla hankala löytää, kun ne jotka oikeasti seuraa hakee, käyttää maksullisia ja teknisesti parempia sivustoja, joilla voi rajata ketkä näkee edes profiilinsa, kuten tuossa edellä kuvailtiinkin.
Ollaan lähes 60v pari ja ollu kolmantena mies.
Ollut nyt taukoa siitä mutta voisi viritellä uudestaan kiinnostuksen mukaan
XU on kyllä paras tähän, pareja jotka vailla apumiehiä riittää. Hyvä sivusto asiasta kiinnostuneille.
Allaolevalla kutsulinkillä saa ilmaista aikaa, kuvia lisäämällä lisää.
https://xperienceunited.com/?&utm_campaign=invitation&utm_source=user&u…
/Ebe
Moni mies ei halua toista miestä, vaan 2 naista. Harmi!