Opetelkaa ero NORMAALIPAINOISEN JA LÄSKIN VÄLILLÄ!!!!!!!
Normaalipainoinen = Ei ylimääräistä
Läski = ylimääräistä
Menikö perille vai pitäökö Toistaa?!?!?!
Kommentit (49)
Mun mielestä aloitus oli tosi hyvä ja ihan paikallaan. Ero normaalivartaloisen ja ylipainoisen välillä on aivan selkeä ja niitä ei sovi erottaa. Samaten jos on ylipainoinen, ei voi puhua itsestään "muodokkaana". Muodokas ja ylipainoinen on kaksi eri asiaa. Olen törmännyt siihen, että jotkut ylipainoiset kutsuu itseään normaalipainoisiksi, he ilmeisesti kieltäytyvät itse näkemästä ongelmaansa, todellista kokoaan ja ottamasta vastuuta itsetuhoisesta käyttäytymisestään, eli ylensyönnistä ja/tai passiivisesta elämäntavasta.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä aloitus oli tosi hyvä ja ihan paikallaan. Ero normaalivartaloisen ja ylipainoisen välillä on aivan selkeä ja niitä ei sovi erottaa. Samaten jos on ylipainoinen, ei voi puhua itsestään "muodokkaana". Muodokas ja ylipainoinen on kaksi eri asiaa. Olen törmännyt siihen, että jotkut ylipainoiset kutsuu itseään normaalipainoisiksi, he ilmeisesti kieltäytyvät itse näkemästä ongelmaansa, todellista kokoaan ja ottamasta vastuuta itsetuhoisesta käyttäytymisestään, eli ylensyönnistä ja/tai passiivisesta elämäntavasta.
Ja lisätään nyt vielä, etten tarkoita ylipainoisen ihmisen olevan normaalipainoista tai laihaa tai atleettista ihmistä huonompi. Ylipaino on ongelma, ylipainoinen ihminen ei kokonaisuudessaan ole ongelma. Jokainen ihminen on yksilö ja jokaisessa meissä on omat hyvät ja huonot puolet.
Miksi Sössääjää ei saada bannattua?
Mun mielestä foorumi on aina kotoisampi kun Sössö pauhaa. Siis ei pahalla. Siinä on vain jotain omaleimaisen sympaattista :-)
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellistä, etteivät halua noin empaattisen ihmisen kanssa puhua siitä, miten ovat ylipainoisia. Tai omista ongelmistaan.
Juu, todella kotoisaa haukkua muita ja levittää sairasta kehonkuvaa...
Vierailija kirjoitti:
Aloituksessa kyllä puhuttiin eri asiasta kuin mistä sinä puhut.
Vierailija kirjoitti:
Normaalipainoinen = Ei ylimääräistä
Läski = ylimääräistäMenikö perille vai pitäökö Toistaa?!?!?!
Toistoa kiitos. Ei mene jakeluun mammoille.
Normaalipainosta minä puhuinkin, enkä ylimääräispainosta :)