Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Opetelkaa ero NORMAALIPAINOISEN JA LÄSKIN VÄLILLÄ!!!!!!!

Vierailija
06.07.2016 |

Normaalipainoinen = Ei ylimääräistä
Läski = ylimääräistä

Menikö perille vai pitäökö Toistaa?!?!?!

Kommentit (49)

41/49 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N 43 kirjoitti:

Normaalipainoisellakin voi olla ylimääräistä. Normaalipainon bmi-rajat: 18,5 - 24,9

Sitä kutsutaan NORMAALIPAINOKSI EIKÄ YLIMÄÄRÄISPAINOKSI!!!! Miksi ette ymmärrä tätä! Siinä ei silloin ole ylimmääristä!!

Normaalipainosta minä puhuinkin, enkä ylimääräispainosta :)

Vierailija
42/49 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä aloitus oli tosi hyvä ja ihan paikallaan. Ero normaalivartaloisen ja ylipainoisen välillä on aivan selkeä ja niitä ei sovi erottaa. Samaten jos on ylipainoinen, ei voi puhua itsestään "muodokkaana". Muodokas ja ylipainoinen on kaksi eri asiaa. Olen törmännyt siihen, että jotkut ylipainoiset kutsuu itseään normaalipainoisiksi, he ilmeisesti kieltäytyvät itse näkemästä ongelmaansa, todellista kokoaan ja ottamasta vastuuta itsetuhoisesta käyttäytymisestään, eli ylensyönnistä ja/tai passiivisesta elämäntavasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä aloitus oli tosi hyvä ja ihan paikallaan. Ero normaalivartaloisen ja ylipainoisen välillä on aivan selkeä ja niitä ei sovi erottaa. Samaten jos on ylipainoinen, ei voi puhua itsestään "muodokkaana". Muodokas ja ylipainoinen on kaksi eri asiaa. Olen törmännyt siihen, että jotkut ylipainoiset kutsuu itseään normaalipainoisiksi, he ilmeisesti kieltäytyvät itse näkemästä ongelmaansa, todellista kokoaan ja ottamasta vastuuta itsetuhoisesta käyttäytymisestään, eli ylensyönnistä ja/tai passiivisesta elämäntavasta.

Ja lisätään nyt vielä, etten tarkoita ylipainoisen ihmisen olevan normaalipainoista tai laihaa tai atleettista ihmistä huonompi. Ylipaino on ongelma, ylipainoinen ihminen ei kokonaisuudessaan ole ongelma. Jokainen ihminen on yksilö ja jokaisessa meissä on omat hyvät ja huonot puolet.

Vierailija
44/49 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Sössääjää ei saada bannattua?

Vierailija
45/49 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä foorumi on aina kotoisampi kun Sössö pauhaa. Siis ei pahalla. Siinä on vain jotain omaleimaisen sympaattista :-)

Vierailija
46/49 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellistä, etteivät halua noin empaattisen ihmisen kanssa puhua siitä, miten ovat ylipainoisia. Tai omista ongelmistaan. 

Vierailija
47/49 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, todella kotoisaa haukkua muita ja levittää sairasta kehonkuvaa...

Vierailija
48/49 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloituksessa kyllä puhuttiin eri asiasta kuin mistä sinä puhut.

Vierailija
49/49 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalipainoinen = Ei ylimääräistä

Läski = ylimääräistä

Menikö perille vai pitäökö Toistaa?!?!?!

Toistoa kiitos. Ei mene jakeluun mammoille.