Hoitoala on ihan wt-hommaa
Kommentit (34)
Kiva, kun ap arvostaa hoitajia. Muistathan sitten itse avuntarpeessa ollessasi vaatia vain ja ainoastaan lääkäreitä sinua hoitamaan! Olet törkeä. Ja psykiatri tuolla asenteella?
Ei ap. mikään lääkäri ole. Näki ehkä just unta, että oli. Oikeasti ei päässyt lähihoitajakouluun ja purkaa sitä nyt täällä:)
t. lähihoitaja ja ylpeä siitä
Aijai. Valvira ei teistä valepelleistä tykkää sitten yhtään. Ja sinne on lähtenyt susta valitus. Odottele poliisin yhteydenottoa.
Mt- ongelmat ap:lla niin suuret, ettei läpäissyt lähiskoulun testejä.DDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo samaa se on lääkäreilläkin. Stressiä, vastuuta, verta, paskaa ja oksennusta.
No jaa. Itse olen psykiatri että ihan valintakysymys tämäkin. Ap
Miksi sun ammattisi mielestäsi on niin wt?
Öh lukutaito vai ymmärrys sinulla puutteellista? Avaakohan tämä mitään: lääketieteellinen tiedekunta vs. ammattikorkean sh tai toisen asteen lh.
Oletko usein nähnyt tupakoivaa, tatuoitua, ylipainoista, kouvolatukkaista, kovaäänistä ja krapulaista lääkäriä? En minäkään. Tällaisiin hoitajiin kyllä törmää liian usein. Ap
Öö.. siis liittyykö nuo asiat jotenkin wt-hommiin?
Heikko työteho jäi vielä mainitsematta. Kirsikkana kakun päällä "kyllä minä tiedän, olen sentään lähihoitaja"- asenne. Ap
Ai. Olen aina luullut että wt tarkoittaa neekeriä.
Ai White Trash xD
Vierailija kirjoitti:
Ap nyt ole lääkäriä nähnytkään 😄
Ehkä jossain hourulassa :D
Vierailija kirjoitti:
Kiva, kun ap arvostaa hoitajia. Muistathan sitten itse avuntarpeessa ollessasi vaatia vain ja ainoastaan lääkäreitä sinua hoitamaan! Olet törkeä. Ja psykiatri tuolla asenteella?
Tää on niin provo, hupsu.
Vierailija kirjoitti:
Ap nyt ole lääkäriä nähnytkään 😄
On kahdenlaisia lääkäreitä: päteviä ja sitten on psykiatreja. :D
Eiköhän jokainen työ ole arvokasta, oli se sitten roskakuskin hommaa tai "wt-hoitsutyötä". Jonkun nekin työt on tehtävä, muuten yhteiskunta ei toimi. Ei kaikki voi olla jotain johtajia tai lääkäreitä, jonkun on myös tehtävä ne "likaiset" työt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi pian hoitoalalla ei valkoihoisia näy.
Mitenköhän 10 vuoden kuluttua hoidetaan kantasuomalaiset miehet, jos hoitajista on musliminaisia 70% ja he eivät saa koskea pitkällä tikullakaan vastakkaiseen sukupuoleen ja etenkään vääräuskoisiin. 😀😘😋😗😎😅😂😃😄😑😶😏😐😗😋😙😊
Kantasuomalaiset miehet kuolevat sukupuuttoon.
Vierailija kirjoitti:
Oletko usein nähnyt tupakoivaa, tatuoitua, ylipainoista, kouvolatukkaista, kovaäänistä ja krapulaista lääkäriä? En minäkään. Tällaisiin hoitajiin kyllä törmää liian usein. Ap
Totuuden siemen.
Ai. Olen aina luullut että wt tarkoittaa neekeriä.