Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoitoala on ihan wt-hommaa

Vierailija
06.07.2016 |

T. Lääkäri

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo samaa se on lääkäreilläkin. Stressiä, vastuuta, verta, paskaa ja oksennusta.

Vierailija
2/34 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo samaa se on lääkäreilläkin. Stressiä, vastuuta, verta, paskaa ja oksennusta.

No jaa. Itse olen psykiatri että ihan valintakysymys tämäkin. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sun ammattisi mielestäsi on niin wt?

Vierailija
4/34 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhehan oli lääkäreistä eikä puoskareista.

Vierailija
5/34 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai niin ja mitä lääkäri ehdottaa ratkaisuksi? En ole hoitaja mutta luulen, että useampi hoitaja tekee monta sellaista hommaa ja akaretta, ota lääkäri ei edes huomaa kuin vasta sitten kun joku jättää ne tekemättä. Vai pitäisikö laventaa ja lisätä lääkärikoulutusta niin, että lääkärit voisivat tehdä osan hoitajienkin töistä, vai toisena vaihtoehtona jättää hoitajien töt kokonaan tekemättä, kun ovat mitä ovat ja kuka oikeasti haluaa töidensä puolesta samaistua roskaväeksi...Vaikka itselleni on kyllä mysteeri, miten rehellistä työtä tekemällä, jotain voidaan ptää roska -sakkiin kuuluvana, vallankaan jos tai kun tekee työnsä hyvin. - Valkotakkinen lääkärikin voi olla roskaväkeä, ellei osaa -yksinkertaistaen- käyttätyä.    

Vierailija
6/34 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öh lukutaito vai ymmärrys sinulla puutteellista? Avaakohan tämä mitään: lääketieteellinen tiedekunta vs. ammattikorkean sh tai toisen asteen lh.

Oletko usein nähnyt tupakoivaa, tatuoitua, ylipainoista, kouvolatukkaista, kovaäänistä ja krapulaista lääkäriä? En minäkään. Tällaisiin hoitajiin kyllä törmää liian usein. Ap

Vierailija
7/34 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi pian hoitoalalla ei valkoihoisia näy.

Vierailija
8/34 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai niin ja mitä lääkäri ehdottaa ratkaisuksi? En ole hoitaja mutta luulen, että useampi hoitaja tekee monta sellaista hommaa ja akaretta, ota lääkäri ei edes huomaa kuin vasta sitten kun joku jättää ne tekemättä. Vai pitäisikö laventaa ja lisätä lääkärikoulutusta niin, että lääkärit voisivat tehdä osan hoitajienkin töistä, vai toisena vaihtoehtona jättää hoitajien töt kokonaan tekemättä, kun ovat mitä ovat ja kuka oikeasti haluaa töidensä puolesta samaistua roskaväeksi...Vaikka itselleni on kyllä mysteeri, miten rehellistä työtä tekemällä, jotain voidaan ptää roska -sakkiin kuuluvana, vallankaan jos tai kun tekee työnsä hyvin. - Valkotakkinen lääkärikin voi olla roskaväkeä, ellei osaa -yksinkertaistaen- käyttätyä.    

Parempia psykologisia testejä. Alalla jo olevista voisi myös kouluttaa toisiin tehtäviin alkoholistit, narkit, mt- ongelmaiset ja persoonallisuushäiriöiset. Mielellään myös tupakoitsijat. Ap

Vierailija
9/34 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan vain potilaan etu. Ap

Vierailija
10/34 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öh lukutaito vai ymmärrys sinulla puutteellista? Avaakohan tämä mitään: lääketieteellinen tiedekunta vs. ammattikorkean sh tai toisen asteen lh.

Oletko usein nähnyt tupakoivaa, tatuoitua, ylipainoista, kouvolatukkaista, kovaäänistä ja krapulaista lääkäriä? En minäkään. Tällaisiin hoitajiin kyllä törmää liian usein. Ap

Öö.. siis liittyykö nuo asiat jotenkin wt-hommiin?

Vierailija
11/34 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tiesit, että valelääkärinä esiintyminen on rikos? 

Vierailija
12/34 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on niin totta. Mikä maailmassa on tällä hetkellä tärkeintä, mikä on se, johon jonkin kovan kokemuksen jälkeen ihmiset havahtuvat sanomaan, nyt siis juuri nyt tiedän, mikä maailmassa on tärkeintä? No raha, hynä, massi, rahna, pätäkkä. Sitä pitää olla ja jos sulla ei sitä ole, olet wt. Ja muistakin, et jos satut jostain ihmeen kumman syystä joutumaan tuon wt:n käsiin, että haukut heidät, osoitat syvän halveksuntasi noita ihmiskunnan vihulaisia kohtaan, vahdit et se rupusakki on varmasti pessyt ja desinfioinut kätensä, nyppinyt pinseteillä pillunkarvansa, ennen kuin sinuun koskee. Vai ilkeätkö antaa heidän edes koskea sinua? Ehkä olisi varmuuden vuoksi parasta ostaa sillä pätäkällä oma henkilökunta, älä osta white trashia, osat asian trashia tai jos olet oikein eksoottisella tuulella, niin sitten vallan black trashia. Niille ei välttämättä tartte edes maksaa, niin sulla on pätäkkätä vieläkin enemmän käytettävissä. 

Mut siis hei, lääkärit on ihan työväkeä. Niitä voi kilpailuttaa tai ostaa jonkun halvalla henkilääkäriksi. Käskee sit vain sitä kirjoittelemaan reseptejä, niin ei tarvi epämääräisten diilereiden kanssa tuhnuta. Duunaritohtori hakee ja huoltaa. 

Vierailija
13/34 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap meni hoitoalalle lääkäriksi "statuksen" takia.

Vierailija
14/34 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi ap:lla jäädä opiskelupaikka saamatta amk:sta, kun noin harmittaa! ;)

T. Tupakoimaton, vähän alkoholia käyttävä, hoikka, liikunnallinen, omanväriset pitkät hiukset omistava ja hillitysti meikkaava sh 

Vierailija
15/34 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö.. siis liittyykö nuo asiat jotenkin wt-hommiin?

Heikko työteho jäi vielä mainitsematta. Kirsikkana kakun päällä "kyllä minä tiedän, olen sentään lähihoitaja"- asenne. Ap

Vierailija
16/34 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän 10 vuoden kuluttua hoidetaan kantasuomalaiset miehet, jos hoitajista on musliminaisia 70% ja he eivät saa koskea pitkällä tikullakaan vastakkaiseen sukupuoleen ja etenkään vääräuskoisiin. 😀😘😋😗😎😅😂😃😄😑😶😏😐😗😋😙😊

Vierailija
17/34 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin tämä ketju todistaa että lääkäriksi kelpaa rasisti ja eri ammatteja halveksuva?

Vierailija
18/34 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisi ap:lla jäädä opiskelupaikka saamatta amk:sta, kun noin harmittaa! ;)

T. Tupakoimaton, vähän alkoholia käyttävä, hoikka, liikunnallinen, omanväriset pitkät hiukset omistava ja hillitysti meikkaava sh 

Luojan kiitos teitä on 1/10 joukosta. Vielä kun olisit osaava ja tehokas etkä laiskotteleva pullahiiri. Ap

Vierailija
19/34 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ainakin tämä ketju todistaa että lääkäriksi kelpaa rasisti ja eri ammatteja halveksuva?

En ole rasisti, vaimoni on ulkomaalainen. Äänestän vihreitä ja kannatan kaikenlaista monimuotoisuutta. Paitsi wt- ihmisiä, mutta noin muuten. Ap

Vierailija
20/34 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap nyt ole lääkäriä nähnytkään 😄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä