Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Nainen, mikset saa orgasmia?

Vierailija
06.07.2016 |

Pistetäänpä galluppi pystyyn. A) Miksi et saa orgasmia, nainen? Onko vika kumppanissasi, olosuhteissa, sinussa itsessäsi vai jossain muussa? B) Mikä auttaisi siihen, että saisit kumppanisi kanssa orgasmin? Oletko itse tehnyt asian eteen jotain?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy lienee ihan fysiologinen. Mulla on klitoris hyvin kaukana emättimen aukosta, ja tällaisten naisten on tutkitusti vaikea saada yhdynnässä orgasmia. Itse saan sen vain klitorista voimakkaasti hieromalla, mutta en tykkää siitä että toinen tekee sen, koska se vaatii tosiaan melkoista hinkkaamista, ja toinen ei voi millään tietää mikä on riittävästi muttei vielä kivuliaasti liikaa. Niinpä nautin seksistä ilman orgasmeja, ja hoidan orgasmit itse suihkussa seksin jälkeen.

Vierailija
2/19 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan vain, jos mies näkee sen eteen vaivaa eli esim. sormettaa ja nuolee minua 30min ennen yhdyntää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerin galluppi IKINÄ!

Vierailija
4/19 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin, kun en saa, vika on olosuhteissa: orgasmi edellyttää mukavaa oloa. Jos luonnon helmassa on kusiaisia ja käpy selän alla tai suihkussa vettä korvissa ja kylmä, jää O saamatta.

Vierailija
5/19 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syy lienee ihan fysiologinen. Mulla on klitoris hyvin kaukana emättimen aukosta, ja tällaisten naisten on tutkitusti vaikea saada yhdynnässä orgasmia. Itse saan sen vain klitorista voimakkaasti hieromalla, mutta en tykkää siitä että toinen tekee sen, koska se vaatii tosiaan melkoista hinkkaamista, ja toinen ei voi millään tietää mikä on riittävästi muttei vielä kivuliaasti liikaa. Niinpä nautin seksistä ilman orgasmeja, ja hoidan orgasmit itse suihkussa seksin jälkeen.

Voisitko hoitaa orgasmin itsellesi kumppanisi läsnä ollessa? Eikö olisi mukavaa kokea huippu yhdessä ja päästää toinenkin jollain tavalla siitä osalliseksi?

Vierailija
6/19 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typerin galluppi IKINÄ!

Öö, miksi? Ei ole pakko avata ketjua, jos ei kiinnosta.

Vierailija
7/19 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienen peniksen takia. 

Vierailija
8/19 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin kertoa rehellisesti, että saan orgasmin aina siitä kun mies nuolee sieltä hellästi ja hartaasti ja olen rentoutunut. En ole koskaan saanut yhdyntäorkkua, mikä voi johtua siitä, että klitoris on liian kaukana eli miehen isokaan vehje ei voi sitä yhdynnässä koskettaa. Mistään G-pisteorgasmista mun kohdalla ei ole hajuakaan ollut koskaan.

Olen 47v

Vierailija
9/19 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienen peniksen takia. 

Tämä taitaa olla provo. Voihan sen orkun hoitaa muutenkin kuin munalla. 

Vierailija
10/19 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä voin kertoa rehellisesti, että saan orgasmin aina siitä kun mies nuolee sieltä hellästi ja hartaasti ja olen rentoutunut. En ole koskaan saanut yhdyntäorkkua, mikä voi johtua siitä, että klitoris on liian kaukana eli miehen isokaan vehje ei voi sitä yhdynnässä koskettaa. Mistään G-pisteorgasmista mun kohdalla ei ole hajuakaan ollut koskaan.

Olen 47v

Sama. Ja meitä on arviolta 2/3 naisista, jotka tarvitsemme sen suoran klitorisstimulaation.

Vierailija
11/19 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko hoitaa orgasmin itsellesi kumppanisi läsnä ollessa? Eikö olisi mukavaa kokea huippu yhdessä ja päästää toinenkin jollain tavalla siitä osalliseksi?

Olen joskus tuon tehnyt, mutta se tuntuu tosi vaivaannuttavalta. Mulle kun tuo orgasmin teko on sellainen puhtaan mekaaninen suoritus, jossa niin nopeasti kuin pystyn ähisten hinkkaan klitorista pari minuuttia. En pysty silloin kiinnittämään toiseen mitään huomiota, koska jos yritän, ei onnistu. 

Mulla muutenkin aina ollut siitä jännä, että masturbointiin ei ole koskaan liittynyt mitään seksuaalisia mielikuvia tai ajatuksia. Se on tosiaan vain mekaaninen tietyn kehon reaktion aikaansaanti, ja saatan siinä hinkatessani ajattella vaikka työasioita :D

Vierailija
12/19 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden tuttavuuden kanssa en saa koskaan, ihan jo siksi että olen aina aluksi liian lukossa (henkisesti). Silloinkin kun olen todella kiinnostunut toisesta ja ihastunut - itse asiassa erityisesti juuri silloin menen lukkoon.

Sitten myöhemmin en saa miehen kanssa, jos mies ei kuuntele ja noudata ohjeitani. Sellaisten kanssa en ole kyllä kovin kauan viihtynyt. Omin avuin saan aina. Pelkästään yhdynnästä en saa ollenkaan, syyt fysiologisia. Tästä huolimatta nautin seksistä todella paljon, myös siitä yhdynnästä. Kyllä se hyvältä tuntuu vaikka ei johtaisikaan laukeamiseen.

Vierailija
13/19 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omista fysiologisista syistä. Rakenteeltani en ole kovin helposti stimuloitavissa. Ei mene ihan terveystiedon oppikirjan mukaan aina... Ja varmasti paljon minua "hullummatkin" saa orgasmeja helposti, joten en jaksa kuulla mitään lässytystä "tutustu itseesi, se on korviesi välissä"... Voi sillä olla vaikutusta, mutta tuskin pelkkä pääkoppa tekee minua näin tunnottomaksi. Välillä taas tuntuu liikaa, mutta yleensä epämukavasti ja haluan keskeyttää.

Vierailija
14/19 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tulee minuutissa, joten en saa ja se on miehen vika. Asialle ei voi mitään, ennenaikaisen laukeamisen hoitoon tarkoitetut lääkkeet eivät sovi miehen muiden lääkkeiden kanssa yhteen.

Omin käsin onnistun, mutta masturboidessa haluan olla yksin. Toisen tarkkailu vie keskittymiskyvyn.

Suostunut kyllä seksiin aina kun mies sitä haluaa. Eipä ole aikaa vievä homma. Mutta kun tuota on jatkunut vuosia, niin jokainen nainen ainakin ymmärtää, miten joutavaa homma minun kannaltani on.

Vierailija
15/19 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensä jaksa vaivautua. Kyllä se onnistuu ja mieskin tekisi kyllä ihan mitä vain on tarpeen kunhan vaan pyytäisin, mutta en viitsi paneutua asiaan. Puolen tunnin - tunnin säätäminen ja älytön henkinen virittely ja keskittyminen sen yhden hienon hetken takia? Sen ajan voi käyttää aika paljon paremminkin...

Vierailija
16/19 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vastanneet kuitenkin saavat jollain konstilla? Onko niitä, jotka eivät saa ollenkaan, edes masturboiden? Tai eivät saa ikinä ja millään konstilla kumppanin kanssa?

Vierailija
17/19 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsen sängyssä kovia otteita saadakseni orgasmin. Miehen pitää sitoa minut, piiskata minua ja samalla sormettaa tai dildottaa piiiiitkääään. Tällaiseen sessioon ei aina ole aikaa tai mahdollisuutta (tai miehen puolelta haluakaan), joten suurimmaksi osaksi orgasmit jää saamatta. Nuoleminen ei tunnu minusta miltään, kieli on jotenkin liian pehmeä klitoriksen kunnolliseen stimulointiin.

Vierailija
18/19 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen unessa saaneeni. Sormettamalla pääsen lähelle, mutta en laukeamisen saakka, koska en kestä sitä tunnetta. Se hyvänolon ja aistiärsytyksen raja on niin hieno ja kroppa vaan riistäytyy irti. Senkin 'lähes huipun jälkeen' jos menee koskemaan klitoriksen, sen tuntuu vain ärsytyksenä.

Aistiyliherkkyyksiä kaikenlaisia mulla, niin laitan sen piikkiin.

Vierailija
19/19 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden kanssa olen saanut oikein helposti. Yhden kanssa joo, mutta ei mitään suurta hekumaa silti. Yhden kanssa valitettavasti ei. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi