Jos alapeukuttamisesi laskettaisiin ja joka viidennestä saisit määräaikaiset bannit
Kommentit (16)
Joo, osaan perustella mielipiteeni sanallisesti.
Tulisi sellainen kirveen kuva, että peukku poikki. Tai voisi ajatella, että viisi alapeukkua on sallittu, mutta sen jälkeen lähtee päälle taksa vaikkapa 20 senttiä per alapeukku. Kjäh!
Ja mikähän idea olisi keskustelupalstalla jolla ei saa ilmaista omaa mielipidettään?
Alapeukutan aina jos olen erimieltä jonkun kanssa enkä kyllä saa siitä mitään omantunnontuskia :D
En saa kuin muutamia alapeukkuja. Kirjoitan niin hauskoja, älykkäitä ja hyvin perusteltuja kommentteja, etteivät eri mieltä olevatkaan niitä yleensä alapeukuta.
En ymmärrä mitä pahaa alapeukuttamisessa on? Sehän on vain viesti, että ollaan eri mieltä ihan niinkuin yläpeukku että ollaan samaa mieltä.
Mun mielestä alapeukutus on silkkaa kiusantekoa.
Vierailija kirjoitti:
Tein sinulle kiusaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein sinulle kiusaa.
Niin, kiusaaminen on ala-arvoista kohtelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein sinulle kiusaa.
Niin, kiusaaminen on ala-arvoista kohtelua.
Tein sinulle uudestaan kiusaa.
Peukuttaminen on btw. sitä, että takaapäin naidessa laitetaan peukalo naisen pyllyreikään. Se on ihan sama laittaako peukkua ylös vai alas siinä kohtaa.
Pahimpia ne jotka vähän ajan kuluttua tulevat sanomaan: "Vahinkopeukku". Argh.
Vierailija kirjoitti:
Pahimpia ne jotka vähän ajan kuluttua tulevat sanomaan: "Vahinkopeukku". Argh.
No onhan se peukku niin vaikeaa korjata oikeaan suuntaan kuitenkin.
No olen oppinut, että kirjoittipa mitä hyvänsä, niin aina joku kuitenkin saattaa alapeukuttaa. - Itselläni varmasti jo pelkästään siksi, että joillekin tuntuu tuottavan suurta tyydytystä kun voivat metsästää yhdyssanavirheitä. Tai sitten on asioita, joista, jodenkin mielestä ei saa olla kuin yhtä ja vain yhtä mieltä, mitään arvoa ei anneta sille, että löytää mustan ja valkoisen välistä, vaikka aivan hitusen pienen määrän harmaata,
Jos viestissä sen selkeä asiavirhe, sen voi korjata kirjoittamalla korjaavan viestin. Alapeukuttaa ei tarvitse.
"Pahimpia ne jotka vähän ajan kuluttua tulevat sanomaan: "Vahinkopeukku". Argh." - Toisaalta, koska toisinaan kuvittelen olevani jossain asiassa hyvin oikeassa ja olen voinut saada esimerkiksi 21 postiivista peukkua ja vastaavasti neljä alapeukkua, niin joskus on mielessäni käynyt, että olsi mielenkiintoista tietää, että mitä, tai miten ne alapeukuttaneet argumentoisivat erimielisyytensä, vaikka kaikkiin asioihin ei voi vastatata yksinketaistaen, onko samaa vai eri mieltä, vaan on mahdollisesti sekä että - ja tämäkin ärsyttää monia, kun pitäsi olla aina joko tai -puolesta taikka vastaan, mutta miksi pitäisi aina osata olla heti oikeassa.- Ainakin itse olen joskus joutunut lukemaan, jonkun kommentin myöhemmin uudestaan ja kenties vasta sitten ymmärtänyt mitä kirjoittaja ehkä kuitenkin tarkoitti. Ironian kirjoittaminen on esimerkiksi usein hyvin vaikeaa.
Ihan helvetisti. Tor vaan pyörimään ja banneja tehtailemaan.