En kestä tätä miksen saa vauvaa!?
Oon tehny raskaustestin kp 25 ja kp 27. Kummatkin tietenkin negoja. Ei ehkäisyä yhdeksään kuukauteen. Olen vasta nyt alkanut huolestumaan. Gynellä olen käynyt ja on ultrattu ja kaikki ok.
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Me ehdittiin olla vuosi ilman ehkäisyä, eikä vaan napannut. Harrastettiin seksiä ovulaation aikaan (en tosin tikuttanut koska tunnistan koska ovuloin), mutta ei vaan napannut.
No, tämän vuoden jälkeen jätin sitten menemättä seksin harrastamisen jälkeen vessaan. Aikaisemmin nimittäin kävin vähän ajan päästä aina puhdistautumassa vessassa. Eikös tämän jälkeen napannut heti ensimmäisellä yrittämällä. Tämä raskaus meni kylläkin kesken, mutta nappasi sitten saman tien uudestaan samalla metodilla.
Eli itselläni oli vaikutusta ihan näinkin pienellä asialla. Kyllä ihmetytti, sillä ihmiset kun tuntuvat raskautuvan jo pelkistä touhutipoista vaikka käyttävätkin ehkäisyä :D
Miten pitkän ajan olit menemättä vessaan? Pelkään virtsarakontulehdusta, joten menen aika lailla heti vessaan seksin jälkeen. Pesen vielä alapäänkin. Tosin viime ovulaation aikaan oli yksi kerta kun aloin vaan suoraan nukkumaan kun en jaksanut pesulle enkä vessaankaan. Mutta pitänee siis jättää vessakäynti myöhemmäksi. Just yksi kaveri sai vauvan vaikka hänellä oli kierukka käytössä. Mutta ehkäpä sitä on vielä astetta onnellisempi lapsesta kun ei ole ihan helpolla saatu. Nyt tuntuukin että kuukautiset alkais. No, seuraavassa kierrossa sitten tuo vinkki käyttöön :) Ap
No pitäiskö miehen sperma vaikka tutkia??
Vierailija kirjoitti:
AP, olet huono ihminen.
Niin. Sitä itsekin mietin että johtuuko siitä. Toisaalta kaikenlaiset ihmiset saa lapsia. No ainakin olen huono raskautumaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
No pitäiskö miehen sperma vaikka tutkia??
Kyllä varmaan. Parin kuukauden päästä on varmaan aiheellista. Mies tosiaan polttaa :( Ap
Ei siitä mitään tulehdusta tule jos miehen penis on puhdas ennen yhdyntää. Ja oma peppureikä on pesty saippualla (sieltä ne bakteerit kulkeutuu usein alapäähän takaapäin asennossa, kun ei vessakäynnin jälkeen pestä vaan pyyhitään).
Pysy vaaterissa ainaki se vartti seksin jälkeen:)
Jumalan tahtoon on meidän ihmisten monesti vaikeaa tyytyä.
Kannattaa rukoilla ,että Rakas Taivaan Isä antaisi teille lapsen.
Jumalalle kaikki on mahdollista.
<3 Rakas Ap, Rukoilen teille lasta!!!
Kiitos kaikille kommenteista. Mutta mitä toi Lol kommentti meinaa? Ap
Lol = Lots of laugh eli naurua tarkoittaa.
Ap kannattaa käydä pissalla juuri ennen seksiä, se vähentää virtsatietulehduksen todennäköisyyttä. Seksin jälkeen parasta olisi hetken, vaikka vartin verran, maata sängyssä tyyny pyllyn alla. 12 kk yrityksen jälkeen pääsette julkiselle puolelle lapsettomuus tutkimuksiin, sen varmaan tiesitkö jo. Miehen sperma olisi hyvä testata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ehdittiin olla vuosi ilman ehkäisyä, eikä vaan napannut. Harrastettiin seksiä ovulaation aikaan (en tosin tikuttanut koska tunnistan koska ovuloin), mutta ei vaan napannut.
No, tämän vuoden jälkeen jätin sitten menemättä seksin harrastamisen jälkeen vessaan. Aikaisemmin nimittäin kävin vähän ajan päästä aina puhdistautumassa vessassa. Eikös tämän jälkeen napannut heti ensimmäisellä yrittämällä. Tämä raskaus meni kylläkin kesken, mutta nappasi sitten saman tien uudestaan samalla metodilla.
Eli itselläni oli vaikutusta ihan näinkin pienellä asialla. Kyllä ihmetytti, sillä ihmiset kun tuntuvat raskautuvan jo pelkistä touhutipoista vaikka käyttävätkin ehkäisyä :D
Miten pitkän ajan olit menemättä vessaan? Pelkään virtsarakontulehdusta, joten menen aika lailla heti vessaan seksin jälkeen. Pesen vielä alapäänkin. Tosin viime ovulaation aikaan oli yksi kerta kun aloin vaan suoraan nukkumaan kun en jaksanut pesulle enkä vessaankaan. Mutta pitänee siis jättää vessakäynti myöhemmäksi. Just yksi kaveri sai vauvan vaikka hänellä oli kierukka käytössä. Mutta ehkäpä sitä on vielä astetta onnellisempi lapsesta kun ei ole ihan helpolla saatu. Nyt tuntuukin että kuukautiset alkais. No, seuraavassa kierrossa sitten tuo vinkki käyttöön :) Ap
Harrasteltiin juuri ennen nukkumaan menoa, joten menin vessaan sitten heti aamusta. Tai no, yöllä saatoin mennä jos tuli tarve.
Mulle taas on tullut pariin otteeseen hiiva kun en ole mennyt heti pesulle, mutta nyt ei onneksi tullut.
Tsemppiä raskautumiseen! Täällä tosiaan ollaan vasta niin alussa, että mitä tahansa saattaa vielä tapahtua...
Älä mene alapesuille puoleen tuntiin yhdynnän jälkeen. Mulla toimi (ainakin luulen niin) tuo metodi. Menin vielä sohvalle makoilemaan jalat srlkänojan päälle heitettynä, ettei painovoimakaan edistänyt siemennesteen valumista ulos.
Vierailija kirjoitti:
Lol = Lots of laugh eli naurua tarkoittaa.
Ap kannattaa käydä pissalla juuri ennen seksiä, se vähentää virtsatietulehduksen todennäköisyyttä. Seksin jälkeen parasta olisi hetken, vaikka vartin verran, maata sängyssä tyyny pyllyn alla. 12 kk yrityksen jälkeen pääsette julkiselle puolelle lapsettomuus tutkimuksiin, sen varmaan tiesitkö jo. Miehen sperma olisi hyvä testata.
Mutta miksi paljon naurua? Joo tiesin että vuosi on se raja. Alussa ei kyllä pystytty kovin säännöllisesti yrittämään kun mies oli silloin reissutöissä. Ap
Nyt harmittaa kun oon tehnyt virheen ja mennyt pesulle heti. Ap
Voi jessus mitä höpöhöpöä. Peseytymisellä ja jalkojen/pyllyn nostamisella ei ole minkäänlaista vaikutusta. Jos miehen siittiöissä ei ole mitään vikaa, ne ampaisevat maaliin samantien.
Yksityiselle tutkimuksiin mars ja mieheltä sperma-analyysi. Vuoden yrittämisen sääntö on ihan samaa höpöhöpöä. Jos mitään vikaa ei kummassakaan ole ja peitto heiluu ovulaatiopäivinä +/-2, pariskunta raskautuu kolmessa kuukaudessa. Tyhmyyttä ja ajan tuhlaamista odotella vuosi turhaan, jos esim miehen spermassa on häikkää.
Saat ton mun. Ei se kyl enää mikään vauva ole vaan jo 3v.
Vierailija kirjoitti:
Saat ton mun. Ei se kyl enää mikään vauva ole vaan jo 3v.
Vitsi en annakaan.
Ei sillä pesulle menolla ole oikeasti merkitystä. Siittiöt pääsevät miehen laukeamisen aikana oikealle tielleen kyllä, ja siihen riittää ihan muutama sekunti. Tutkittua tietoa on myös se, ettei jalkojen ylhäällä pitäminen tmv. auta mitenkään asiaa. Ymmärrän turhautumisesi, koska olen itsekin aivan hermoheikko vauva-asioiden suhteen. Pyytäkää nyt ensimmäisenä lähete sperma-analyysiin!