Hehe, äitini säi tänään sätkyn, kun sai kuulla siskoni eronneet kirkosta :D OV
Juu eli siis meidän äiti on koko mun eliniän meuhkannut ettei kirkosta saa erota ja plap, plap. Siskoni sai n. kuukausi sitten vauvan ja toisen siskoni kysyessä ristiäisistä, vastaus oli ettei vauvaa kasteta ollenkaan, koska siskoni ei kuulu kirkkoon. Tuostapa äitini repi pelihousunsa.
No ei siinä mitään, mutta meille on tulossa pian esikoinen ja lasta ei tulla kastamaan, syystä että minä olen eronnut kirkosta heti kummipojan ristiäisten jälkeen ja mies on eronnut joskus pari vuotta sitten kirkosta. Ja äitini ei tiedä tätä.
Kommentit (7)
huonot puhevälit? järkytyksen aiheuttaminen omalle äidille? vai ikä?
äitini vaahtosi suu vaahdossa tuosta siskoni eroamisesta.
Ja jep, siskoni on laittanut melkein kokonaan välit poikki äitini ja siskoni kanssa + mun kanssa se on laittanut välit kokonaan poikki. Eli tuo ei ole mitenkään uutta, ettei äitini tiennyt tuota.
ei mua naurattais, eikä itkettäis, kuulostaa vain niin naiivilta.
palkanlaskija sai kohtauksen kun verokorttia viedessäni asia selvisi hänelle. Sain perustella oikein kunnolla ja vielä senkin jälkeen hän muisti muistuttaa että kyllä sitten Pyhä Maa kelpaa kun aika jättää. Jouduin toteamaan että mulle on siinä vaiheessa aivan yksi lysti mihin mun tuhkat tuupataan... Sekään ei ollut oikea vastaus.
Joo kyllä muakin olis naurattanut jos äitini olis jotenkin asiaan reagoinut. Onneksi meillä mennään näissä asioissa niin että jokaisen oma asia ja tehkööt kukin kuten parhaaksi katsoo... Vaikkakin taisi mulla ja äidillä nousta mun kirkosta eroamisen yhteydessä homoliitot puheen aiheeksi ja mun kanta meinasi saada äiti-kullan mielen järkkymään. Sairaus ja rikos ja laalaalaa... Joo ehkä joskus, mutta hei tervetuloa tähän maailmaan.
sanoi vain, että ei hauskalta kuulosta.
no jippii teille!