Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luetko/lukisitko Jehovan todistajien postilaatikkoosi laittamat brosyyrit?

Vierailija
05.07.2016 |

Silmäiletkö tai luetko tarkemminkin vai meneekö suoraan roskiin/paperikeräykseen?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lue, roskiin vaan. Kerran tuli oikein kädinkirjoitettu kutsu jossa toivottiin osallistumista heidän tilaisuuteensa. Ei kiitos.

Vierailija
22/35 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hylkäävät omat lapsensakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen kannesta kanteen. Olen myös päästänyt heidät kotiini ja lukenut Raamattua heidän kanssaan. Lisäksi olemme käyneet mielenkiintoisia keskusteluita uskonnoista ja ihmisistä. Jehovantodistajaksi en ole kuitenkaan kääntymässä.

Vierailija
24/35 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen uteliaisuuttani lueskellut lehtiä sieltä täältä. Kerran yksi todistajaperheen poika jakoi koululla kaikille opettajille kirjasen, jossa selitettiin raamatun kohtia kertomusten avulla. Selailin sitäkin hiukan. Tuntui aika omituiselta, että ne painotuotteet olivat kuin vähä-älyisille tehtyjä, alkeellista selitystä alusta loppuun. Ja sitten vielä kysymyksillä testattiin, oliko ymmärtänyt jutun tyyliin: Kallen isän nimi on Pekka, onhan? Olen tottunut vähän toisen tasoiseen kristilliseen kirjallisuuteen, sellaiseen joka on tarkoitettu täysjärkisille aikuisille.

Vierailija
25/35 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tottunut vähän toisen tasoiseen kristilliseen kirjallisuuteen, sellaiseen joka on tarkoitettu täysjärkisille aikuisille.

Noissa piireissähän kouluttamattomuus on hyve. Pysyy jengi nöyränä.

Vierailija
26/35 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan vilkaista kun postilaatikolta roskikselle kävelen, mutta en enempää. Aikoinani Amerikassa asuessani tuli ovelleni paikallisia Jehovan todistajia. Yritin hämätä heitä sanomalla, että en osaa englantia. Viikon päästä soi taas ovikello ja samat ihmiset toivat minulle nipun suomenkielisiä esitteitä ja lehtiä. :) Ei tullut silloinkaan kauppoja, mutta yritys oli kyllä hyvä!

Vierailija
27/35 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lue, ja silppuan ne pieneksi, jotta kukaan muukaan ei erehtyisi lukemaan.

Vierailija
28/35 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan kirjekuoreen lähetän - ilman postimerkkiä luonnollisesti - lehtisissä mainittuun osoitteeseen.

Vierailija
29/35 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei tule moista sontaa luukusta. Meillä on kerrostalon alaovi aina lukossa eikä summereita.

Vierailija
30/35 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tottunut vähän toisen tasoiseen kristilliseen kirjallisuuteen, sellaiseen joka on tarkoitettu täysjärkisille aikuisille.

Ihan kuin Zinzinossa tms verkostomarkkinointipaskassa.

t:negodiili

Vierailija
31/35 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saiko kukaan konventtikutsua messukeskukseen? Vai eikö niitä jaettu?

Vierailija
32/35 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on oikeasti kerran soitettu, siis pidetty puhelimitse sitä "myyntipuhetta"... En tiedä miten on mahdollista!

Vierailija
33/35 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työkaverini varsin älykäs DI kuuluu JT seurakuntaan, kuten hänen DI vaimonsakin. En ymmärrä miksi.

Vierailija
34/35 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin joskus muutaman uteliaisuuttani, nykyään menee suoraan roskiin. Ällöttävää tekopyhäilyä. Ärsyttää kun ne tyypit on jostain syystä ottaneet meidät vierailulistalleen, vähintään kerran kuussa ovat oven takana, vaikea ignoorata kun joku lapsista aina menee avaamaan oven. Kyselevät kuulumisia kuin vanhat tutut vaikka ei ikinä itse puhuta niille mitään.

Vierailija
35/35 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin joskus muutaman uteliaisuuttani, nykyään menee suoraan roskiin. Ällöttävää tekopyhäilyä. Ärsyttää kun ne tyypit on jostain syystä ottaneet meidät vierailulistalleen, vähintään kerran kuussa ovat oven takana, vaikea ignoorata kun joku lapsista aina menee avaamaan oven. Kyselevät kuulumisia kuin vanhat tutut vaikka ei ikinä itse puhuta niille mitään.

Kieltäydyt, etkä ota sitä tarjottua läpyskää vastaan. Itse erehdyin ottamaan lehdykän vastaan kiitos ja näkemiin tyylillä, sekin tuntui olevan merkki jatkaa käyntejä. Nykyään en avaa ovea ollenkaam.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi