Limen väriset takit hakusessa - oletteko saattuneet näkemään?
Etsin pojalle ja tytölle Reimatecin limen värisiä takkeja. Oletteko nähneet esim. tätä Sofia-takkia limeversiona jossain pk-seudulla?
http://www.reima.fi/fi/popup_tuote.html?tuote=315
Monet kiitokset!
Kommentit (11)
limen takin Tampereen Koskarin Intersport:sta lauantaina.
Eiköhän noissa samanmoinen valikoima ole sielläkin päin Suomea? Ovh 69 e.
Saaro:
limen takin Tampereen Koskarin Intersport:sta lauantaina.
Eiköhän noissa samanmoinen valikoima ole sielläkin päin Suomea? Ovh 69 e.
Tiedä nyt onko tästä apuja mutta ainakin JJ:ssä ja HobbyHallissa on Rtecin vk-vaatteita jo myynnissä ja takit on lime-savea. Minä ihastuin siihen niin että ostin kummallekin lapselleni kys väriä olevat asut:o)
Pusituuteri2n:
Tiedä nyt onko tästä apuja mutta ainakin JJ:ssä ja HobbyHallissa on Rtecin vk-vaatteita jo myynnissä ja takit on lime-savea. Minä ihastuin siihen niin että ostin kummallekin lapselleni kys väriä olevat asut:o)
HobbyHallin 2 osaisessa Rtec asussa on se lime hallitsevampi väri siinä takissa.
ja sitä näköjänsä saakin vain 98 cm:n asti:(
Ja sille Reimankin sivujen mukaan ovh 69 e
lastenvaateliikkeessä (en muista nimeä, oisko ollu Pikku Kippari??). Siellä oli ainakin viikko sitten pilvin pimein reimateccejä. itse hipalsin pojalle mm. koko keltaista takkia...
oli ainakin pari viikkoa sitten noita yksivärisiä (sekä savi-lime) takkeja sekä tyttöjen että poikien malleina. Kannattaa varmaan kysäistä kokotiedot, sillä sanoivat, että takkeja tilataan 2/koko. Ainakin tuota savi-limeä, tiedä sitten tilaavatko yksivärisenä enemmän.
Kiersin tänään kauppoja ja tytöille näyttää löytyvän hyvin tuota limeversiota ja pojalle yksiväristä lime-takkia.
Mutta kun mieli tekisi saada nyt pojalle tuo aiemmin mainittu Sellon Orcherstran lime/savi-takki. Nyt ei enää kokoa pojalle löytynyt. Eli jos joku vielä saatuu näkemään Niko-takin lime/savi-värissä...
Muillekin etsijöille suosittelen Sellon JJ:a, jossa oli mahtava värivalikoima.
En tullut jotenkin ajatelleeksikaan kun itse etsin isommalle pojalle ja alkuperäinenkin kysyjä kyseli isompien mallista.
Sorry ihmettelyni!
Saaro:
ja sitä näköjänsä saakin vain 98 cm:n asti:(
Ja sille Reimankin sivujen mukaan ovh 69 e
Kyllä 1-väristä etsin. Beige/savi yhdistelmävärinä olisi toki ok myös, mutta ei ei sinistä.