Miksi pilaatte kahvin maidolla? Ja jotkut laittaa vieläpä sokeria joukkoon
Kommentit (16)
Ku ei sitä muuten pysty juomaan.Ehkä nyt käsität.
Koska pidän siitä. Minä olen sen sortin veijari, että juon kahvia oman nautintoni vuoksi, en näyttääkseni trendipelleltä hipsterikahvilassa.
Vierailija kirjoitti:
Aah... Vaaleapaahtoinen suodatinkahvi maidolla, siitä ei enää kahvi parane. Sokerille ei kiitos.
VAALEA? VAALEA?? Aivan järkyttävää kuraa! Ei ikinä enää.
Jäähdyttää kahvin, niin että sen saa nopeasti juotua yhdeltä istumalta. Yleensä aamulla ei ole aikaa istuskella sen kahvikupin kanssa edes varttia, mielelläni kun nukun viimeiseen asti, ja ilman kahvia ei taas liikkeelle pääse.
"Oletko aina juonut kahvisi väärin?"
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, kermaa sen olla pitää.
Hyi saatana olette sekaisin XD TUMMAPAAHTO JA KEVYENLAINEN MAITO. EI SOKRUA.
Siksi, että niin monissa paikoissa, kodeissa, kahviloissa, juhlissa on tarjolla niin älyttömän pahaa kahvia, että sitä ei ilman lisukkeita juo susikaan!
Jos ihmiset panostais vähän kahviin ja keittimiinsä/pannuihin, niin semmosta kahvia jois ihan ilman maitoja ja sokereita!
No hyi. Itse en ainakaa pilaa kahvia vasikan juomalla. Lehmän tissin imeminen ei ole ainakaan minun juttuni.
Niinpä.. miks jotkut syö lättynsä sokerilla ja jotkut hillolla ja kermavaahdolla? Elämän SUURIA kysymyksiä...
Ihmettel sää vaa . Mää lähren juomaa sitä kahvia maidolla ja sokerilla .
Ei kukaan minun kahviini kaada väkisin maitoa tai sokeria. Sinun kannattaa varmaan vahtia omaa kuppiasi, ettei siihen kaadeta maitoa ja sokeria tahtomattasi.
Vierailija kirjoitti:
En voi käsittää
Koska olen turakainen ja wt ja ylpeä siitä. Juo sinä protohipsteri luomulattechinoasi ja vedä **** ******si.
Aah... Vaaleapaahtoinen suodatinkahvi maidolla, siitä ei enää kahvi parane. Sokerille ei kiitos.