Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vatsan magneettikuvaus, paniikki!

Vierailija
04.07.2016 |

Magneettikuvausaika ensi viikolla ja vatsa kuvataan. Ensimmäistä kertaa ko. tutkimuksessa ja tein virheen kun ryhdyin googlaamaan kokemuksia asiasta netistä!

Ahdas putki jonne tungetaan, liikkumatta pitää olla, muutama sentti tilaa hengittää. Olen paniikkikohtausherkkä (lieviä, onneksi) ja nyt pelottaa.
Kuinka ahdistava kokemus on ollut teillä muilla, asteikolla 1-10?

Joudunko kokonaan sinne putkeen? Tungetaanko sinne pää vai jalat edellä?

Kertokaa tekin nyt kokemuksianne, ei ne nyt ainakaan enempää enää saa jännittämään. =/

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Magneettikuvausaika ensi viikolla ja vatsa kuvataan. Ensimmäistä kertaa ko. tutkimuksessa ja tein virheen kun ryhdyin googlaamaan kokemuksia asiasta netistä!

Ahdas putki jonne tungetaan, liikkumatta pitää olla, muutama sentti tilaa hengittää. Olen paniikkikohtausherkkä (lieviä, onneksi) ja nyt pelottaa.

Kuinka ahdistava kokemus on ollut teillä muilla, asteikolla 1-10?

Joudunko kokonaan sinne putkeen? Tungetaanko sinne pää vai jalat edellä?

Kertokaa tekin nyt kokemuksianne, ei ne nyt ainakaan enempää enää saa jännittämään. =/

Ihan turhaan jännität. Tuo "muutama sentti hengittää" on lähinnä urbaanilegenda joka toteutuu vain kun on erittäin ylipainoinen potilas ja vanhanaikainen (ahdas) laite. Kuvaaminen on ennemmin tylsää kuin ahdistavaa, monet nukahtavat kuvauksen aikana. 

Vierailija
22/22 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään hätää. Makaat vaan. Kävin kunnallisella, oli toisesta päästä avoin putki, musiiki soi taustalla ja multa kysyttiin minkä radiokanavan haluan taustalle. Kuvauslaitteisto piti itsessäänkin kyllä ääntä, olisin itse rentoutunut varmaan parhaiten korvatulpat päässä, kun mua ärsyttää tollaiset kovat kolahdukset ja vinkunat. Eli vinkkinä jos sua häiritsee äänet, ota korvatulpat mukaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi