Mun mies on nykyään tosi sadistinen :(
Se rääkkää itseään salilla ja laihduttaa ihan kitukuurilla mikä menee musta jo ihan sadismin puolelle. Mä haluaisin voida auttaa sitä nii että menis normaalisti ja terveellisesti nää asiat. Jotenki vaan pelottaa sen puolesta ton älyttämän itsekurin vaatiminen itseltään.
Kommentit (8)
Tulin lukemaan kuola suupielistä valuen pikkutarkkoja kuvauksia siitä millä tavoin mies nykyään rääkkää sua. Mikä antikliimaksi.
Vierailija kirjoitti:
onks sul menny käsitteet vähä sekaisin?
Ai kuin niin? Nii se rääkkää itseään tosi epäterveellisillä elämäntavoilla kun koittaa laihduttaa :( Ap
Sadisti: nauttii toisen ihmisen kiduttamisesta ja kärsimyksestä
Masokisti: nauttii omasta kivusta ja kärsimyksestä
Rautalanka: Sadisti antaa piiskaa masokistille ja molemmat nauttii.
Vierailija kirjoitti:
Tulin lukemaan kuola suupielistä valuen pikkutarkkoja kuvauksia siitä millä tavoin mies nykyään rääkkää sua. Mikä antikliimaksi.
No just :/ Kävin läpi listaa mihin ap ottaa yhteyttä. Turvakoti jne..jätä se sika ja juokse..
Johan lässähti.
Siis mikä teitä vaivaa??? Onhan mun miehellä ongelma. Tyhmää takertua nyt lillukanvarsiin ja täällä jo toivotaan mulle jotain piiskaa!?! Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No just :/ Kävin läpi listaa mihin ap ottaa yhteyttä. Turvakoti jne..jätä se sika ja juokse..
Johan lässähti.
Sama xD
onks sul menny käsitteet vähä sekaisin?