Millainen mies kiroilee koko ajan lapsille ja lasten seurassa? :(
Mieheni puhuu todella rumasti koko ajan kotona ja kiroilee jne. Olen huomauttanut siitä lähes joka kerta, mutta mikään ei auta. Mies myös kutsuu minua ämmäksi ja akaksi lasten kuullen, esim. sanoi äsken, että "menkää ärsyttämään sitä ämmää". Mies myös haistattelee mulle (lasten kuullen, totta kai). Mies on opetustehtävissä ja akteemisesti koulutettu, mutta mikä häntä vaivaa?
Kommentit (18)
Onko aina ollut tollainen? Munkin miehellä on ollut tollaisia jaksoja. Yleensä auttaa kun annan enemmän seksiä ja huomiota ja huomautan sitten asiasta, sitten ei kiroile. Jos miehellä on stressiä ja ongelmaa parisuhteessa tai muuten niin voi alistaa sua noin, luulen. :( Munkin mies korkeasti koulutettu ja ohjaa lapsia harrastuksena...
Vierailija kirjoitti:
Onko aina ollut tollainen? Munkin miehellä on ollut tollaisia jaksoja. Yleensä auttaa kun annan enemmän seksiä ja huomiota ja huomautan sitten asiasta, sitten ei kiroile. Jos miehellä on stressiä ja ongelmaa parisuhteessa tai muuten niin voi alistaa sua noin, luulen. :( Munkin mies korkeasti koulutettu ja ohjaa lapsia harrastuksena...
Mieheni ei edes halua seksiä ja se seksi silloin joskus ennen oli aivan kammottavan huonoa. Mies myös estottomasti haukkuu vartaloani, jos olen alasti, joten en enää kehtaa/uskalla olla hänen silmiensä alla alastomana tai edes vähissä vaatteissa. Olen hoikka/normaalipainoinen, mutta mies huomauttelee pienistäkin muhkuroista tai jos on kilokin ylimääräistä tms. Alapääni on kuulemma "tuulitunneli", joka ei tunnu missään ja takapuoleni tarvitsisi kyltin "ylileveä kuljetus" ym. hauskaa (koko on 38/M/medium). Ei sellaista vain jaksa. Koko maku on mennyt seksistä.
Mies siis käyttäytyy aivan törkeästi ja ala-arvoisesti ja pitää sitä itse jotenkin "coolina" ja miehekkäänä sekä vitsikkäänä (mikään ei ole pyhää, eikä käyttäytymissäännöistä tarvitse muka välittää, kun hän on niin spesiaali "nero" omasta mielestään). Samaan kuuluu jatkuva kovaääninen ja tahallinen piereskely ja röyhtäily, huonit pöytätavat jne. Muiden pitää olla asiallisia ja hillittyjä sekä vaatimattomia ja hän saa olla se oikukas ja ilkeä "stara", vaikka siis hän ei ole mikään julkkis tai stara oikeasti.
Äijä ei kunnioita sua pätkääkään ja lapset oppii mallin. Ota siis lapset kainaloon ja juokse lujaa poispäin. Opettele kunnioittamaan itseäsi ja suojelemaan lapsiasi. Jos jäät tuohon niin lapsesi jatkavat pahan kierrettä sitten omissa parisuhteissaan eli alistuvat tai halveksuvat. Sitäkö haluat?
Mun mies akottelus tai ämmittelis niin sais selkäänsä!!!Käske sen mennä lenkille jäähdyttelemään tai syödä jotain!!!
Vierailija kirjoitti:
Mikä saa sut antamaan seksiä sille? Iteltä ainakin on menny seksihalut kokonaan. Ap:n teksti on kuin minun kirjoittama. Minkä ikäisiä olette ap, sinä ja miehenne. Me ollaan molemmat 28.
Vaimoni röyhtäilee ja piereskelee teatraalisesti.
Olen kuin en huomaisikaan hänen maneereitaan.
Hän tekee näin koska olen hillitty käytöksinen ja on jotain mielenosoitusta hänen puoleltaan.
Melko vulgaaria sanoisin.
Vierailija kirjoitti:
Hän tekee näin koska olen hillitty käytöksinen ja on jotain mielenosoitusta hänen puoleltaan.
Tuo on kyllä inhottavaa. Myös sellainen huutohaukottelu suu oikein auki on todella inhottava tapa.
Vierailija kirjoitti:
Hän ei kuitenkaan kiroile ja on vienyt lapsiamme satupalettiin, vauvauintiin, pianotunneille jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä saa sut antamaan seksiä sille? Iteltä ainakin on menny seksihalut kokonaan. Ap:n teksti on kuin minun kirjoittama. Minkä ikäisiä olette ap, sinä ja miehenne. Me ollaan molemmat 28.
Tästä voi jo päätellä tämän kirjoittajan olevan narsisti. Hän ajattelee seksin olevan sellaista, että hän laskeutuu taivaanlahjana norsunluutornistaan ANTAMAAN seksiä miehelleen. He eivät harrasta seksiä yhdessä, tämä kirjoittaja suhtautuu siihen niin että hän antaa sitä, vähän kuin lemmikilleen herkkunapsun.
Meillä mies on kääntänyt lapset minua vastaan joissain asioissa. Sitten ihmetellään kun lapset ei mua tottele ja vanhempi poika (9v) aukoo mulle päätään ja isänsä nauraa vieressä. Käskenyt pojan esimerkiksi tukistamaan minua ja sitten suuttui kun hermostuin. -8
Videolle ja video vanhemmille, työkavereille...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä voi jo päätellä tämän kirjoittajan olevan narsisti. Hän ajattelee seksin olevan sellaista, että hän laskeutuu taivaanlahjana norsunluutornistaan ANTAMAAN seksiä miehelleen. He eivät harrasta seksiä yhdessä, tämä kirjoittaja suhtautuu siihen niin että hän antaa sitä, vähän kuin lemmikilleen herkkunapsun.
Jos yhtään tietäisit mitään tilanteesta niin et edes kommentoisi mitään noin idioottimaista.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tästä voidaan oppia?
Se että jos mies ei piereskele ja raavi pallejaan ja haistele kainaloitaan niin naista alkaa ottaa päähän koska mies "näyttelee" fiksua. Nainen alkaa kaivaa omia aukkojaan ja haistella sormia provosoivasti ja osoittaa näin että mies on sika mutta näyttelee muuta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos yhtään tietäisit mitään tilanteesta niin et edes kommentoisi mitään noin idioottimaista.
Saman verran minä AP:n tilanteesta tiedän kuin sinäkin. Ja etköhän sinä tuota muotoa ole seksistä käyttänyt teinitytöstä lähtien "siis annoitsa sille???!!" Älä kuitenkaan huoli, se on varsin yleistä naisilla. Mutta miehethän niitä narskuja on aina on. Toki.
Inhoan oikeasti miestäni. Hän puhuu törkeyksiä, möykkää ja huutaa sekä rikkoo tavaroita. Hän vetää kodin ulkopuolella roolia, mutta on aivan hirviö kotona.