Missä tapasit nykyisen kumppanisi?
Jos haluat, voit myös kertoa miten se tapahtui (siis seurustelusuhteen aloitus) ja kuinka kauan suhdettanne on kestänyt.
Kommentit (41)
Hyvinkää Uppari.
Näin hauskan näköisen miehen, sujautin hänelle puhelinnumeron ruutupaperilla. Hän päätti seuraavalla viikolla seurata sitä kutsua.
22 vuotta ja tossa se nukkuu. <3
Baarissa, kaveri esitteli meidät toisillemme. Pari vuotta yhdessä.
Ammattilaisten foorumilla.. Kohta pari vuotta yhdessä. Kettuilusta se lähti..ei ollut kyllä tarkoitus sieltä pariutua, mutta se vain tapahtui.
Baarin tupakkakopissa. Juteltiin siellä varmaan kaks tuntia ja portsari heitti meidät valomerkin jälkeen ulos. Yhdessä 4 vuotta.
Netin deittisivustolla. Viesteiltiin muutama päivä ja tavattiin kahvilassa. Ensikohtaamisella molemmat tiesi, että se on nyt tässä. Kaksi vuotta yhdessä, ja joka päivä ollaan valtavan kiitollisia että saimme vielä aikuisella iällä tällaisen onnen.
Neljä vuotta sitten riparilla. Ei olla mitään uskiksia kuitenkaan.
N18
liukastuin kadulla yöllä ja satutin jalkani, siinä yksin istuin kadulla itkien kun sattui niin kamalasti jalkaan. Jostain tyhjästä tämä mies ilmestyi auttamaan.. ja loppu on historiaa :)
Mä tapasin nykyisen kumppanin serkun synttärijuhlissa. Toinen serkku (synttärisankarin veli) esitteli meidät ja siitä se sitten lähti. Parin päivän päästä käytiin kahvilla, siitä parin päivän päästä syömässä ja sitten nähtiinkin jo useamman kerran viikossa. Seurustelusta "sovittiin" muutaman viikon päästä ensimmäisestä tapaamisesta. Nyt seurustelua takana kohta 7 kuukautta ja yhteenmuutto 1.10.2016. Kyllä se näköjään voi kolahtaa ja kovaa. Serkku, joka meidät esitteli, oli kuulemma aiemmin vaimonsa kanssa pohtinut, että voitais sopia hyvin yhteen. Oikeessa oli.
Eliittikumppaneissa. Nyt kolme onnellista yhteistä vuotta takana.
Tinderissä . Kahdeksan kuukautta yhdessä oltu.
Kaverin luona. Olin 14 v. ja tuo mies oli ja on hyvän ystäväni isoveli. Nyt 15 v. yhdessä, kolme lasta ja vieläkin rakastan tuota ukkoa <3
Molemmat naisystäväni olen jostain syystä tavannut suomi24:n kautta, toisen sieltä treffit-palvelussa kun nainen laittoi minulle ensimmäisen viestin ja toisen tapasin ihan sieltä keskustelupalstoilta.
Kaupungilla rinksatessa. 19v. yhdessä, 15v. naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Baarin tupakkakopissa. Juteltiin siellä varmaan kaks tuntia ja portsari heitti meidät valomerkin jälkeen ulos. Yhdessä 4 vuotta.
Baarin tupakkakopissa kaks tuntia? Eipä tarvitse tuon jälkeen tupakkaa viikkoon poltellakaan...
Suosikkibändini keikalla. Ollaan oltu kymmenen vuotta yhdessä.
Kotipihassa. Olin 1. Mies 7 vuotias.
Yhdessä 13 vuotta.
Yliopiston asuntolassa, asui viereisessä huoneessa ☺️ Siitä kohta 4 vuotta, ja yhdessä pian 3.