Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko kaula-aukkovilautukset vahinkoja vai kalastelevatko jotkut huomiota ihan arkisissakin tilanteissa

Vierailija
04.07.2016 |

Pois lukien ilmiselvät vahingot, puoli tissiä vilahtaa pari sekuntia jotain kurkotellessa tai jotain.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, itselläni on G-J -kuppi. Kaikki kaula-aukot näyttävät rivoilta ja vilautus on todellakin vahinko.

Vierailija
2/31 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että ovat vahinkoja. Jos laittaa hurjan avonaisen paidan päälleen ja tekee se päällä muutakin kuin istuu paikoillaan selkä suorana, niin on vain ajan kysymys milloin vilahtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut lähes rinnaton, paitsi nyt vanhempana on edes jonkunlaiset rinnat ja täytyy tunnustaa, että joskus vilauttelen korvaukseksi kaikista niistä häpeän vuosista, mitä rinnattomana koin.

Vierailija
4/31 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ollut lähes rinnaton, paitsi nyt vanhempana on edes jonkunlaiset rinnat ja täytyy tunnustaa, että joskus vilauttelen korvaukseksi kaikista niistä häpeän vuosista, mitä rinnattomana koin.

Haluatko vieraan miehen tuijottavan ahnaasti vai kääntävän päänsä ujosti pois?

Vierailija
5/31 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan mulle ei koskaan nuoret naiset vilauttele vaan keski-ikäiset, joten ottavat selvästi ilon irti viehätysvoiman viime hetkistä.

6/31 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, itselläni on G-J -kuppi. Kaikki kaula-aukot näyttävät rivoilta ja vilautus on todellakin vahinko.

Sama. Poolossakin tulee valitusta, kuinka haen rinnoillani huomiota... Rennoista topeista vilahtaa tissiä aina jostain kulmasta (jos ei kaula-aukosta, niin käsiaukosta) ja t-paita kiristyy. Bikineistä karkaavat uidessa jne. Varmasti on naisia, jotka tahallaan vilauttelevat, mutta ainakin minun kohdallani se on 100% vahinko jos näkevänä osapuolena on kukaan muu kuin aviomieheni. 

Vierailija
7/31 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kumpaakaan vaan aivan normaalia elämää.

Vierailija
8/31 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saiskos nauttia siitä lyhyestä lämpimästä Suomen kesästä. Kiitos.

Vierailija
9/31 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pari ihanaa ohuehkoa kesäpaitaa, joissa on iso kaula-aukko. Paidan alle laitan aina kauniit rintaliivit. Suurimman osan ajasta muistan kaula-aukon koon ja nypin paitaa takaa niin, että ei vilahda, mutta ihan kaikkeen ei voi varautua ja silloin saattaa näkyä. Ei se yleensä kuitenkaan näytä miehiä haittaavan, päinvastoin olen saanut niin iloisia hymyjä ja juttuseuraakin, että tuntuu näkymät kelpaavan. Jos saan näin jonkun miehen hymyilemään, niin sehän on vain mukava asia.

Vierailija
10/31 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa naisista kalastelee huomiota ihan arkisissakin tilanteissa...

Vierailija
11/31 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aina tarvitse ajatella pahaa toisesta.

Vierailija
12/31 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö muita vaihtoehtoja ole? Itse tykkään avarista päänteistä joten pidän sellaisia. Tiedän että siitä voi vilahtaa mutten välitä, joten ei voi vahingoksi sanoa, ei myöskään kiinnosta katsooko joku vai ei joten ei voi sanoa että kalastelisin huomiota. 

Vierailija
13/31 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan tiukkoja simmareita alle 30 miehille.

Vierailija
14/31 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saiskos nauttia siitä lyhyestä lämpimästä Suomen kesästä. Kiitos.

Millaista nautintoa tavoittelet?

Ei vilahtelua vai just sitä?

Vierailija
15/31 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan tiukkoja simmareita alle 30 miehille.

Saako se kolmaskymmenesensimmäinen kuitenkin käyttää shortseja?

Vierailija
16/31 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa naisista kalastelee huomiota ihan arkisissakin tilanteissa...

:D Yritä nyt sinäkin vanha kurppa keksiä jotakin iloa elämääsi, vaikka sitten juuri huomion kalastelulla! Voisit hieman rentoutua ja nauttia elämästä ja auringon lämmöstä ihollasi, välillä vaikka miehenkin lämmöstä.

Vierailija
17/31 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap Ihan selväksi tein etten tarkoita ilmiselviä vahinkoja! Niitä että isot rinnat vilahtavat pari sekuntia. Eihän nyt kukaan ajattele että tuon tekisi tahallaan.

Vierailija
18/31 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen olin pientä b-kuppikokoa, eikä rintavakoa IKINÄ vilkkunut yhtään. Sitten lihosin suurehkoon c-kuppiin ja, koska rintani alkavat tosi ylhäältä ja ovat hyvin lähekkäin toisiaan, niin kyllä lähes aina rintavako vähän näkyy. Olen yrittänyt etsiä paitoja, joissa olisi sellainen kaula-aukko, jossa rintavakoa ei näkyisi, mutta ei niitä ole, ellei todella sitten ole ihan poolopaita tai vastaava.

Vierailija
19/31 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli markkinoinnissa töissä näyttävä tanskalainen nainen, isohkot ryhdikkäät rinnat. Joskus käydessäni hänen juttusillaan hän teki seuraavaa: katsoi silmiin (istui työpöytänsä takana), vilkaisi nopeasti alas rintoihin ja jossain vaiheessa keskustelua veti esim poolovillapaidan vetoketjun auki. Toki niin että tissivako näkyi varmasti jos vetoketju vaan vei tarpeeksi alas.

Kyselin vaivihkaa muilta miehiltä tekikö samaa ja kuulemma teki, tuo temppu tuli häneltä niin luonnostaan että se saattoi olla vain joku "vaistonvarainen" liike. Kyllähän sitä katseli ihan mielellään,mutta tuskin häntä kuumotti esim meikäläisen kohdalla niin pahasti että piti tissivakoa tarkoituksella alkaa esitellä.

Vierailija
20/31 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan tuo vetoketjutemppu oli sellainen, että tisseihin vilkaisun jälkeen ensin vetoketju ylös vaikka olisikin ollut jo kiinni, mutta hetken kuluttua kuitenkin veti täysin auki alas. Omalla tavallaan ihan kivannäköistä elehtimistä :)