juon kahvia parvekkeella nahkatakki päällä ja pipo päässä
vauva nukkuu vaunuissa villahaalarissa. ihan järjetön hyppäys tukehduttavasta helteestä kylmään viimaan ja sateeseen! :O :(
Kommentit (15)
Minulla alushousut, sukat, työhaalari lippis ja kahvia.
Ei sada melko lämmintä..vielä..
Vierailija kirjoitti:
Minulla alushousut, sukat, työhaalari lippis ja kahvia.
Ei sada melko lämmintä..vielä..
Rintakarvat puskee nappienvälistä..
No nyt taidatte vähän liioitella. Ei kukaan oikeasti tarvitse pipoa näillä asteilla. Itse kävin just kaupassa T-paidassa ja nilkkapituisissa housuissa. Paluumatkalla tuli jo kuuma, kun rivakasti kävelin kauppakassien kanssa. Ulkona asteita 14,6.
Täällä parvekkeella hameessa, t-paidassa ja paljain jaloin. Teemuki ja palsta. Lämmintä +18, sataa.
Eli ihanaa kesäiltaa vietätte. Onnea kaikille.
17 astetta. pitkät kalsarit. t-paita, lippis, kahvia.
Vihaan tätä marraskuista kesäsäätä. Just aamulla mietin, että miksi esi-isät ovat jääneet tänne kylmään ja hyiseen maahan, jossa heinäkuussakin pitää köyttää takkia ja villasukkia. Miksi vuodessa ei voi olla yhtä kuukautta, jolloin oisi käyttää kesämekkoja? En kauheesti ilahduta käyttää kesämekkoja takin kanssa. Ballerinojakaan ei oo voinut montaa kertaa käyttää. Nyyyyh ihanat kesävaatteet!
Älkää marisko. Juuri eilen bussissa ihailin vihreitä ja vehreitä nurmikkoja läpi kaupungin, todella kaunista. Kerrankin täydellinen kesä: Pääosin sopiva lämpötila n. 20 astetta, aina välillä yli 20 ja hellepäiviä. Helteiden jälkeen heti sadepäivä, ihanaa. Luonto ei ole rutikuiva vaan vihreä! <3
Vierailija kirjoitti:
Vihaan tätä marraskuista kesäsäätä. Just aamulla mietin, että miksi esi-isät ovat jääneet tänne kylmään ja hyiseen maahan, jossa heinäkuussakin pitää köyttää takkia ja villasukkia. Miksi vuodessa ei voi olla yhtä kuukautta, jolloin oisi käyttää kesämekkoja? En kauheesti ilahduta käyttää kesämekkoja takin kanssa. Ballerinojakaan ei oo voinut montaa kertaa käyttää. Nyyyyh ihanat kesävaatteet!
Siis missä sä asut? Onhan ollut jo vaikka kuinka monta hellepäivää etelä-Suomessa.
Minusta on ihanaa laittaa villasukat ja hengittää raikasta ilmaa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli koko touko- ja kesäkuu yhtä viikkoa lukuun ottamatta kesämekkokeliä. Asutaan Keski-Suomessa.
Täällä on näemmä aamuyöstäkin 17 astetta. Lämpötila on ihan jees, ikävän harmaata tosin.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on ihanaa laittaa villasukat ja hengittää raikasta ilmaa.
Ois ihana olla paljain varpain ja hengittää raikasta ilmaa.
Vierailija kirjoitti:
No nyt taidatte vähän liioitella. Ei kukaan oikeasti tarvitse pipoa näillä asteilla. Itse kävin just kaupassa T-paidassa ja nilkkapituisissa housuissa. Paluumatkalla tuli jo kuuma, kun rivakasti kävelin kauppakassien kanssa. Ulkona asteita 14,6.
Kaikilla ei ole eskimogeenejä joilla tarkenee t-paidalla noin kylmässä. Talvella kävelen aina ns. täysillä että pysyy lämpimänä ja pääsee nopeammin pakkasesta sisälle.
Itselläni paksu fleecetakki ja villasukat. Tosin ei ole vauvaa, eikä ole ukkoakaan. Olen lomalla ja juon viiniä. Kaikesta huolimatta, toivon sinulle ihanaa kesää vauvasi kanssa.