Kertokaa mikä on kouvolatukka?
Kommentit (53)
Apua, mä olen sotkenut kouvolatukan ja kananpersetukan keskenään... tai luullut, että ovat sama asia.
Terv. Jenni Haukio -tukka
Onko täällä kellään mäntyharjujakausta?
https://www.pintaram.com/u/annajuliarocksx/1844608361326702583_15987190…
Ihan karmee white trash-tukkamalli.Ihan normaali suora tukkamalli on kaikkein paras.Ei tarvii aina olla mikään räväkkä.Menee yleensä metsään koko touhu.
Kouvolatukka ei tarkoita mitään, vaan on jokun yksittäisen jonnen oma nerokas keksintö.
Onhan se nyt aika selkee konsepti. Samalla tavalla voisi sitten sanoa, ettei mikään sana tarkoita mitään, koska joku on ne keksinyt.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se nyt aika selkee konsepti. Samalla tavalla voisi sitten sanoa, ettei mikään sana tarkoita mitään, koska joku on ne keksinyt.
Nii-i. Kouvolalaisia ny vaa vituttaa ku joku keksi niide olemassaolon :P
Minä olen keski-ikäinen eukko ja tykkään tuosta kananpersemallista hiuksissa. En kehtaa leikkauttaa sitä, koska kaikki haukkuvat mallia. Minulla on liian nuorekas hiusmalli; olkapäille ulottuvat, vaaleat suorat hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen keski-ikäinen eukko ja tykkään tuosta kananpersemallista hiuksissa. En kehtaa leikkauttaa sitä, koska kaikki haukkuvat mallia. Minulla on liian nuorekas hiusmalli; olkapäille ulottuvat, vaaleat suorat hiukset.
Pidä tuo tyyli. <3
Osanottoni, iltaa.
Kouvola