Muutaman vuoden nuorempi mies, miksi ihmeessä tämä herättää kummastusta?
Ihan aikuisia ollaan molemmat ja mies on hyvin miesmäinen, ei mikään pikkupoika ;) Onko nuorempi mies vielä jokin tabu? Vaikka kyse vain muutamasta vuodesta eikä esim. 20v. Ihmettelen.
Kommentit (9)
No paljonko te ootte? Musta jos mies on jotain kolmenkymmenen, niin nainen voi hyvin olla kymmenenkin vuotta vanhempi, jos on muuten hyvä ja toisilleen sopiva pari. Mikäs siinä. Parikymppistä miestä en seurustelukumppaniksi ottaisi (olen itse 40), mutta sänkyyni mielelläni.
Mä oon 39 ja mies 33, ei ole kauheasti kukaan kummasteltu kuin ehkä suhteen ihan alkuvaiheessa kun mies oli 23 ja minä 29.
Vierailija kirjoitti:
No paljonko te ootte? Musta jos mies on jotain kolmenkymmenen, niin nainen voi hyvin olla kymmenenkin vuotta vanhempi, jos on muuten hyvä ja toisilleen sopiva pari. Mikäs siinä. Parikymppistä miestä en seurustelukumppaniksi ottaisi (olen itse 40), mutta sänkyyni mielelläni.
Itse olen vähän yli 30-vuotias ja mies hieman alle. Ollaan kuitenkin samoilla aaltopituuksilla ja meillä on paljon yhteistä :) Kaverilla on 25v vanhempi mies eikä sitä ihmettele kukaan...
Eihän siinä olekaan mitään pahaa jos molemmat aikuisia ihmisiä. Sen sijaan jos joku 30v äijä alkaa olemaan 20v tytön kanssa, niin se on jo sairasta. Mies on jälkeenjäänyt, jos kokee olevansa samalla aaltopituudella parikymppisen tytön kanssa.
Kuinka paljon se muutama vuosi teillä on? Ja minkä ikäisiä olette?
Meillä mies oli 25 ja minä nainen olin 30, kun tavattiin. Eipä ole kukaan meidän ikää mitenkään kommentoinut ikinä. Sitten kun iät on muuten tulleet puheeksi, niin vastaukset ovat olleet "aha". Joskus joku on luullut, että minä olen meistä se nuorempi.
Taidatte tehdä itse numeron noista ikäasioista.
Itse en ole lukion jälkeen onnistunut löytämään täsmälleen ikäistäni naista. En ole myöskään kysynyt kenenkään naisen ikää. Se on selvinnyt vasta suhteellisen pitkän tapailun jälkeen jos sitä on jatkunut. Kukaan ei ole myöskään kysynyt minun ikääni. Kukaan ei ole ollut ikinä kiinnostunut tyttöystäväni iästä.
Niin ja meillä varmaan vaikuttaa se, että ollaan ns. pienistä piireistä ja ihmiset tuntevat meidän molemmat. Muuten en edes ajattelisi tuota ikäjuttua. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen vähän yli 30-vuotias ja mies hieman alle. Ollaan kuitenkin samoilla aaltopituuksilla ja meillä on paljon yhteistä :) Kaverilla on 25v vanhempi mies eikä sitä ihmettele kukaan...
Ei ehkä ääneen ihmettele sitä vanhempaa miestä, kun haluaa olla hienotunteinen toisen valintoja kohtaan... Paljon tavanomaisemmalta kuulostaa tuo 5v. nuorempi mies.
Kateellisuus.