Olen kuulemma "ihan ok, muttei mikään älytön"
Olinn tapaillut erästä miestä lähes vuoden ajan ja seurusteltiin. Mies lähti lyhyelle työkomennukselle ulkomaille ja minä olen nyt täällä häntä tapaamassa.
Lähdin yksin hoitamaan erästä asiaa ja palasin ennakoitua aikaisemmin. Mies skypetti kaverinsa kanssa, jota en ole tavannut. Mies ei huomannut, että palasin jo. Kaveri kysyi, onko mielellä mitään "pi***hommia", mihin mies vastasi, että kyllä, eräs syksyllä tapaamani nainen on käymässä, niin ilman ei ole tarvinnut olla. Ihan ok muuten, mutta tapasimme jo keväällä. Outoa, ettei ole minusta kertonut.
Sitten kaveri kysyi, olenko kuuma, mihin mies vastasi "ihan ok, muttei mikään älytön"
Tuli hiton paha mieli, mutta en maininnut asiasta miehelle.
Tästä on nyt kaksi vuotta ja olin unohtanut asian, kunnes se nyt tuli mieleen. Ollaan yhä yhdessä. Voinko nostaa asian nyt esille?
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Hölmö kommentti mieheltä. Kuitenkin olet unohtanut sen kahdeksi vuodeksi, miksi nostaa nyt esille?
Mies rupesi puhumaan tästä kaverista, jolloin asia muistui mieleen. Ovat siis ainakin aikaisemmin olleet tosi hyviäkin kavereita. Itse en ole häntä tavannut. Muita kavereita kyllä.
Ap
Vittu varmaan joku on noin tossu :'D
No jos oot iha ok? Suurinosa naisista on.
Jos sua hämää, niin tietty voit.
Onko se siippasi tosi hyvä? Voithan kysyä, että mihin suuntaan oot muuttunut.
Se mitä jätkille kertoo.... Höm. Miks olisi ruvennut hehkuttamaan? Ehkä mieluummin suojelee sinua ja teidän yksityisyyttänne. Niin ajattelen. Miksi jossain netissä riepottelisi teidän juttujanne? Pääsee paljon vähemmällä noin. Ja on järkevä, ei tule lisäkysymyksiä.
Hyvä mies. Ei rupea netissä avautumaan yksityisasioista. Ja mitä ihmettä toisen v¥¥¥¥ - asiat muille kuuluu? Ei halua juoruja.
Kysy ihmeessä asiasta, jos siltä tuntuu. Keskustelkaa yksityisyyden rajoista. Tuolla netissä...toiset tajuaa suojella ja toiset pistelee kaikki esille. Missä menee rajat?
No kysy nyt, kun noin tuntuu vaivaavan. Tuntuis siltä, että "kyllähän toi tossa nyt pill*sta menee, sitä todellista tajunnan räjäyttävää odotellessa...sinänsä on sun kans aika pitkään toki viihtynyt...
Ja ehdottomasti kerrot, mitä mies vastaa!!! Av-raati tulkkaa kyllä moniselitteisen tai ympäripyöreän vastauksen :)
Vierailija kirjoitti:
Vittu varmaan joku on noin tossu :'D
Ihan totta, olen kyllä itsekin samaa mieltä,että asia olisi pitänyt nostaa esille tuolloin. Olin kuitenki lähdössä seuraavana aamuna, joten nielin asian. Häpesin sitä, että "salakuuntelin". Pian palattuani sattui lähipiirissäni ikävä asia, jolloin mies tuki minua erinomaisesti. Siksi asian esille tuominen jäi.
Ap
Mun mieheni ei ole koskaan kehunut millään lailla ulkonäköäni ja ollaan oltu 12v yhdessä. Minä kehun hänen ulkonäköään, hän ei minun. Ymmärrän sen koska olen aika ruma. Hän ei halua valehdella. Jos ap olet ok mutta et mikään kuuma niin mieshän oli vain rehellinen. Ei me kaikki mitään kauniita olla.
Vierailija kirjoitti:
Mun mieheni ei ole koskaan kehunut millään lailla ulkonäköäni ja ollaan oltu 12v yhdessä. Minä kehun hänen ulkonäköään, hän ei minun. Ymmärrän sen koska olen aika ruma. Hän ei halua valehdella. Jos ap olet ok mutta et mikään kuuma niin mieshän oli vain rehellinen. Ei me kaikki mitään kauniita olla.
"Ei mikään älytön" rehellistä? No joo on rehellistä, mutta vois vaikka sanoa, että "mulle sopiva" "suloinen nainen" tms. kun mies ilmiselvästi tosissaan kai ap:n kanssa ja tunteitakin on? Ei tarvitsisi edes valehdella. Aika halventavaa rehtiyttä mielestäni.
Tuntuis ikävältä kertoa noin omasta kumppanista jollekin "Ei nyt mikään sellainen omg, mutta kyllä tuota panee"
Hänelle ei teidän suhteessanne ollut tärkeintä se, että olet kuuma hottisbabe jolla lesoillaan kavereille.
Hän on ollut tukenasi vaikealla hetkellä -eikö se ole tärkeämpää. Keskustelkaa mieluummin siitä, jos et ole vielä kertonut hänelle kuinka paljon arvostit hänen läsnäoloaan silloin.
Useimmat miehet ei edes kumppanikseen halua "tosi kuumaa" vaan naapurintytön. Ainakin n.10v sitten kun galluppia tehtiin.
Toi miehen vastaus oli myös sellanen mistä kaveri ei jatka kovin helposti keskustelua sun edesottamuksista. Jos olisi vastannut tosi kuuma niin seuraava kysymys ois hyvinkin voinu olla millanen sängyssä tms. Jos koki jo silloin sut vakavasti otettavaksi kumppaniksi niin ei ehkä halunnut jatkokysymyksiä.
En avaisi keskustelua jos teillä on muuten kaikki ok
Jos mies ei huomannut että tulit huoneeseen ei se olisi huomannut kun olisit poistunut huoneesta ja koko maasta ja miehen elämästä. Kuka törppö muka jäisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei mikään älytön" rehellistä? No joo on rehellistä, mutta vois vaikka sanoa, että "mulle sopiva" "suloinen nainen" tms. kun mies ilmiselvästi tosissaan kai ap:n kanssa ja tunteitakin on? Ei tarvitsisi edes valehdella. Aika halventavaa rehtiyttä mielestäni.
Tuntuis ikävältä kertoa noin omasta kumppanista jollekin "Ei nyt mikään sellainen omg, mutta kyllä tuota panee"
Ensiksi sinun pitäisi ymmärtää ettei (aikuiset) miehet ajattele samalla tavalla kuin sinä, noin yleistyksenä. Ystävien mielipiteet, arvostus kumppanin suhteen eivät ole yhtä tärkeitä meille, kuin sinulle. En tunne mitään tarvetta hehkuttaa puolisoani kavereille, etenkään suhteen alkuvaiheissa. Vaikka itse olisin kuvaannollisesti kieli roikkuen, kuolaa valuten joka ilta kultani kanssa, ei ystäväni tietäisi tästä, huomaisivat vaan että olen onnellinen.
Otin kyllä miehen kanssa muutaman päivän tuon jälkeen esille aiheen, mitä hän minusta ajattelee ja meidän suhteestamme. Tiedän olevani ihan perus nätti, mutta en mikään missi tai huippumalli. Esim. miehen ex on ihan erilainen, pitkä blondi. "Järkeilin", että kyllähän mies minussa jotain näkee, kun haluaa olla yhdessä.
Nyt asia vaan alkoi jostain syystä kaivaa ihan toden teolla. Tutut menevät naimisiin ja kertovat miten toinen vei jalat alta ym.
Nyt menee hyvin, mutta harmittaa, ettei suuhteemme ensimmäisenä vuonna ilmeisesti mennyt eikä ole mitä muistella.
ap
Miehet eivät puhu parisuhteistaan muille.
Kyllä itsekin saattaisin ystävälleni sanoa, että "Ei se mikään Brad Pitt ole, mutta omalla tavalla kivannäköinen". Luultavasti miehesi tarkoitti jotain tuollaista, muttei jaksanut ruveta keskustelemaan asiasta sen tarkemmin.
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät puhu parisuhteistaan muille.
Kyllä itsekin saattaisin ystävälleni sanoa, että "Ei se mikään Brad Pitt ole, mutta omalla tavalla kivannäköinen". Luultavasti miehesi tarkoitti jotain tuollaista, muttei jaksanut ruveta keskustelemaan asiasta sen tarkemmin.
Onko todella näin?
En kyllä ikinä sanoisi noin tapailemastani henkilöstä, vaikka tämä ei edustaisikaan perinteistä komeuskäsitystä. Mutta ehkä tosiaan miehillä on vähän erimoiset jutut.
Ei noin sanota ihmisestä, josta välitetään.
Miehet puhuvat keskenään eri tavalla. Tuntuu, että miehesi halusi suojella sinua, eikä alkaa arviomaan sinua sen enempää. Eli ohitti kaverinsa puhenaiheen helpoimmalla tavalla.
Älä takerru siihen, jos muuten teillä menee hyvin.
Hölmö kommentti mieheltä. Kuitenkin olet unohtanut sen kahdeksi vuodeksi, miksi nostaa nyt esille?